Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Synes nu ikke kampen bærer præg af at være specielt velspillet. Men man forventer jo alligevel selvfølgelig, begge hold nok skal komme til at rumstere i toppen i den kommende sæson. Chelsea står godt nok dybt i perioder og virker indimellem mest interesseret i at kunne leve på kontraerne. Men de har altså også både speed og flair over hele linjen i de forreste geledder efterhånden. Skal blive spændende at se hvordan alle deres kreative kræfter skal fungere sammen henover sæsonen.
Var jeg Chelsea-fan ville jeg dog aldrig føle mig sikker på noget, sålænge Luiz er på banen. Han har helt sikkert gode evner i det fremadrettede, men han er bare alt for satset og uintelligent i det defensive til min smag.
Var jeg Chelsea-fan ville jeg dog aldrig føle mig sikker på noget, sålænge Luiz er på banen. Han har helt sikkert gode evner i det fremadrettede, men han er bare alt for satset og uintelligent i det defensive til min smag.
-
Synes Chelsea generelt spiller en ret svinsk kamp i bagerste geled. Først Ivanovics tackling, så David Luiz der sparker på en liggende Tevez og nu Cashley Cole, som ligeledes sparker ud efter Tevez.
- Ma Captain
Eden Hazard til 300 mio kr? Er han overvurderet? Jeg synes han minder meget om en ung Joe Cole.. Eller en Joe Cole i sine gode Chelsea dage. Men 300 mio er måske overhyped..
There is only one Captain...... Ma Captain!!
I PL-sammenhæng er det selvsagt alt for tidligt at vurdere. Manden er årets spiller de sidste to år i Frankrig og vurderes vel som ét af de største talenter i hans generation.Ma Captain skrev:Eden Hazard til 300 mio kr? Er han overvurderet? Jeg synes han minder meget om en ung Joe Cole.. Eller en Joe Cole i sine gode Chelsea dage. Men 300 mio er måske overhyped..
- JudgeArdaStudge
Jeg håber, at Hazard flopper. Ikke så meget på grund af ham, men snarere på grund af hans valg af klub. Spændende bliver det også om Marin kan spille sig på holdet.
Hvor er Ivanovic i øvrigt en tosse. Han kunne med rette låne en af Cechs hjelme, for han virker til at have en brist i hjernen.
Hvor er Ivanovic i øvrigt en tosse. Han kunne med rette låne en af Cechs hjelme, for han virker til at have en brist i hjernen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Så er det her lige noget for digArda skrev:Jeg håber, at Hazard flopper.

- JudgeArdaStudge
Ja, den morede jeg mig lidt over. Det ligner jo Torres i "starten" af sin Chel$ea tid.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Synes du det havde været bedre smag hvis han havde valgt ManU? Det var vel dem eller Chelsea hvis ikke jeg husker galt.Arda skrev:Jeg håber, at Hazard flopper. Ikke så meget på grund af ham, men snarere på grund af hans valg af klub. Spændende bliver det også om Marin kan spille sig på holdet.
Tillykke til Bayern med supercupen. Endelig fik de brudt den dårlige stime mod Dortmund.
Tanken strejfede mig også, da jeg så ham i dag. Man kan håbe prisskiltet er lige så tungt, som det var for Torres (..og Andy).Arda skrev:Ja, den morede jeg mig lidt over. Det ligner jo Torres i "starten" af sin Chel$ea tid.
@ Tex
Pastore havde åbenbart karantæne:
" ... Javier Pastore was not involved due to suspension."
Link
Pastore havde åbenbart karantæne:
" ... Javier Pastore was not involved due to suspension."
Link
Mon ikke Gylfi laver hattrick i dag, bare lige for at gnide lidt ekstra salt i såret...
"We're not racist, we only hate the mancs"
Sådan, RFC på 2. pladsen. Frygter den dag det bliver hverdag, det er jo hverdag med LFC, så mon ikke RFC er den næste i rækken.
Hilsen ham den pessimistiske
Hilsen ham den pessimistiske

Verden er smask fuld af hyklere....
Så er Chelsea i gang. 2 min spillet, første Hazard assist.
EDIT: Også fik han fremtvunget et straffespark.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
ja, på 6 min., det ligner en ganske god debut for ham...Pede skrev:Så er Chelsea i gang. 2 min spillet, første Hazard assist.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp