Tror jeg bestemt ikke du skal regne med. Arsenal har lige solgt Alex Song idag(mangler legetjek). Tror det er det eneste Sahin har ventet på skulle ske.bjarnereds skrev:Køb Sahin Please! Og tag Gerrard på bænken og start helt nyt æra omkring på banen! Nyt kaptain please!
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Jeg tror egentlig heller ikke dagens resultat har hjulpet til at vende Sahins præference for Arsenal 

I like my sugar sweet
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
...og at dagens resultat ikke har påvirket "the special ones" syn på Rodgers!Martin VP skrev:Jeg tror egentlig heller ikke dagens resultat har hjulpet til at vende Sahins præference for Arsenal
Køb Jovetic, Ramirez og få Sahin på lejekontrakt. Desværre nok umuligt, men man har jo lov at drømme...
Min rigtig gamle yngling, Joaquin fra Malaga, hvis Cazorla kan gå for røverpris kan Joaquin sgu også. Manden er giga klasse, også selv om om han ikke helt er samme klasse som de glade Betis dage. Holder på han var verdens bedste på sin position i sin tid. Vil til enhver tid juble MEGET mere over Joaquin, end eksempelvis Cazorla, som ellers også er ganske habil fodbold spiller.
Og er nok farvet, men hold op han var klasse i Betis, mere end youtube klip nok viser
Get in BR. Sahin og Joaquin så hjælper det på spillet. Specielt hvis Carra er 4. valg centralt og Glen eller Robinson tilmed er 1. valg på vb. Joaquin er vi desværre ikke linket til, læste bare en artikel om Malagas kamp idag, og så slog det mig
Og er nok farvet, men hold op han var klasse i Betis, mere end youtube klip nok viser

Get in BR. Sahin og Joaquin så hjælper det på spillet. Specielt hvis Carra er 4. valg centralt og Glen eller Robinson tilmed er 1. valg på vb. Joaquin er vi desværre ikke linket til, læste bare en artikel om Malagas kamp idag, og så slog det mig

Verden er smask fuld af hyklere....
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Nu er det jo ikke bare sådan at vi sender en check til en klub, hvorefter vi har spilleren.. Spilleren skal også ønske at komme til klubben. Kan du fortælle mig hvorfor en af de verdensstjerner der lige nu spiller i CL-deltagende klubber skal rykke til regnfyldte, kolde nordengland for at spille for en engelsk sub-top klub?LFC-Aaby skrev:Hvis vi så bare havde hentet store navne så kunne man sidde og tænke: Hvad fanden, der er mange kampe endnu. Og så kunne man også tænke at KLUBBEN har gjort hvad de kunne i form af indkøb og ny træner.
Men problemet er at vi ikke har hentet et eneste navn jeg kendte til for et år siden. Spillere som er gode... for midterhold. Er så sur.
Er pisse ligeglad med Sahin, vi har ikke brug for en midtbane. Spar de penge og køb en TOP TOP TOP angriber. Hulk, Falcao eller Higuain så er jeg tilfreds og tror på chancer.
BR og FSG gør hvad de kan med de midler og muligheder de har til rådighed. De er kolde i røven overfor moneygrabbing gloryhunters, og det er jeg egentlig ret glad for. Oprydningen i truppen er kun begyndt, det kommer til at tage tid det her - vi skal rydde op efter 5-6 år fyldt med fejl i indkøbsstrategien trods alt.
Altså nu var det jeg har markeret med fed ikke ment som om at jeg troede der var chancer for få dem hentet. Men at navne som dem vil give mig tro på at der er chancer for top4.ThunderZtorm skrev:Nu er det jo ikke bare sådan at vi sender en check til en klub, hvorefter vi har spilleren.. Spilleren skal også ønske at komme til klubben. Kan du fortælle mig hvorfor en af de verdensstjerner der lige nu spiller i CL-deltagende klubber skal rykke til regnfyldte, kolde nordengland for at spille for en engelsk sub-top klub?LFC-Aaby skrev:Hvis vi så bare havde hentet store navne så kunne man sidde og tænke: Hvad fanden, der er mange kampe endnu. Og så kunne man også tænke at KLUBBEN har gjort hvad de kunne i form af indkøb og ny træner.
Men problemet er at vi ikke har hentet et eneste navn jeg kendte til for et år siden. Spillere som er gode... for midterhold. Er så sur.
Er pisse ligeglad med Sahin, vi har ikke brug for en midtbane. Spar de penge og køb en TOP TOP TOP angriber. Hulk, Falcao eller Higuain så er jeg tilfreds og tror på chancer.
BR og FSG gør hvad de kan med de midler og muligheder de har til rådighed. De er kolde i røven overfor moneygrabbing gloryhunters, og det er jeg egentlig ret glad for. Oprydningen i truppen er kun begyndt, det kommer til at tage tid det her - vi skal rydde op efter 5-6 år fyldt med fejl i indkøbsstrategien trods alt.
Lige netop de navne er nok lige en kende urealistiske, men meningen er vel forståelig?
Hellere en god trekant end en ond cirkel
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Ihf hvis det er Gaston Ramirez du tænker på, for han har skrevet med Southampton.Oomph242 skrev:Køb Jovetic, Ramirez og få Sahin på lejekontrakt. Desværre nok umuligt, men man har jo lov at drømme...
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Nej det har han ikke. Han er stadig Bologna spiller.ScouserTommy skrev:Ihf hvis det er Gaston Ramirez du tænker på, for han har skrevet med Southampton.Oomph242 skrev:Køb Jovetic, Ramirez og få Sahin på lejekontrakt. Desværre nok umuligt, men man har jo lov at drømme...
"We're not racist, we only hate the mancs"
Åh gud. Kan simpelthen ikke tage dit vræl alvorligt, når du nævner spillere som Hulk, Falcao og Higuain. Det kunne være vi også skulle gå efter Messi? Eller hvad om vi kunne få overtalt Maradona til at tage støvlerne og den røde trøje på? Indse nu, at LFC forsøger at rejse sig, men mange års økonomisk misbrug plus manglede deltagelse i CL gør, at vi, som BR har sagt 'wont splash the cash'. Alternativet er at vi køber for penge, vi ikke har og går konkurs. Det vigtige i denne proces er tålmodighed og at vi modsat andre klubber ikke kommer ud af finanskrisen med en uoverskuelig gæld. Hvis vi kan holde vores gæld nede og samtidig forbedre os kommercielt og sportsligt, så kan fremtiden være lys.LFC-Aaby skrev:Hvis vi så bare havde hentet store navne så kunne man sidde og tænke: Hvad fanden, der er mange kampe endnu. Og så kunne man også tænke at KLUBBEN har gjort hvad de kunne i form af indkøb og ny træner.
Desuden er Joe Allen et fantastisk køb, ligesom Borini har en stor fremtid foran sig! Lad os nu ikke blive revet med af skuffelsen over debutkampen. Er sikker på, at hvis vi havde hevet en kneben sejr hjem, så havde dit indlæg nok været en smule mere optimistisk
Oh Liverpool Lou lovely Liverpool Lou - Why must my poor heart keep following you
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Det ville da os være for langt ude hvis han vælger, at skifte til Southampton når der er stor klubber efter ham både i Italien og i England. Han er virkelig en spændende spiller, men syntes det kunne være klasse at gå efter Llorente, vi mangler en angriber!Emmy skrev:Nej det har han ikke. Han er stadig Bologna spiller.ScouserTommy skrev:Ihf hvis det er Gaston Ramirez du tænker på, for han har skrevet med Southampton.Oomph242 skrev:Køb Jovetic, Ramirez og få Sahin på lejekontrakt. Desværre nok umuligt, men man har jo lov at drømme...

