Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
-----------Reina ---------------
Johnson - Skrtel - Agger - Enrique
-------lucas ------ Allen ------
-------------Sahrin-----------
------------Gerrard-----------
----Downing-------Suarez-----
er det helt ude i hapen i forhold til hvad rogers "vil" spille?
Johnson - Skrtel - Agger - Enrique
-------lucas ------ Allen ------
-------------Sahrin-----------
------------Gerrard-----------
----Downing-------Suarez-----
er det helt ude i hapen i forhold til hvad rogers "vil" spille?
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
"Yeah, strawberry. I'm not so sure about the cheese."Ma Captain skrev:Jo Stevie kan godt begå sig på en af kanterne, men det tror jeg ikke. Hvis en Tello hentes ind, tror jeg slet ikke på det. Men en god rotation mellem Sahin, captain, allen og lucas er vel fint.
Rotation med de andre, jeps. Jeg er ikke så sikker på at Lucas skal rotere (i PL).
Kloppite
Du må ikke glemme Henderson.Ma Captain skrev:Jo Stevie kan godt begå sig på en af kanterne, men det tror jeg ikke. Hvis en Tello hentes ind, tror jeg slet ikke på det. Men en god rotation mellem Sahin, captain, allen og lucas er vel fint.
- JudgeArdaStudge
Og Shelvey?Aarde skrev:Du må ikke glemme Henderson.Ma Captain skrev:Jo Stevie kan godt begå sig på en af kanterne, men det tror jeg ikke. Hvis en Tello hentes ind, tror jeg slet ikke på det. Men en god rotation mellem Sahin, captain, allen og lucas er vel fint.
Medmindre, vi låner ham ud.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Ikke på sigt nej. I den kommende sæson tror jeg dog ikke, at han får nogen fremtrædende rolle at spille i midtbanerotationen - hvis han da overhovedet bliver i klubben. Snakken går jo på, at man søger at finde en klub at leje ham ud til, hvilket jeg synes lyder rigtigt fornuftigt.Arda skrev:Og Shelvey?Aarde skrev:Du må ikke glemme Henderson.Ma Captain skrev:Jo Stevie kan godt begå sig på en af kanterne, men det tror jeg ikke. Hvis en Tello hentes ind, tror jeg slet ikke på det. Men en god rotation mellem Sahin, captain, allen og lucas er vel fint.
- JudgeArdaStudge
Tjek min rettelse, der kom før dit svar. 

