Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Anders -
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Anders - » torsdag, 16. aug, 2012 18:13

Håber satme ikke vi henter Dempsey.

Behold nu Andy og brug ham !!

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » torsdag, 16. aug, 2012 18:15

Anders - skrev:Håber satme ikke vi henter Dempsey.

Dempsey vil være kant i vores system, og Andy er spids :army8:

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 16. aug, 2012 18:58

LFC_20 skrev:
Anders - skrev:Håber satme ikke vi henter Dempsey.

Dempsey vil være kant i vores system, og Andy er spids :army8:
Adam til Neverton og Dempsey til os. Jeg syntes helt klart de skal hente Dempsey, han er en sand fighter og tager nogle underlige løb der gør han farlig for modstanderne. Carroll tror jeg bliver med mindre der i sidste dage kommer et bud han siger ja til. F.eks. fra Milan. Sker dette skal Liverpool hente deres ønskeangriber, måske Llorente eller Walcott.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

madsLFC

Indlæg af madsLFC » torsdag, 16. aug, 2012 19:34

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 16. aug, 2012 19:36

madsLFC skrev:Assaidi? Hvem er det?

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... for-winger
Hvor f... kom den fra? Aner ikke, hvem manden er. Havde håbet, at vi ville hente en lidt større profil til kanten. Mon ikke at ham her bare bliver back up for Downing og Borini?

Brugeravatar
Henrik
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 41

Hvem skal ind?

Indlæg af Henrik » torsdag, 16. aug, 2012 19:43

Aggerdoo skrev:

Hvor f... kom den fra? Aner ikke, hvem manden er. Havde håbet, at vi ville hente en lidt større profil til kanten. Mon ikke at ham her bare bliver back up for Downing og Borini?
Den kom godt nok helt fra højre den transfer. Jeg har aldrig hørt om ham, men 22 mål i 70 kampe for en wing er vel godkendt. Spændende!
Næste år!

nielsen

Indlæg af nielsen » torsdag, 16. aug, 2012 19:49

på Liverpools hjememside kan man se en video af ham,en meget spændene spiller som kan mange ting.22 landskampe for Marocco indtil videre han er 24 år.det man ser på videoen ser meget spændene ud.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 16. aug, 2012 20:19

Fedt med en ny spiller. Spændende type. Jeg håber stadig på Dempsey for Adam og på at vi henter playmakeren i RM. Kunne vi få Tello med ligner det noget.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 16. aug, 2012 20:22

Kelly skrev:Fedt med en ny spiller. Spændende type. Jeg håber stadig på Dempsey for Adam og på at vi henter playmakeren i RM. Kunne vi få Tello med ligner det noget.
Glem nu alt om Tello. Han kommer ikke væk fra Barca.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Arturo Bandini
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 35

Indlæg af Arturo Bandini » torsdag, 16. aug, 2012 20:34

Han minder mig om Mohammed Zidan, en der kan helt vildt meget mod de mindre hold samt når han har dagen. Lad os håbe han viderebringer det niveau til Premier League og vise at han kan mod nogle bedre modstandere.
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » torsdag, 16. aug, 2012 21:34

Arturo Bandini skrev:Han minder mig om Mohammed Zidan, en der kan helt vildt meget mod de mindre hold samt når han har dagen. Lad os håbe han viderebringer det niveau til Premier League og vise at han kan mod nogle bedre modstandere.
Så må man ikke håbe han også går ind for "bagagerumssalg"... :twisted:

Brugeravatar
LR75
Geografisk sted: Gylling

Indlæg af LR75 » torsdag, 16. aug, 2012 21:52

Har vi ikke snart midtbanefolk nok? Specielt hvis Sahin også kommer. Sterling skal vel også spilles ind i år. Spearing og Adam må skydes af. Shelvey må lejes ud. Jeg savner en rigtig angriber blandt vores indkøb.

Brugeravatar
Bob
Alder: 34

Indlæg af Bob » torsdag, 16. aug, 2012 22:01

LR75 skrev:

Har vi ikke snart midtbanefolk nok? Specielt hvis Sahin også kommer. Sterling skal vel også spilles ind i år. Spearing og Adam må skydes af. Shelvey må lejes ud. Jeg savner en rigtig angriber blandt vores indkøb.
Øh, tror du har misforstået noget så. Sahin kommer jo ikke til at være i spil til de 3 pladser forrest, og omvendt kommer Assaidi ikke i spil til en plads på midtbanen. Det samme gælder Spearing og Adam, så købet af Assaidi betyder jo ikke noget for dem.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 16. aug, 2012 22:15

What the?!? Right out of the blue! Men han ser bestemt spændende ud og hvem ved om Rodgers har gjort sig et scoop, som med Gylfi i Swansea.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
LR75
Geografisk sted: Gylling

Indlæg af LR75 » torsdag, 16. aug, 2012 22:19

Bob skrev:
LR75 skrev:

Øh, tror du har misforstået noget så. Sahin kommer jo ikke til at være i spil til de 3 pladser forrest, og omvendt kommer Assaidi ikke i spil til en plads på midtbanen. Det samme gælder Spearing og Adam, så købet af Assaidi betyder jo ikke noget for dem.
Jeg ved ikke, hvad jeg har misforstået. Men de forskellige formationer kan tolkes på mange måder. Et 4-3-3-system er der jo stort set ingen, der spiller. Det ville indebære 3 reelle angribere. Lad os nu kalde det, for hvad det er; en 4-5-1. I min bog er wings midtbanespillere, men derfor kan da jo godt være målfarlige. Men ulig om vi kalder det 4-3-3 eller 4-5-1, så har vi stadig rigeligt med midtbanespillere. Og jeg savner stadig mindst én rigtig angriber, hvis da ikke allerede vi har ham i ungdomsrækkerne. Eller i Carroll, hvis vi da beholder ham, hvad jeg håber. Jeg har meget svært ved at se, hvor Assaidi kan forstærke for os. Jeg havde det på samme måde, da Charlie Adam blev hentet. Hvis ikke vores ungdom er bedre end dét, så ser det meget dårligt ud. Vi skulle spare de penge, og køre vores talenter ind på holdet. De skal jo prøves på et eller andet tidspunkt. Og med vores nuværende trup, og de indkøb, vi har gjort og gør, kan du så se en fremtid for Spearing og Adam på vores hold?

Morten Olsen siger også, at Danmark spiller 4-3-3, men ingen af os kalder vel Rommedahl og/eller Krohn-Dehli for angribere.

Besvar