Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 01. aug, 2012 22:30

AllanShore skrev:
Emmy skrev:Så du kan altså ikke læse.
Hvis jeg ikke kan læse, så har du gevaldige problemer med at formulere dig.
"Har spillet fodbold med ham i ungdomsårene i Grindsted"

Det kræver vel ikke den store intelligens at forstå den sætning. Men igen.....
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » onsdag, 01. aug, 2012 22:32

Robbie_God_Fowler skrev:Allen minder mig lidt om Lucas. Meget pasningssikker, hele tiden i bevægelse og virker til at have en rigtig god spilstorståelse. Han virker til at være hurtigere end Lucas, men også svagere i mand mod mand situationerne. Jeg kunne godt forestille mig, at han kunne ligge ved siden af Lucas og dermed frigøre den offensive midtbane for en del af vedkommendes defensive forpligtelser.
Enig. Dog synes jeg Allen ligger en anelse længere fremme, og du ser meget sjældent Lucas tage dybdeløb, som Allen gjorde ved målet. Desuden lægger Allen sit pres højere oppe på banen, hvor Lucas ofte sætter sine dueller ind på egen banehalvdel.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 01. aug, 2012 22:34

Enig, Allen er ikke decideret 6'er. Han er i langt højere grad boks til boks spiller. Hans rolle på Team GB er dog mere defensiv end hvad vi har set for Swansea, da Tom "Messi" Cleverly og Ramsey har mere offensive roller.

Brugeravatar
Surf
Alder: 35

Indlæg af Surf » onsdag, 01. aug, 2012 22:38

Jeg synes altså Allan Gaarde har gjort det rigtigt fint. Har folk ikke bare set sig sure på ham, fordi han talte lidt positivt om Roy Hodgson? En træner, der har haft pæn succes i alle andre klubber, end vores...

Og Emmy, at du spillede med ham i Grindsted i starten af 90'erne eller hvornår, og dengang opfattede ham som uintelligent, behøver ikke betyde, at han i dag, 20 år senere, er snot dum. Han har trods alt en relativt lang fodboldkarriere på bagen. Der må han da have lært noget... Imø. har han sagt en del gode kommentarer rent fodboldteknisk.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

AllanShore

Indlæg af AllanShore » onsdag, 01. aug, 2012 22:39

Emmy skrev:
AllanShore skrev:
Emmy skrev:Så du kan altså ikke læse.
Hvis jeg ikke kan læse, så har du gevaldige problemer med at formulere dig.
"Har spillet fodbold med ham i ungdomsårene i Grindsted"

Det kræver vel ikke den store intelligens at forstå den sætning. Men igen.....
Nej, men det er sgu da heller ikke Allan Gaardes intelligensniveau jeg snakker om. Det er Hudgsons evne til at ændre tingene i omklædningsrummene.
Fan af Manchester United

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 01. aug, 2012 22:40

Sådan! Suarez klar mod WBA :)

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » onsdag, 01. aug, 2012 22:40

Nå, Suarez og Coates kommer hjem :D
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 01. aug, 2012 22:41

Jeg vil også være med i legen om, hvilken-fodboldspiller-minder-Allen-om? Jeg synes han minder om Xavi. Han forstår at finde plads, han forstår at modtage bolden, og aflevere den videre. Det er meget sjældent han taber bolden. Det ser ud som om, at Allen kan styre tempoet i kampen - noget Xavi er berømt for.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 01. aug, 2012 22:44

Surf skrev:Jeg synes altså Allan Gaarde har gjort det rigtigt fint. Har folk ikke bare set sig sure på ham, fordi han talte lidt positivt om Roy Hodgson? En træner, der har haft pæn succes i alle andre klubber, end vores...

Og Emmy, at du spillede med ham i Grindsted i starten af 90'erne eller hvornår, og dengang opfattede ham som uintelligent, behøver ikke betyde, at han i dag, 20 år senere, er snot dum. Han har trods alt en relativt lang fodboldkarriere på bagen. Der må han da have lært noget... Imø. har han sagt en del gode kommentarer rent fodboldteknisk.
Allan ved sikkert en del om fodbold. Det sætter jeg ikke spørgsmålstegn ved. Men jeg kan fortælle dig at han ikke just er typen der opfinder noget som helst. Heller ikke selvom det i forvejen findes.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
matty
Geografisk sted: østofte...
Alder: 34

Indlæg af matty » onsdag, 01. aug, 2012 22:46

gbr-uruguay.
sys suarez og coatez gjorde det ganske udemærket, suarez skal selvfølgelig score på sine chancer, men alt i alt en godkendt præstation af ham. sys også bellamy gjorde det ganske udemærket, fine løbedueller og ganske okay indlæg. allen håber jeg virkelig vi signer, kæft han er sku dygtig, ramirez var skuffende, virker alt for ivrig og burde nok lige ha taget tempoet et nøk ned, for han har immervæk potientiale (dog ikke til £20 mio) og til de folk der syntes carroll har været ringe for os, jeg sys sku ikk cavani var meget værd i dag, og hvis han kan score ubegribeligt mange liga mål, så tror jeg sku også på carroll kan (håber han blir) alle kan jo ha en offday. men fortjent resultat, gbr spillede den bedre rundt, og tog kampen i et passende tempo, mens uruguay virkede alt for forhastede i deres spil, det hang aldrig rigtigt sammen.
i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » torsdag, 02. aug, 2012 07:36

Højdepunkter: GBR - Uruguay http://www.101greatgoals.com/gvideos/te ... uruguay-0/
(Hvis andre ligesom undertegnede gik glip af kampen)
Vi SMADRER det PIShold !

texy
Alder: 50

Indlæg af texy » torsdag, 02. aug, 2012 09:56

En udmærket kamp mellem GBR og URG i går. Høj intensitet. Joe Allen gjorde en rigtig god figur i den kamp, men jeg synes godt nok at hypen herinde er voldsom. Han var jo langt fra den eneste på GBR, der spillede fantastisk i går. Ramsey og Cleverly var på samme høje niveau og Bellamy var milevidt over alle andre.

Og hvis folk så kampen mod UAE, så ville de vide, at Allen også kan være komplet anonym.

Udover det, så viste Suarez en fantastisk "spirit", men desværre også manglende kølighed/dygtighed i afslutningerne. Han kunne jo nemt have scoret to-tre stykker. Cavani var helt væk, og Ramirez (der var fantastisk mod Senegal) var komplet anonym.

Jeg ærgrer mig på Suarez' vegne over resultatet. Med den behandling han har fået under OL, kunne jeg godt have undet ham at gå videre med Uruguay. Omvendt glæder det mig, at han nu kan fokusere på Liverpool og forhåbentligt er klar til sæsonstarten.
Kloppite

Kriller8

Indlæg af Kriller8 » torsdag, 02. aug, 2012 21:15

texnymann skrev: Ramirez (der var fantastisk mod Senegal) var komplet anonym.
Han var ikke helt anonym, han havde et dommedagshug på overliggeren i overtiden, men eller en meget bleg indsats.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 04. aug, 2012 21:55

Synes Bellamy har spillet fornuftigt ved dette OL. Ser gerne, at vi beholder ham det sidste år af hans kontrakt, da jeg stadig føler, at han kan bidrage til holdet.

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » lørdag, 04. aug, 2012 23:14

Haha fedt at GB er ude. :lol:

Besvar