Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Det er usikkert nu og Sahin kommer. Der er andre der prøver det af.
Nyheter
Skader & suspensjonerTV-kamperKommentarerBloggNyhetsarkivKamper
TerminlisteSesongstatistikkTidligere sesongerReserverU18Liverpool FC
SpillerstallTransfersTidligere spillereHistorieHillsboroughKopMusicTurer/billetter
TurprogramBillettinfoLiverpoolReiselinkerLFCSCSB
Meld innFornyelseThe KopiteStyretAnsatteVedtekter og årsmøterFAQKlubbkontoret melderAdresseendringLiverbirdsklubberRed Corner
KopShopSMSMailinglisteDigital KalenderSupportersangerPub-guidenLinkerMedlemstilbud ViasatKopForum
Aktive diskusjonerKontakt ossInnmeldingMin Side
Snappet Assaidi foran Ajax
Liverpool skal ha benyttet anledningen til å utnytte et forhandlingsbrudd mellom Ajax og Heerenveen for å sikre seg Oussama Assaidi. Kamp med Arsenal om Nuri Sahin, Cristian Tello trolig ikke aktuell lenger.
Av Torbjørn Flatin
Ajax skal ha vært enig med Heerenveen om en overgangssum for Oussama Assaidi, men avtalen ble lagt på is da spilleren ikke ble enig med storklubben i Amsterdam om de personlige betingelsene. Fulham skal ha prøvd å kjøpe spilleren tidligere i sommer.
Liverpool og Brendan Rodgers skal ha sett sitt snitt til å komme inn og matche tilbudet fra Ajax, og gi Assaidi den lønnen han ba om. Spilleren som fylte 24 år i går vil da ventelig bli den tredje nye spilleren til Anfield i sommer, forutsatt av at han kommer gjennom legesjekken.
Ifølge The Times er Nuri Sahin den andre spilleren som Brendan Rodgers snakket om på dagens pressekonferanse og som man håpet å ha klar i løpet av 48 timer. Arsenal synes imidlertid å ha gjort nye forsøk på å sikre seg tyrkeren på utlån til neste sesong, og selv om Liverpool skal være favoritt i manges øyne virker denne avtalen nå å være mer usikker enn først antatt.
Avisen regner med at kjøpet av Assaidi betyr at Cristian Tello blir i Barcelona, og ikke på utlån til Anfield slik han tidligere var linket.
Nyheter
SpillerstallTransfersTidligere spillereHistorieHillsboroughKopMusicTurer/billetter
Meld innFornyelseThe KopiteStyretAnsatteVedtekter og årsmøterFAQKlubbkontoret melderAdresseendringLiverbirdsklubberRed Corner
KopShopSMSMailinglisteDigital KalenderSupportersangerPub-guidenLinkerMedlemstilbud ViasatKopForum
Liverpool skal ha benyttet anledningen til å utnytte et forhandlingsbrudd mellom Ajax og Heerenveen for å sikre seg Oussama Assaidi. Kamp med Arsenal om Nuri Sahin, Cristian Tello trolig ikke aktuell lenger.
Av Torbjørn Flatin
Ajax skal ha vært enig med Heerenveen om en overgangssum for Oussama Assaidi, men avtalen ble lagt på is da spilleren ikke ble enig med storklubben i Amsterdam om de personlige betingelsene. Fulham skal ha prøvd å kjøpe spilleren tidligere i sommer.
Liverpool og Brendan Rodgers skal ha sett sitt snitt til å komme inn og matche tilbudet fra Ajax, og gi Assaidi den lønnen han ba om. Spilleren som fylte 24 år i går vil da ventelig bli den tredje nye spilleren til Anfield i sommer, forutsatt av at han kommer gjennom legesjekken.
Ifølge The Times er Nuri Sahin den andre spilleren som Brendan Rodgers snakket om på dagens pressekonferanse og som man håpet å ha klar i løpet av 48 timer. Arsenal synes imidlertid å ha gjort nye forsøk på å sikre seg tyrkeren på utlån til neste sesong, og selv om Liverpool skal være favoritt i manges øyne virker denne avtalen nå å være mer usikker enn først antatt.
