Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ej, hvor skægt. Også et af mine personlige favoritbilleder, som oftest optager baggrundskærmen på PC'en. 'Koreografien', Maradonas dans, den måde belgierne ser forvirrede ud på ... det er bare suverænt godt. Dog er jeg også ret vild med forsidefotoet (i min udgave) af Bobby Moore og Pelé midt under omfavnelse og trøjebytning under VM'70.
Jeps, det er også suverænt. Fra den gang, hvor fodbold stadig var en ædel dyst mellem gentlemen.
I stedet for nutidens spillere, der kalder det "at spille spillet", når de forsøger at filme sig til et rødt kort til modstanderen. Jesper Grønkjær, dit fjols!
I bogen er der naturligvis også et foto af Shankly fra hans sidste kamp (på Wembley) i spidsen for Liverpool. Men der er ingen billeder af hverken ManU eller Chelsea...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Selvom Zlatan nu er den store ener, der tiltrækker overskrifter (og har et stort potentiale), er det lidt for kategorisk at give ham denne "titel" med "no doubt" bagefter.
Men jeg var jo kun 'kategorisk' på mine egne vegne. Jeg er ikke i tvivl om, at Zlatan har potentialet til at blive den største skandinaviske spiller siden Michael Laudrup - og at han måske allerede er dér. Men der er jo bare min mening. Jeg anerkender selvfølgelig, at du eller andre kan være af en (helt) anden opfattelse.
Så kan man så diskutere, hvad der ligger i "bedste". Er det rent teknisk? En spiller, der vinder kampe for sit hold? Største betydning for holdet? Mest effektive?
I min ordbog: 1) den med den største betydning (for de største hold), og 2) den der slet og ret er den bedste fodboldspiller (på sin plads) ud fra en overordnet faglig, dvs. teknisk-taktisk-fysisk, betragtning.
Herligt at Agger kun får 30 min, så skulle han da gerne være klar og frisk til lørdag... @ Styf: i dag er fck'erne da gode? 2 mål af Nordstrand og en ret velspillende Grønkjær (omend på billig baggrund)
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
Janse skrev:Herligt at Agger kun får 30 min, så skulle han da gerne være klar og frisk til lørdag... @ Styf: i dag er fck'erne da gode? 2 mål af Nordstrand og en ret velspillende Grønkjær (omend på billig baggrund)
De gjorde hvad de skulle ja men på en meget billig baggrund. Hvis man ikke ksn præstere i sådan en kamp så skal man altså ikke være i betragtning til landsholdet.