Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Bob skrev:Aarde skrev:LFC-Aaby skrev:Tror desværre ikke vi får hentet flere spillere (medmindre nogen vigtige sælges selvfølgelig). BR har flere gange udtalt at han lige fra start ville forbedre truppen, så hurtigt som muligt, men at prisen altid stiger når LFC er interesseret. Jeg tror ikke Brendan køber, bare for at købe, og han ved hvad spillerne er værd. Bliver dette truppen til den nye sæson, så er vi skidt kørende.
Borini og Allen er fine køb, men så heller ikke bedre... Og vi mangler meget mere.
Jeg forventer intet, så bliver jeg ikke skuffet.
Hvis vi med vores nuværende trup vil være skidt kørende i den kommende sæson, og Rodgers alligevel ikke vil give det, andre klubber kræver for hans targets, men foretrækker at køre videre med vores nuværende svage og smalle trup, ja så ved han jo netop ikke, hvad spillerne er værd.
Som jeg ser det, er den eneste grund til, at Rodgers skulle undlade at hente flere spillere ind, hvis FSG ikke er villige til at spytte flere penge i truppen - og det ville jeg som nævnt flere gange før finde yderst besynderligt. Vi har brugt omkring £20m net i år, og har samtidig mindsket vores ugentlige lønudgift med henimod £3-4m efter at have sagt farvel til Kuyt, Maxi, Bellamy og Aquilani. Fire afgange, der i øvrigt har efterladt os mere end almindeligt tyndt besatte på de offensive midtbanepladser, hvorfor den sportslige betydning af at hente en ny mand ind dér vil være enorm.
Der kommer som minimum én signing mere før vinduet lukker. Det er jeg 99% sikker på. Om det bliver en transfer eller et lån er ikke til at vide, men truppen er udvidet med i hvert fald én og måske også to navne inden vinduet lukker. Det vil jeg gerne sætte et pint på højkant på

Det tror jeg personligt ikke at du skal være alt for sikker på. FSG's strategi inkludere jo også at ungdomsspillere skal spille en rolle på første holdet, så derfor tror jeg den bredde der måske mangler med afgangen af nævnte spillere, i højere grad skal dækkes ind af ungdomsspillere.
Dog tror jeg alligevel på vi henter en enkelt spiller til. Ellers har al snakken om at der arbejdes hårdt på transfer i kulisserne i hvert fald været noget bavl.
Jeg synes dit indlæg er en kende tvetydigt

-
Bob
- Alder: 34
Aarde skrev:Bob skrev:Aarde skrev:LFC-Aaby skrev:Tror desværre ikke vi får hentet flere spillere (medmindre nogen vigtige sælges selvfølgelig). BR har flere gange udtalt at han lige fra start ville forbedre truppen, så hurtigt som muligt, men at prisen altid stiger når LFC er interesseret. Jeg tror ikke Brendan køber, bare for at købe, og han ved hvad spillerne er værd. Bliver dette truppen til den nye sæson, så er vi skidt kørende.
Borini og Allen er fine køb, men så heller ikke bedre... Og vi mangler meget mere.
Jeg forventer intet, så bliver jeg ikke skuffet.
Hvis vi med vores nuværende trup vil være skidt kørende i den kommende sæson, og Rodgers alligevel ikke vil give det, andre klubber kræver for hans targets, men foretrækker at køre videre med vores nuværende svage og smalle trup, ja så ved han jo netop ikke, hvad spillerne er værd.
Som jeg ser det, er den eneste grund til, at Rodgers skulle undlade at hente flere spillere ind, hvis FSG ikke er villige til at spytte flere penge i truppen - og det ville jeg som nævnt flere gange før finde yderst besynderligt. Vi har brugt omkring £20m net i år, og har samtidig mindsket vores ugentlige lønudgift med henimod £3-4m efter at have sagt farvel til Kuyt, Maxi, Bellamy og Aquilani. Fire afgange, der i øvrigt har efterladt os mere end almindeligt tyndt besatte på de offensive midtbanepladser, hvorfor den sportslige betydning af at hente en ny mand ind dér vil være enorm.
Der kommer som minimum én signing mere før vinduet lukker. Det er jeg 99% sikker på. Om det bliver en transfer eller et lån er ikke til at vide, men truppen er udvidet med i hvert fald én og måske også to navne inden vinduet lukker. Det vil jeg gerne sætte et pint på højkant på

