Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
LFC-Aaby skrev:Reina skrev:Nu går snakken mest på Tello, Sahin, Dempsey osv. Hvad med Klaas Jan Huntelaar fra Schalke ?
Ham syntes jeg vi skal gå "all in" efter, eller ? Han rygtes til flere klubber bl. a til Rusland, så her må vi da kunne være med rent sportsligt.
Hvorfor mon han rygtes til klubber i Rusland??
Han er slet slet ikke god nok.

-
LFC-Aaby
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 32
af LFC-Aaby » torsdag, 16. aug, 2012 11:22
Aarde skrev:LFC-Aaby skrev:Reina skrev:Nu går snakken mest på Tello, Sahin, Dempsey osv. Hvad med Klaas Jan Huntelaar fra Schalke ?
Ham syntes jeg vi skal gå "all in" efter, eller ? Han rygtes til flere klubber bl. a til Rusland, så her må vi da kunne være med rent sportsligt.

Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
mig_der
- Geografisk sted: 8340
af mig_der » torsdag, 16. aug, 2012 11:27
LFC-Aaby skrev:Aarde skrev:LFC-Aaby skrev:Reina skrev:Nu går snakken mest på Tello, Sahin, Dempsey osv. Hvad med Klaas Jan Huntelaar fra Schalke ?

Enig - hvis han var et sådan hit. Så var det da Real Madrid eller Milan der gjorde alt hvad kunne for at få fat i ham. Eneste de klubber har endt med at gøre er jo at skille sig af med ham. Huntelaar kan da lidt tricks - men er absolut ikke en angriber der rykker noget.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
-
Robbie_God_Fowler
af Robbie_God_Fowler » torsdag, 16. aug, 2012 11:46
Jeg tror mere det er Huntelaars lønkrav og alder, som er årsagen til, at mange topklubber trækker sig fra en potentiel handel. Russiske topklubber er kendt for at kunne tildele stjernespillere høje lønninger.
Jeg ville i hvert fald ikke kalde en spiller med 31 landsholdsmål i 56 kampe og 248 mål i 377 klubkampe for "slet slet ikke god nok" - specielt ikke taget vores nuværende position i betragtning. 48 af disse mål var i øvrigt i 47 optrædender for Schalke i sidste sæson

.
-
Aarde
Robbie_God_Fowler skrev:Jeg tror mere det er Huntelaars lønkrav og alder, som er årsagen til, at mange topklubber trækker sig fra en potentiel handel. Russiske topklubber er kendt for at kunne tildele stjernespillere høje lønninger.
Jeg ville i hvert fald ikke kalde en spiller med 31 landsholdsmål i 56 kampe og 248 mål i 377 klubkampe for "slet slet ikke god nok" - specielt ikke taget vores nuværende position i betragtning. 48 af disse mål var i øvrigt i 47 optrædender for Schalke i sidste sæson

.
This!
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
LFC Transfer Speculations
SSN radio says Dempsey deal very close to completion
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Skovdal
- Geografisk sted: Esbjerg
- Alder: 34
af Skovdal » torsdag, 16. aug, 2012 12:45
Kelly skrev:LFC Transfer Speculations
SSN radio says Dempsey deal very close to completion
Me like !

Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
-
LFC-Aaby
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 32
af LFC-Aaby » torsdag, 16. aug, 2012 13:16
Hvis Dempsey handlen er i bytte for Adam, så er det fint.
Hvis ikke, så er det elendigt....
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » torsdag, 16. aug, 2012 13:39
LFC-Aaby skrev:Reina skrev:Nu går snakken mest på Tello, Sahin, Dempsey osv. Hvad med Klaas Jan Huntelaar fra Schalke ?
Hvorfor mon han rygtes til klubber i Rusland?? Han er slet slet ikke god nok.
Han gjorde det da meget godt i Schalke sidste år?

