Han bliver jo som en helt ny signing for holdet, og man kan vel næppe forestille sig nogen bedre, hvis han rammer samme niveau som tidligere.Lucas Leiva @LucasLeiva87
Last week of treatment and training then have a break for a week to recharge and back to Liverpool fresh
21 - Lucas Leiva
Re: 21 - Lucas Leiva
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg glæder mig til han er tilbage. Han var i den grad savnet i sidste sæson.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Og det er lige præcis det. der bliver det springende punkt. Når han samme niveau som før skaden? Og hvis ja, hvor længe er han så om at nå det?Aarhus skrev:Han bliver jo som en helt ny signing for holdet, og man kan vel næppe forestille sig nogen bedre, hvis han rammer samme niveau som tidligere.Lucas Leiva @LucasLeiva87
Last week of treatment and training then have a break for a week to recharge and back to Liverpool fresh
Det er ikke altid let at komme tilbage efter en alvorlig skade. Nogle kommer aldrig tilbage til tidligere niveau. Hvordan har skaden påvirket ham psykisk?
Mange spørgsmålstegn. Håber I den grad på at han gør dem til skamme.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Lucas Leiva @LucasLeiva87
3 training sessions and the knee is fine. Felling better everyday, rest tomorrow and come back on monday for a hard week.

Min optimisme omkring Liverpools chancer står og falder meget på Lucas, og derfor finder jeg dette billede fantastisk.
Jeg kan slet ikke vente med at se manden i aktion igen. Dog ser det ud til, han har tabt nogle kilo, hvilket vel ikke er så underligt. Heldigvis har en hele pre-sæsonen til at opbygge den rette muskelmasse på kroppen igen, og så skal han nok være klar igen.
3 training sessions and the knee is fine. Felling better everyday, rest tomorrow and come back on monday for a hard week.

Min optimisme omkring Liverpools chancer står og falder meget på Lucas, og derfor finder jeg dette billede fantastisk.
Jeg kan slet ikke vente med at se manden i aktion igen. Dog ser det ud til, han har tabt nogle kilo, hvilket vel ikke er så underligt. Heldigvis har en hele pre-sæsonen til at opbygge den rette muskelmasse på kroppen igen, og så skal han nok være klar igen.
Nu ser det for alvor ud til at gode gamle Lucas er på vej tilbage jeg synes ellers rygterne gik på at han ikke ville nå de første kampe i sæsonen men BR siger han vil indgå i nogle af træningskampene og at det er 2 måneder før tid det er jo simpelthen fantastiske nyheder ! 

Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
Jeg håber eddersprøjteme at han er bedre end den gamle Lucas, ellers er vi sku på røven. Vi skal godt nok nogle niveau´er op hvis vi skal med hvor det er sjovt, manden har vel aldrig spillet 2-3 hele kampen i træk på et ordenligt niveau. Hans bundniveau er simpelthen for lavtjensemand skrev:Nu ser det for alvor ud til at gode gamle Lucas er på vej tilbage jeg synes ellers rygterne gik på at han ikke ville nå de første kampe i sæsonen men BR siger han vil indgå i nogle af træningskampene og at det er 2 måneder før tid det er jo simpelthen fantastiske nyheder !

- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
??L4 skrev:Jeg håber eddersprøjteme at han er bedre end den gamle Lucas, ellers er vi sku på røven. Vi skal godt nok nogle niveau´er op hvis vi skal med hvor det er sjovt, manden har vel aldrig spillet 2-3 hele kampen i træk på et ordenligt niveau. Hans bundniveau er simpelthen for lavtjensemand skrev:Nu ser det for alvor ud til at gode gamle Lucas er på vej tilbage jeg synes ellers rygterne gik på at han ikke ville nå de første kampe i sæsonen men BR siger han vil indgå i nogle af træningskampene og at det er 2 måneder før tid det er jo simpelthen fantastiske nyheder !
Hvilken Lucas taler du om? Det kan da ikke være ham der spiller i LFC?
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Det er for langt ude sagt til at jeg kan tage det seriøst, L4.L4 skrev:Jeg håber eddersprøjteme at han er bedre end den gamle Lucas, ellers er vi sku på røven. Vi skal godt nok nogle niveau´er op hvis vi skal med hvor det er sjovt, manden har vel aldrig spillet 2-3 hele kampen i træk på et ordenligt niveau. Hans bundniveau er simpelthen for lavtjensemand skrev:Nu ser det for alvor ud til at gode gamle Lucas er på vej tilbage jeg synes ellers rygterne gik på at han ikke ville nå de første kampe i sæsonen men BR siger han vil indgå i nogle af træningskampene og at det er 2 måneder før tid det er jo simpelthen fantastiske nyheder !
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
- Alder: 37
Ved ikke hvor seriøst man skal tage L4's udtalelser. Lyder som en Scum-fan, der keder sig for meget i det dårlige sommervejr.
...Vi må håbe at vi får lov at beholde Lucas, alle storklubber i Europa bliver jo kædet sammen ham, det er ham de prøver at vriste fra os i hvert transfer-vindue, en meget attraktiv spiller....Tom_Jorsal skrev:Ved ikke hvor seriøst man skal tage L4's udtalelser. Lyder som en Scum-fan, der keder sig for meget i det dårlige sommervejr.

@L4
Så fordi ingen bliver kædet sammen med en spiller, så er spilleren dårlig. I see....
Så fordi ingen bliver kædet sammen med en spiller, så er spilleren dårlig. I see....

Badooo siger, hvad han mener!
Jeg kan varmt anbefale at ignorere L4 - det giver lige niveauet på forum et nøk op. Den Lucas-hetz er ignorant og usmagelig.
Liverpool Football Klopp
-
Så har Barcelona godt nok et dårligt hold, hvis det er sådanne parametre du måler efterL4 skrev:...Vi må håbe at vi får lov at beholde Lucas, alle storklubber i Europa bliver jo kædet sammen ham, det er ham de prøver at vriste fra os i hvert transfer-vindue, en meget attraktiv spiller....Tom_Jorsal skrev:Ved ikke hvor seriøst man skal tage L4's udtalelser. Lyder som en Scum-fan, der keder sig for meget i det dårlige sommervejr.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Fan af Manchester United
...der er vel en smule proportionalitet, hvis du lige vender og drejer den lidt oppe i hovedet....Badooo skrev:@L4

UnitedAllanShore skrev:Så har Barcelona godt nok et dårligt hold, hvis det er sådanne parametre du måler efterL4 skrev:...Vi må håbe at vi får lov at beholde Lucas, alle storklubber i Europa bliver jo kædet sammen ham, det er ham de prøver at vriste fra os i hvert transfer-vindue, en meget attraktiv spiller....Tom_Jorsal skrev:Ved ikke hvor seriøst man skal tage L4's udtalelser. Lyder som en Scum-fan, der keder sig for meget i det dårlige sommervejr.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()