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Folk skal lade være med at tænke så meget på start-elleveren. Ikke to modstandere er ens, hvorfor forskellige typer spillere er nødvendige. Dette gælder især på midtbanen, hvor mange fodboldkampe bliver vundet. Vi har, hvad - 60 kampe? - på en sæson, og det kræver en bred, kvalitetsfyldt trup, der kan kapere formdyk, skader og træthed, uden vi ender i en krise. Ydermere - jeg har ikke tal på, hvor mange gange jeg har tænkt, at det var da en sørgelig bænk, vi har, sammenlignet med hvad topholdene har. Den dag, der stadig står 0-0 mod Blackburn midtvejs i 2. halveg, vil det være nødvendigt at have indskiftningsmuligheder som Sahin og Downing istedet for Jovanovic og Voronin, hvis vi gerne vil tilbage i toppen.
Jeg kunne nu godt lide hans blonde pisk.Kaskelolhval skrev:Folk skal lade være med at tænke så meget på start-elleveren. Ikke to modstandere er ens, hvorfor forskellige typer spillere er nødvendige. Dette gælder især på midtbanen, hvor mange fodboldkampe bliver vundet. Vi har, hvad - 60 kampe? - på en sæson, og det kræver en bred, kvalitetsfyldt trup, der kan kapere formdyk, skader og træthed, uden vi ender i en krise. Ydermere - jeg har ikke tal på, hvor mange gange jeg har tænkt, at det var da en sørgelig bænk, vi har, sammenlignet med hvad topholdene har. Den dag, der stadig står 0-0 mod Blackburn midtvejs i 2. halveg, vil det være nødvendigt at have indskiftningsmuligheder som Sahin og Downing istedet for Jovanovic og Voronin, hvis vi gerne vil tilbage i toppen.
Mere seriøst giver jeg dig ret. Det er rart at have bredde på holdet, dog mener jeg også man skal passe på ikke at kvæle talenternes chance for spilletid med 2. rangs spillere (tænk Voronin, Jovanovic). Specielt Sahin mener jeg dog ikke er i farer for at være på det niveau, og burde derfor kunne bidrage med noget.
Sahin på leje med en rimelig købspris efter sæsonen. Det dufter af røverkøb!
Sahin, Allen, Lucas, Gerrard, Henderson og Shelvey! Med 6 til de 3 pladser vil der blive rigeligt med spilletid til alle.
Det betyder farvel til Adam og Spearing.
Hvis vi køber Tello, må det betyde farvel til Joe Cole.
Jeg ser dog stadig kun Tello, som første reserve efter Borini.
Rodgers vil altid havde fejlfodet kanter.
Så vi mangler lige en Adam Johnson til at kæmpe mod Downing om pladsen i højre.
Hvis de 3 omtalte spillere, som i følge rygterne kommer ind, hvor vi så sender Adam, Cole og Spearing ud, ser det godt ud.
Det giver en bred, ung og sulten trup, som Rodgers kan arbejde med de næste mange år.
Samtidig er det en trup ejerne vil synes om, fordi lønnen er kraftigt reduceret.
Sahin, Allen, Lucas, Gerrard, Henderson og Shelvey! Med 6 til de 3 pladser vil der blive rigeligt med spilletid til alle.
Det betyder farvel til Adam og Spearing.
Hvis vi køber Tello, må det betyde farvel til Joe Cole.
Jeg ser dog stadig kun Tello, som første reserve efter Borini.
Rodgers vil altid havde fejlfodet kanter.
Så vi mangler lige en Adam Johnson til at kæmpe mod Downing om pladsen i højre.
Hvis de 3 omtalte spillere, som i følge rygterne kommer ind, hvor vi så sender Adam, Cole og Spearing ud, ser det godt ud.
Det giver en bred, ung og sulten trup, som Rodgers kan arbejde med de næste mange år.
Samtidig er det en trup ejerne vil synes om, fordi lønnen er kraftigt reduceret.
Ikke Allen. Men Adam, Spearing vil være presset.Ma Captain skrev:Alle dem som mener at en Sahin ville havne på bænken i vores trup, hvad har i spist? Sahin vil da helt klart styre den midtbane for vildt. Det vil gå udover en Allen formentlig.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Hvis købs prisen er 35 mill er det som udgangspunkt ikke så fedtJØ skrev:Sahin på leje med en rimelig købspris efter sæsonen. Det dufter af røverkøb!
Verden er smask fuld af hyklere....
Så er den vel heller ikke rimelig.Thommo skrev:Hvis købs prisen er 35 mill er det som udgangspunkt ikke så fedtJØ skrev:Sahin på leje med en rimelig købspris efter sæsonen. Det dufter af røverkøb!

Ikke Allen. Men Adam, Spearing vil være presset. Sterling og Suso presser også på omkring holdet nu.Kelly skrev:Ma Captain skrev:Alle dem som mener at en Sahin ville havne på bænken i vores trup, hvad har i spist? Sahin vil da helt klart styre den midtbane for vildt. Det vil gå udover en Allen formentlig.
Henderson er jeg spændt på om BR finder plads til. Men Adam passer bare ikke ind i stilen.
Jeg mener RM gav 80 mill for ham.Bob skrev:Så er den vel heller ikke rimelig.Thommo skrev:Hvis købs prisen er 35 mill er det som udgangspunkt ikke så fedtJØ skrev:Sahin på leje med en rimelig købspris efter sæsonen. Det dufter af røverkøb!
Korrekt, det var et trick, spørgsmål. Eller nej indrømmer,er jeg ikke læste korrektBob skrev:Så er den vel heller ikke rimelig.Thommo skrev:Hvis købs prisen er 35 mill er det som udgangspunkt ikke så fedtJØ skrev:Sahin på leje med en rimelig købspris efter sæsonen. Det dufter af røverkøb!

Verden er smask fuld af hyklere....