Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Tror i at Walcott er en direkte erstatning for Carroll. Eller er Borini erstatningen for Carroll og Walcott erstatningen for Kuyt.
Ryger Carroll mener jeg stadig der skal hentes en mere ud over Walcot og evt. Dempsey.
Hvad siger i ?.
BREAKING: Arsenal have rejected a £25million bid from Chelsea for Theo Walcott
Wenger not interested in selling Walcott
CHELSEA have dropped out of the running for Arsenal winger Theo Walcott.
The club were said to have made a £25million bid for the Gunners star but had their offer rejected by Arsenal. Walcott is currently in talks with Arsenal about increasing his annual salary to £100,000.
There had been interest from both Liverpool and Chelsea but after the Blues offer was rejected it is unsure as to whether they will increase.
Last night, Walcott's agent said that he did not believe Chelsea would make a higher offer and that he was no longer in negociations with them,
Ryger Carroll mener jeg stadig der skal hentes en mere ud over Walcot og evt. Dempsey.
Hvad siger i ?.
The club were said to have made a £25million bid for the Gunners star but had their offer rejected by Arsenal. Walcott is currently in talks with Arsenal about increasing his annual salary to £100,000.
There had been interest from both Liverpool and Chelsea but after the Blues offer was rejected it is unsure as to whether they will increase.
Last night, Walcott's agent said that he did not believe Chelsea would make a higher offer and that he was no longer in negociations with them,
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Carroll er ikke solgt, så det er svært at vurdere, hvem der er en eventuel erstatning, men Walcott og Carroll har absolut intet tilfælles som spiller, hvorfor det ville være yderst mærkeligt at hente ham ind som erstatning. Borini er, såvidt jeg har forstået, ikke udpræget angriber, men mere typen, det kan spille alle offensive pladser, så jeg vil umiddelbart tro, at han er tiltænkt som en ny Kuyt.Kelly skrev:Tror i at Walcott er en direkte erstatning for Carroll. Eller er Borini erstatningen for Carroll og Walcott erstatningen for Kuyt.
Hvad siger i ?.
Hvis Carroll sælges, hvilket jeg ikke håber(!), så mener jeg, at der skal hentes en ny decideret angriber ind.
Liverpool Football Klopp
Jeg tror BR forsøger at styrke sin filosofi igennem spillerindkøb, der passer ind i netop denne. Men det er en svær diskussion eftersom Carroll ikke er solgt endnu og Walcott ikke er købt endnu. Desuden kunne det godt tyde på, at Arsenal ikke er villige til at sælge, hvis ovenstående ellers er troværdigt, og jeg synes på ingen måde, at Wallcott er £25m værd.Kelly skrev:Tror i at Walcott er en direkte erstatning for Carroll. Eller er Borini erstatningen for Carroll og Walcott erstatningen for Kuyt.
Hvad siger i ?.
For lige at skifte emne. BR sagde i sidste uge, at der var 2 handler undervejs, som muligvis ville blive lukket inden for et par uger. Borini var som bekendt den ene. Nogle realistiske idéer på den anden handel? Tror simpelthen ikke på, at det er Walcott. Krydser fingrer for Ramirez, men regner ikke med noget.
Oh Liverpool Lou lovely Liverpool Lou - Why must my poor heart keep following you
Pis og lort! Så må vi sku nok håbe på Walcott selv siger at han vil til Liverpool, hvilket jeg har mine tvivl om han tør, og Vil.Negrito skrev:Jeg tror BR forsøger at styrke sin filosofi igennem spillerindkøb, der passer ind i netop denne. Men det er en svær diskussion eftersom Carroll ikke er solgt endnu og Walcott ikke er købt endnu. Desuden kunne det godt tyde på, at Arsenal ikke er villige til at sælge, hvis ovenstående ellers er troværdigt, og jeg synes på ingen måde, at Wallcott er £25m værd.Kelly skrev:Tror i at Walcott er en direkte erstatning for Carroll. Eller er Borini erstatningen for Carroll og Walcott erstatningen for Kuyt.
Hvad siger i ?.
For lige at skifte emne. BR sagde i sidste uge, at der var 2 handler undervejs, som muligvis ville blive lukket inden for et par uger. Borini var som bekendt den ene. Nogle realistiske idéer på den anden handel? Tror simpelthen ikke på, at det er Walcott. Krydser fingrer for Ramirez, men regner ikke med noget.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Skovdal skrev:Pis og lort! Så må vi sku nok håbe på Walcott selv siger at han vil til Liverpool, hvilket jeg har mine tvivl om han tør, og Vil.Negrito skrev:Jeg tror BR forsøger at styrke sin filosofi igennem spillerindkøb, der passer ind i netop denne. Men det er en svær diskussion eftersom Carroll ikke er solgt endnu og Walcott ikke er købt endnu. Desuden kunne det godt tyde på, at Arsenal ikke er villige til at sælge, hvis ovenstående ellers er troværdigt, og jeg synes på ingen måde, at Wallcott er £25m værd.Kelly skrev:Tror i at Walcott er en direkte erstatning for Carroll. Eller er Borini erstatningen for Carroll og Walcott erstatningen for Kuyt.
Hvad siger i ?.
