Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » lørdag, 04. aug, 2012 23:34

Nicoen skrev:Haha fedt at GB er ude. :lol:
I fodbold går jeg ud fra, i så fald Grrrreeeeeat for at bruge en morgen "sugar kick" reklame. Englang/GB er nationernes svar på AGF, og inden gymnast foreningens fans farer til tasterne, har lige færdig-læst Tøftings, aldeles glimrende selv biografi, og han skriver i selvsamme bog, at 2-3 kampe skaber en uforholdmæssig eufori i Århus. Så Tøffe er enig med mig ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » søndag, 05. aug, 2012 19:49

Hvor er niveauet bare skræmmende lavt i AGF-Brøndby kampen. Det er lige før jeg har slukket et par gange.
Billede

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » søndag, 05. aug, 2012 20:28

DaBonks skrev:Hvor er niveauet bare skræmmende lavt i AGF-Brøndby kampen. Det er lige før jeg har slukket et par gange.
Hvad snakker du om? Det er da top underholdning! :lol:
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 05. aug, 2012 20:30

AndreasN skrev:
DaBonks skrev:Hvor er niveauet bare skræmmende lavt i AGF-Brøndby kampen. Det er lige før jeg har slukket et par gange.
Formidabel underholdning :dance: :dance:
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 05. aug, 2012 23:01

Fuldstændig skandaløs opførsel af bundbys fans i Århus i dag. Nogle af tosserne kunne ikke tie stille under det minuts stilhed der blev holdt til ære for John Stampe. Det er simpelthen utilgivelig dårlig opførsel. Ikke så overraskende, men alligevel havde jeg et håb om at de kunne være med til at ære Stampes minde. Føj hvor usmageligt. :wall: :naughty:
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » søndag, 05. aug, 2012 23:07

Emmy skrev:Fuldstændig skandaløs opførsel af bundbys fans i Århus i dag. Nogle af tosserne kunne ikke tie stille under det minuts stilhed der blev holdt til ære for John Stampe. Det er simpelthen utilgivelig dårlig opførsel. Ikke så overraskende, men alligevel havde jeg et håb om at de kunne være med til at ære Stampes minde. Føj hvor usmageligt. :wall: :naughty:
Enig i den grad, og ligeså af AGF "fans" sidste weekend, da de trashede RFC stadion og græstæppe! Og der var trods alt komplet stilhed under det minuts stilhed til ære for Stampe,også selv om RFC ikke var forpligtet til at opfordre til det ene minuts stilhed.

Usmageligt!!!!

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » mandag, 06. aug, 2012 12:12

Emmy skrev:
AndreasN skrev:
Formidabel underholdning :dance: :dance:
Nu så jeg kun 1. halvleg, men resultatet er jeg da godt tilfreds med ;)
Billede

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » mandag, 06. aug, 2012 22:32

Canada - USA

Hak, hak, hak, hak, hak, hak, hak....

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 08. aug, 2012 21:57

Kuyt med to fuldtræffere for Fenerbahce i deres CL kval. kamp.

Dejligt han har fået en god start :)

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » onsdag, 08. aug, 2012 22:11

DK´s vel største hold spiller CL kval. Kamp men alligevel kan 3+ finde på, at informere om hvad der sker i en træningskamp...
Og det er endda en kamp de viser bagefter. Flinkt overfor dem der sidder og ser FCK samt dem der har tænkt sig at se den kamp bagefter.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 08. aug, 2012 22:14

Callesen skrev:DK´s vel største hold spiller CL kval. Kamp men alligevel kan 3+ finde på, at informere om hvad der sker i en træningskamp...
Og det er endda en kamp de viser bagefter. Flinkt overfor dem der sidder og ser FCK samt dem der har tænkt sig at se den kamp bagefter.
Nøj det brændte på for FCK :o

Og der scorede de til 3-2 Brugge, men FCK er heldige som sædvanligt, det annuleres.. :army1:

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » onsdag, 08. aug, 2012 22:19

Callesen skrev:DK´s vel største hold spiller CL kval. Kamp men alligevel kan 3+ finde på, at informere om hvad der sker i en træningskamp...
Har ikke hørt disse kommentarer, men skulle faktisk til at skrive. Hvad fande* sker der? er en træningskamp vigtigere end EL kamp runden. Og det havde jeg ment uanset om det var LFC og det lokale hold(RFC) der skulle spille. PINLIGT af 3minus

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » onsdag, 08. aug, 2012 22:23

Tillykke dansk fodbold, og så slår 3- sgu over på en træningskamp. Istedet for at få reaktioner og diverse. Bræææksmiley

Brugeravatar
agger

Indlæg af agger » onsdag, 08. aug, 2012 22:24

Som neutral tilskuer føler jeg virkelig med Brugge der var decideret uheldige i slutfasen.

Hvis jeg skal være knap så neutral bliver jeg sur over at FCK er så heldige, men glad for de point der kommer på den danske koefficient konto! Var det ikke netop Belgien vi lå og kæmpede med på den liste?
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » onsdag, 08. aug, 2012 22:27

Thommo skrev:
Har ikke hørt disse kommentarer, men skulle faktisk til at skrive. Hvad fande* sker der? er en træningskamp vigtigere end EL kamp runden. Og det havde jeg ment uanset om det var LFC og det lokale hold(RFC) der skulle spille. PINLIGT af 3minus
Edit mente CL runden, det gør jo ikke 3- fadæsen mindre....Mildt sagt.

Besvar