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
Aarhus
- Geografisk sted: Århus C
- Alder: 109
LFC-Aaby skrev:Hvis Dempsey handlen er i bytte for Adam, så er det fint.
Er det ikke lidt for tidligt at afskrive Dempsey?
Regnskabet ved et køb af Dempsey og et salg af Adam burde kunne gå lige op eller ende med et minus på højst £1-2 mio. Det er en klar forstærkning til det offensive på vores hold, selvom Dempsey ikke klinger lige så godt som visse andre spillere.
-
Chris R.
af Chris R. » torsdag, 16. aug, 2012 13:46
LFC-Aaby skrev:Hvis Dempsey handlen er i bytte for Adam, så er det fint.
Kommer vel an på prisen. Hvis han kun koster 7,5M £ for eksempel synes jeg vi har lavet en rigtig god handel, for en spiller der kun blev overgået af Aguero, Rooney og Van Persie i PL scoringer sidste sæson. Hans 17 PL mål sidste sæson var ligeså mange som Suarez, Carroll og Kuyt scorede til sammen, hvilket viser han har noget målfarlighed og koldblodighed vi virkelig mangler. Udover hans målfarlighed kan jeg godt lide hans alsidighed. Han kan både spille venstre wing, Stevie G-rollen bag angriberen samt den enlige angriber, så han bliver også en utrolig god spiller at have til bredden. Derudover er han utrolig god til at komme ind i boksen, ligegyldig hvilken position han spiller, hvilket videoen nedenunder med hans 23 sæsonmål viser.
PS. det er en meget god at mute lyden inden man starter videoen, medmindre man har en rave-fest derhjemme.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » torsdag, 16. aug, 2012 13:53
Jeg er hverken for eller imod køb af Dempsey. Men man kan ikke drage den konklusion at fordi han scorer mange mål for Fulham, så ville han også gøre det for Liverpool. Kuyt scorede også ufattelig mange mål for Feyenoord, Suarez gjorde det samme for Ajax, Carroll var også giftig for Newcastle.
Liverpool er en anden klub end Fulham, der er andre medspillere, andre forventninger, og et helt andet pres. Kan han klare det? Kan han klare forandringen i spillestil, i forventninger, i presset, så kan han måske få succes.
Derudover hvem siger at han kommer til at spille det samme antal kampe for Liverpool som han gjorde for Fulham? Måske bliver en en rotationsspiller, og det ville måske gå udover hans målratio, og det vil måske påvirke hans selvtillid. Der er mange ubekendte, og det betyder at bare fordi han har succes i Fulham, ikke nødvendigvis garantere succes hos Liverpool.
-
Jensen
- Geografisk sted: Frankrig
- Alder: 38
http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 53389.html
Liverpool manager Brendan Rodgers hopeful of confirming arrivals of Cristian Tello and Nuri Sahin in next 48 hours
"I am hopeful we can bring in one or two more to help the group here," said Rodgers, who added there was nothing imminent on players leaving, either on loan or permanently.
"Hopefully in the next 48 hours we will find out."
-
Aarde
Jensen skrev:http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 53389.html
Liverpool manager Brendan Rodgers hopeful of confirming arrivals of Cristian Tello and Nuri Sahin in next 48 hours
"I am hopeful we can bring in one or two more to help the group here," said Rodgers, who added there was nothing imminent on players leaving, either on loan or permanently.
Spøjs overskrift, de har lavet sig. Jeg tror snarere, at det er Clint Dempsey og Nuri Sahin, der er på vej - det er i hvert fald det, alle de andre medier peger på.
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
Aarde skrev:Jensen skrev:http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 53389.html
Spøjs overskrift, de har lavet sig. Jeg tror snarere, at det er Clint Dempsey og Nuri Sahin, der er på vej - det er i hvert fald det, alle de andre medier peger på.
Det er også nr. 1, men Tello kunne være spændende på sigt sammen med Suso.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.