Jeg er fuldstændig blank på, hvem de tiltænker som direkte erstatning for Andrew Carroll. Det må have en på hånden siden de lytter til bud på Carroll, i Napoli spiller der et par stykker der kunne pynte. Og i CSKA Moskva spiller en giftig angriber der også ville pynte. Men igen det er helt umuligt at vide, hvem BR ønsker sig.
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Lewandowski still hoping to play in the Premier League
http://www.goal.com/en/news/15/germany/ ... ier-league
Hvis jeg var Brendan Rogers ville jeg henvende mig til Dortmund og Lewandowski! Det ville være en KLASSE signing og er sikker på, at han ville få succes i PL!
http://www.goal.com/en/news/15/germany/ ... ier-league
Hvis jeg var Brendan Rogers ville jeg henvende mig til Dortmund og Lewandowski! Det ville være en KLASSE signing og er sikker på, at han ville få succes i PL!

Men hvorfor skulle Walcott være interesseret i at skifte til os istedet for at blive i Arsenal? Sportsligt er vi meget lig hinanden. Og han er jo så bosat i London nu, som åbenbart er alle fodboldspillere i Englands Mekka. Er manden Liverpool-fan?
Badooo siger, hvad han mener!
Både ham og hans far er store Liverpool fans.Badooo skrev:Men hvorfor skulle Walcott være interesseret i at skifte til os istedet for at blive i Arsenal? Sportsligt er vi meget lig hinanden. Og han er jo så bosat i London nu, som åbenbart er alle fodboldspillere i Englands Mekka. Er manden Liverpool-fan?
Han har selv udtalt:
"When Liverpool won the Champions League in 2005 i shouted so loud i think i woke up the whole neighbourhood."
Derfor bevarer jeg stadig et lille håb om at han er her til sæson start.
Senest rettet af Skovdal tirsdag, 17. jul, 2012 16:26, rettet i alt 2 gange.
You'll Never Walk Alone
You'll Never Walk Alone
JaBadooo skrev:Men hvorfor skulle Walcott være interesseret i at skifte til os istedet for at blive i Arsenal? Sportsligt er vi meget lig hinanden. Og han er jo så bosat i London nu, som åbenbart er alle fodboldspillere i Englands Mekka. Er manden Liverpool-fan?

25 mio. pund for en Walcott, der har kontraktudløb om 12 måneder. Det ville være kæmpe overpris. At Arsenal skulle have afvist et sådan tilbud fra Chelsea er utopi.
Ja, jeg synes også det lyder mærkeligt. Og kan heller ikke finde nogen kilde på det.Alonso skrev:25 mio. pund for en Walcott, der har kontraktudløb om 12 måneder. Det ville være kæmpe overpris. At Arsenal skulle have afvist et sådan tilbud fra Chelsea er utopi.
You'll Never Walk Alone
You'll Never Walk Alone
http://www.liverpoolfc.com/news/media-w ... n-mirallas
http://onside.dk/nyheder/premier-league ... k-angriber
Kender i denne spiller som SKY linker og til ?. Han er fra Belgien, Hedder Kevin og spiller i græsk fodbold.
Kender i denne spiller som SKY linker og til ?. Han er fra Belgien, Hedder Kevin og spiller i græsk fodbold.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Næh, har aldrig hørt om ham. Men 34 mål i 49 ligakampe er ikke helt ueffent, selvom den græske liga ikke er den stærkeste og de "store" hold som regel scorer rigtig mange mål.Kelly skrev:http://www.liverpoolfc.com/news/media-w ... n-mirallas
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Ja, manden er Liverpool-fan. Og som Arsenal har oprustet kan han nok ikke være sikker på en startplads.Badooo skrev:Men hvorfor skulle Walcott være interesseret i at skifte til os istedet for at blive i Arsenal? Sportsligt er vi meget lig hinanden. Og han er jo så bosat i London nu, som åbenbart er alle fodboldspillere i Englands Mekka. Er manden Liverpool-fan?
£25m. lyder imo helt ude i hampen. £15m, så er han værd at gå efter.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
I det tilfælde at Walcott er fan af klubben, så bør det være muligt at få ham til at presse på. Hvis han i forvejen kan se, at han måske bliver presset af holdet i Arsenal, og "hans" klub står og banker på døren med en kontrakt lignende det han får i Arsenal + ret fast spilletid, så må han da kunne se fornuften i skiftet.
Jeg nægter også at tro på Chelseas bud. Det kan godt være de har penge og er vant til at bruge enorme summer på forskellige spillere, men jeg synes det er længe siden, at de har købt andre klubbers gode spillere for overpris, bare for at købe dem. Med Torres som undtagelsen... Kan vi gå ind i en krig med Chelsea og ende omkring 10-15 mio. pund, så synes jeg det er værd at overveje.
Jeg nægter også at tro på Chelseas bud. Det kan godt være de har penge og er vant til at bruge enorme summer på forskellige spillere, men jeg synes det er længe siden, at de har købt andre klubbers gode spillere for overpris, bare for at købe dem. Med Torres som undtagelsen... Kan vi gå ind i en krig med Chelsea og ende omkring 10-15 mio. pund, så synes jeg det er værd at overveje.
Badooo siger, hvad han mener!