Det tror jeg personligt ikke at du skal være alt for sikker på. FSG's strategi inkludere jo også at ungdomsspillere skal spille en rolle på første holdet, så derfor tror jeg den bredde der måske mangler med afgangen af nævnte spillere, i højere grad skal dækkes ind af ungdomsspillere.
Dog tror jeg alligevel på vi henter en enkelt spiller til. Ellers har al snakken om at der arbejdes hårdt på transfer i kulisserne i hvert fald været noget bavl.
Jeg synes dit indlæg er en kende tvetydigt

Henviser blot til at du nævner 4 spillere som nu mangler, hvis plads jeg mener som udgangspunkt bliver dækket af ungdomsspillere, hvor du (ud fra hvordan jeg forstod dit indlæg) forventer de bliver dækket ind via transfers. Eneste grund til at jeg tror der kommer en enkelt ind er ikke pga. manglende bredde, men nærmere pga. al den snak om at der bliver arbejdet på transfers selvom os fans ikke kan se det (og let's face it, Allen var jo ikke bag kulisserne).
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Så er jeg med. Men jeg mente nu heller ikke, at de alle tre skulle erstattes, men blot at en (skrev jeg - i ental) kreativ spiller til den offensive midtbane synes meget nødvendigt efter de tres afgang. Vi er meget tyndt besat på den position, selv hvis man tæller Sterling med.
-
LFC-Aaby
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 32
af LFC-Aaby » lørdag, 11. aug, 2012 16:24
http://onside.dk/nyheder/premier-league ... -moses-bud
Jf. dette link har chelsea fået accepteret et bud på Moses på ca 85 mil DKK. Hvor ville jeg dog gerne at vi hoppede ind i den kamp. Han er unægtelig dygtig, og billig.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
Ynwa-23
- Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
- Alder: 33
Jeg er enig nu hvor både hoillet og diame af de unge billige missede... Spørgsmålet er nok bare hvad kan vi tilbyde moses som skulle være tungen på vægtskålen ifht cfc?? Cll penge titler ihvertfald ikke -desværre:( og man burde vel ikke tro han ville tage til cfc i uden tro på at han ville spille
Derimod kunne det være lækkert hvis vi prøvede at Signe ham den unge mørke fra crystal palace:)
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.
-
LFC-Aaby
af LFC-Aaby » lørdag, 11. aug, 2012 16:45
Ynwa-23 skrev:
Jeg er enig nu hvor både hoillet og diame af de unge billige missede... Spørgsmålet er nok bare hvad kan vi tilbyde moses som skulle være tungen på vægtskålen ifht cfc?? Cll penge titler ihvertfald ikke -desværre:( og man burde vel ikke tro han ville tage til cfc i uden tro på at han ville spille
Derimod kunne det være lækkert hvis vi prøvede at Signe ham den unge mørke fra crystal palace:)
Spilletid. Hvilken man må formode at være vigtigt for en ung spiller som ham.
Hvem er ham fra CP? Jeg synes Nathan Redmond fra Birmingham er spændende, når vi taler unge spillere.
-
Chris R.
af Chris R. » lørdag, 11. aug, 2012 16:48
Helt enig! Tror virkelig han kunne være en god konkurrent til Downing på højrekanten. Håber grunden til vi ikke er med i den kamp, er fordi Rodgers har en endnu bedre spiller oppe i ærmet.
@Ynwa-23
Mener du Wilfried Zaha? Ham har vi ihvertfald været linket til, efter han angiveligt skulle have haft en god sæson i Palace og var med til at slå Man. United ud af Carling Cup.
-
Victor1605
- Geografisk sted: Frederiksberg
af Victor1605 » lørdag, 11. aug, 2012 18:04
Der er mange fantastiske kanter vi har mulighed for at signe. Som Adam Johnson, Moses, Ramírez og Damião. Jeg mener de alle sammen kan komme ind i en start 11'er.
Og nu hvor vi snakker talenter, Så ville det være dejligt med Redmond, Zaha, Clyne og måske noget dansk som ( jeg ved det er urealistisk ) Cristian Eriksen eller Lucas Andersen

-
LFC_20
Victor1605 skrev:Der er mange fantastiske kanter vi har mulighed for at signe. Som Adam Johnson, Moses, Ramírez og Damião. Jeg mener de alle sammen kan komme ind i en start 11'er.
Og nu hvor vi snakker talenter, Så ville det være dejligt med Redmond, Zaha, Clyne og måske noget dansk som ( jeg ved det er urealistisk ) Cristian Eriksen eller Lucas Andersen