Avisen regner med at kjøpet av Assaidi betyr at Cristian Tello blir i Barcelona, og ikke på utlån til Anfield slik han tidligere var linket.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Det fuldstændig ligemeget med talkoden. Det handler om hvem der kan spille hvor. Ville Sahin, Speaing og Adam spille samme position i vores system? Nej, så er det vel også ligemeget om vi henter ham ifht. om vi har for mange, for det jo nogle helt andre han skal konkurrere med.LR75 skrev:Jeg ved ikke, hvad jeg har misforstået. Men de forskellige formationer kan tolkes på mange måder. Et 4-3-3-system er der jo stort set ingen, der spiller. Det ville indebære 3 reelle angribere. Lad os nu kalde det, for hvad det er; en 4-5-1. I min bog er wings midtbanespillere, men derfor kan da jo godt være målfarlige. Men ulig om vi kalder det 4-3-3 eller 4-5-1, så har vi stadig rigeligt med midtbanespillere. Og jeg savner stadig mindst én rigtig angriber, hvis da ikke allerede vi har ham i ungdomsrækkerne. Eller i Carroll, hvis vi da beholder ham, hvad jeg håber. Jeg har meget svært ved at se, hvor Assaidi kan forstærke for os. Jeg havde det på samme måde, da Charlie Adam blev hentet. Hvis ikke vores ungdom er bedre end dét, så ser det meget dårligt ud. Vi skulle spare de penge, og køre vores talenter ind på holdet. De skal jo prøves på et eller andet tidspunkt. Og med vores nuværende trup, og de indkøb, vi har gjort og gør, kan du så se en fremtid for Spearing og Adam på vores hold?Bob skrev:Øh, tror du har misforstået noget så. Sahin kommer jo ikke til at være i spil til de 3 pladser forrest, og omvendt kommer Assaidi ikke i spil til en plads på midtbanen. Det samme gælder Spearing og Adam, så købet af Assaidi betyder jo ikke noget for dem.LR75 skrev:Har vi ikke snart midtbanefolk nok? Specielt hvis Sahin også kommer. Sterling skal vel også spilles ind i år. Spearing og Adam må skydes af. Shelvey må lejes ud. Jeg savner en rigtig angriber blandt vores indkøb.
Morten Olsen siger også, at Danmark spiller 4-3-3, men ingen af os kalder vel Rommedahl og/eller Krohn-Dehli for angribere.
Men hvor er det så, Spearing og Adam kan bruges, hvor vi ikke allerede har førstevalg og garderinger, der er bedre end dem? For mig at se kan Sahin være både holding og offensiv midt, og det med større kvaliteter end de førnævnte. Adam og Spearing hører ikke hjemme på et potentielt top-4 hold, men de ville være ganske habile spillere for en midterklub i Premier League.Bob skrev:Det fuldstændig ligemeget med talkoden. Det handler om hvem der kan spille hvor. Ville Sahin, Speaing og Adam spille samme position i vores system? Nej, så er det vel også ligemeget om vi henter ham ifht. om vi har for mange, for det jo nogle helt andre han skal konkurrere med.LR75 skrev:Jeg ved ikke, hvad jeg har misforstået. Men de forskellige formationer kan tolkes på mange måder. Et 4-3-3-system er der jo stort set ingen, der spiller. Det ville indebære 3 reelle angribere. Lad os nu kalde det, for hvad det er; en 4-5-1. I min bog er wings midtbanespillere, men derfor kan da jo godt være målfarlige. Men ulig om vi kalder det 4-3-3 eller 4-5-1, så har vi stadig rigeligt med midtbanespillere. Og jeg savner stadig mindst én rigtig angriber, hvis da ikke allerede vi har ham i ungdomsrækkerne. Eller i Carroll, hvis vi da beholder ham, hvad jeg håber. Jeg har meget svært ved at se, hvor Assaidi kan forstærke for os. Jeg havde det på samme måde, da Charlie Adam blev hentet. Hvis ikke vores ungdom er bedre end dét, så ser det meget dårligt ud. Vi skulle spare de penge, og køre vores talenter ind på holdet. De skal jo prøves på et eller andet tidspunkt. Og med vores nuværende trup, og de indkøb, vi har gjort og gør, kan du så se en fremtid for Spearing og Adam på vores hold?Bob skrev:Øh, tror du har misforstået noget så. Sahin kommer jo ikke til at være i spil til de 3 pladser forrest, og omvendt kommer Assaidi ikke i spil til en plads på midtbanen. Det samme gælder Spearing og Adam, så købet af Assaidi betyder jo ikke noget for dem.LR75 skrev:Har vi ikke snart midtbanefolk nok? Specielt hvis Sahin også kommer. Sterling skal vel også spilles ind i år. Spearing og Adam må skydes af. Shelvey må lejes ud. Jeg savner en rigtig angriber blandt vores indkøb.
Morten Olsen siger også, at Danmark spiller 4-3-3, men ingen af os kalder vel Rommedahl og/eller Krohn-Dehli for angribere.
Vi er allesammen klogere på lørdag, hvor jeg heldigvis kan se kampen på TV2 Sport. Og lige siden jeg sidste gang sagde, "there's always next season", så har man den ukuelige LFC-optimisme, der altid blomstrer før en sæsonstart. Ikke efter et mesterskab, men en top-4 vil næsten blive fejret på samme måde. Og jeg tror, det er muligt, hvis vi får en god start. Tiki Taka!
Enig. Vi har dog brug for spillere, der kan åbne de lette modstandere op, runde 1 eller 2 og bring os i overtal samt ødelægge deres formation ved diblinger og hurtighed.Arturo Bandini skrev:Han minder mig om Mohammed Zidan, en der kan helt vildt meget mod de mindre hold samt når han har dagen. Lad os håbe han viderebringer det niveau til Premier League og vise at han kan mod nogle bedre modstandere.
Vi klarer os jo godt nok mod de bedre hold, mens vi burde kunne høste tonsvis af ekstra point mod de ringere hold.
Jeg synes, at han ser spændende ud.
Et bytte mellem Adam og Dempsey og så evt. en lejeaftale med forkøbsret med Sahin, så er vi vel ved at være klar, eller ?
Kelly skrev:Det er usikkert nu og Sahin kommer. Der er andre der prøver det af.
Nyheter
Av Torbjørn Flatin
Liverpool agree deal for Assaidi
Liverpool have reached an agreement with Heerenveen to sign winger Oussama Assaidi.
The 24-year-old still has to pass a medical but should that be completed without complication he will become Brendan Rodgers' third signing since he took over from Kenny Dalglish in June.
Hvem er han...?
http://www.liverpoolfc.dk/forum/viewtop ... f=5&t=5858Jensen skrev:Kelly skrev:Det er usikkert nu og Sahin kommer. Der er andre der prøver det af.
Nyheter
Av Torbjørn Flatin
Liverpool agree deal for Assaidi
Liverpool have reached an agreement with Heerenveen to sign winger Oussama Assaidi.
The 24-year-old still has to pass a medical but should that be completed without complication he will become Brendan Rodgers' third signing since he took over from Kenny Dalglish in June.
Hvem er han...?
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Sv: Hvem skal ind?
@LR75
Hvis vi skal kalde ham hvad han er så må det da være fløj eller kantspiller. De andre er centrale midtbanespillere.
Rommedahl kalder du ikke central midtbane men kant eller fløj alt efter hvilket ord man helst vil bruge.
Hvis vi skal kalde ham hvad han er så må det da være fløj eller kantspiller. De andre er centrale midtbanespillere.
Rommedahl kalder du ikke central midtbane men kant eller fløj alt efter hvilket ord man helst vil bruge.
Arsenal er åbenbart kommet med et bud i sidste øjeblik. Fandme surt hvis de snupper Sahin foran næsen af os!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Ja har læst det. Og det er helt sikkert han vælger dem så. Han har jo offentligt ønsket at kommer dertil før.Skovdal skrev:Arsenal er åbenbart kommet med et bud i sidste øjeblik. Fandme surt hvis de snupper Sahin foran næsen af os!
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Jeg vil også sige at den næsten er sikker at han vælger dem. De kan tilbyde ChL. Og så er der vel ret beset heller ikke samme konkurrence på den centrale midt i Arsenal, som der nu er hos os (hvilket jo bare er lækkert)Kelly skrev:Ja har læst det. Og det er helt sikkert han vælger dem så. Han har jo offentligt ønsket at kommer dertil før.Skovdal skrev:Arsenal er åbenbart kommet med et bud i sidste øjeblik. Fandme surt hvis de snupper Sahin foran næsen af os!
Hellere en god trekant end en ond cirkel
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Hvis Gooners snupper ham vil jeg hade dem resten af mine dage. Endnu mere end jeg gør i forvejen...Skovdal skrev:Arsenal er åbenbart kommet med et bud i sidste øjeblik. Fandme surt hvis de snupper Sahin foran næsen af os!

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Graham Hunter siger at Sahin snart er Liverpool spiller.
Det vil gøre mig så harm.ScouserTommy skrev:Hvis Gooners snupper ham vil jeg hade dem resten af mine dage. Endnu mere end jeg gør i forvejen...Skovdal skrev:Arsenal er åbenbart kommet med et bud i sidste øjeblik. Fandme surt hvis de snupper Sahin foran næsen af os!
Arh det er dumt at tage noget for givet, før det står på .com.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
@Drejer
Det klip der er fra igår - Arsenal-rygterne begyndte først at florere sent i aftes. Så jeg føler mig nu stadig ikke sikker, selvom jeg bestemt tror på, at vi formår at hive ham i land i den sidste ende.
Det klip der er fra igår - Arsenal-rygterne begyndte først at florere sent i aftes. Så jeg føler mig nu stadig ikke sikker, selvom jeg bestemt tror på, at vi formår at hive ham i land i den sidste ende.
Hr. Drejer skrev:Graham Hunter siger at Sahin snart er Liverpool spiller.
Hvornår er det fra? Var det ikke den anden dag han sagde det? Altså før Arsenal kom ind med tilbuddet.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
You'll Never Walk Alone