Damiao er angriber

- Og jeg tror han ville passe perfekt ind

Dog har hans klub' ejer, efter salget af Lucas Moura til PSG(For 345 mio. kr

) , sagt at de ikke sælger Leandro Damiao for under hans frikøbsklausul på 445 mio. kr. -
PSG har endnu engang ødelagt en masse for andre klubber, ved at betale så meget overpris for et stort talent... De presser priserne usandsynligt højt op..... Oscar der er på samme niveau, gav Chelsea, vist 220 mio. for.
Jeg vil slet ikke tænke på hvad Neymar & Hulk's priser bliver, når man ser på andre handler.....
Clyne er vist, desværre, blevet solgt til Southampton, Zaha kunne være spændende, og Lucas Andersen for den sags skyld, men tror Lucas' udvikling har bedre af han tager til Holland

Senest rettet af
LFC_20 lørdag, 11. aug, 2012 18:16, rettet i alt 1 gang.
-
JTN
- Geografisk sted: Kbh
- Alder: 39
Victor1605 skrev:Der er mange fantastiske kanter vi har mulighed for at signe. Som Adam Johnson, Moses, Ramírez og Damião. Jeg mener de alle sammen kan komme ind i en start 11'er.

Damião er vel ikke kant. Det var han i hvert fald ikke for en halv time siden...
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
-
LFC-Aaby
af LFC-Aaby » lørdag, 11. aug, 2012 18:21
Det er forfærdeligt det Chelsea, City, PSG og Real Madrid for den sags skyld (Ronaldo), har gjort ved priserne i fodbold. Det er jo fuldstændig vanvittigt, og selvfølgelig sætter klubberne deres priser derefter. Vi har gjort det samme med Agger. Normalt havde vi uden tøven solgt ham for de €20 mil der er snak om, men sammenlignet med Thiago Silvas pris er det ikke nok.
-
Bob
- Alder: 34
LFC-Aaby skrev:Det er forfærdeligt det Chelsea, City, PSG og Real Madrid for den sags skyld (Ronaldo), har gjort ved priserne i fodbold. Det er jo fuldstændig vanvittigt, og selvfølgelig sætter klubberne deres priser derefter. Vi har gjort det samme med Agger. Normalt havde vi uden tøven solgt ham for de €20 mil der er snak om, men sammenlignet med Thiago Silvas pris er det ikke nok.
Kan ikke se det forfærdelige i at priserne stiger? Har de jo gjort igennem hele fodboldens historie, og inden der var nogen der vidste hvad en "Olie Sheik" er.
-
LFC-Aaby
af LFC-Aaby » lørdag, 11. aug, 2012 18:35
Bob skrev:LFC-Aaby skrev:Det er forfærdeligt det Chelsea, City, PSG og Real Madrid for den sags skyld (Ronaldo), har gjort ved priserne i fodbold. Det er jo fuldstændig vanvittigt, og selvfølgelig sætter klubberne deres priser derefter. Vi har gjort det samme med Agger. Normalt havde vi uden tøven solgt ham for de €20 mil der er snak om, men sammenlignet med Thiago Silvas pris er det ikke nok.
Kan ikke se det forfærdelige i at priserne stiger? Har de jo gjort igennem hele fodboldens historie, og inden der var nogen der vidste hvad en "Olie Sheik" er.
Det betyder at kun klubber med en Olie Sheik i ryggen har råd til at følge med i toppen. Resten(bl.a LFC) må betale overpriser for spillere fra hylde 3 og 4. Det var noget andet hvis der skete en naturlig udviklet. Men i en tid hvor flere og flere klubber lider og krisen kradser, så er det ikke en naturlig udvikling at priserne skal stige.
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
LFC-Aaby skrev:
Det betyder at kun klubber med en Olie Sheik i ryggen har råd til at følge med i toppen.
Derfor er det er regulært must, at fifa får FFP til at blive en succes. Hvis ikke er CL semi finalerne om 5 år, og lang tid frem. City,Chelsea,PSG og vel nok RM/Barca, og sådan vil det være i årtier, med en enkelt overraskelse af og til. Fedt, siger jeg med en hvis ironi

Verden er smask fuld af hyklere....
-
12345678
af 12345678 » lørdag, 11. aug, 2012 20:19

Usain Bolt