Emmy skrev:Nej det har han ikke. Han er stadig Bologna spiller.ScouserTommy skrev:Ihf hvis det er Gaston Ramirez du tænker på, for han har skrevet med Southampton.Oomph242 skrev:Køb Jovetic, Ramirez og få Sahin på lejekontrakt. Desværre nok umuligt, men man har jo lov at drømme...
Den er måske ikke officiel endnu, men det lyder pænt meget som en done deal.ESPN skrev:Ramirez told Corriere Dello Sport: "They believe in me in every way... and above all I have said that they are going to grow. Southampton is a newly promoted team in the English top flight, but they have the means to stand tall in a few years. And with me they are going to build. It's all very stimulating. Even if it is a little strange."
"The truth? I think so, yes, this time," he said when asked if he was about to leave. "Bologna have reached an economic agreement with Southampton. There are only a few details to sort out, but they have found the agreement in principle, and the English club have reached an agreement with me.
"It is an offer that you cannot refuse. They will give me so much money (€2 million net per year and more than €1 million signing-on fee)."
Hvem skal ind?
Ifølge Bolognas præsident er der ikke skrevet på noget som helst og før der er det må han vel betragtes som værende Bologna spillerAarde skrev:Emmy skrev:Nej det har han ikke. Han er stadig Bologna spiller.ScouserTommy skrev:Ihf hvis det er Gaston Ramirez du tænker på, for han har skrevet med Southampton.Oomph242 skrev:Køb Jovetic, Ramirez og få Sahin på lejekontrakt. Desværre nok umuligt, men man har jo lov at drømme...Den er måske ikke officiel endnu, men det lyder pænt meget som en done deal.ESPN skrev:Ramirez told Corriere Dello Sport: "They believe in me in every way... and above all I have said that they are going to grow. Southampton is a newly promoted team in the English top flight, but they have the means to stand tall in a few years. And with me they are going to build. It's all very stimulating. Even if it is a little strange."
"The truth? I think so, yes, this time," he said when asked if he was about to leave. "Bologna have reached an economic agreement with Southampton. There are only a few details to sort out, but they have found the agreement in principle, and the English club have reached an agreement with me.
"It is an offer that you cannot refuse. They will give me so much money (€2 million net per year and more than €1 million signing-on fee)."
"We're not racist, we only hate the mancs"
Som jeg sagde er den ganske rigtigt ikke officiel endnu, men alt tyder på, at det kommer til at ske. Og i forhold til vores chancer for at hente ham (som jo er det, Oomph242 omtaler), må det siges at være et ret afgørende faktum.
-
- Geografisk sted: Skive
Erstat Downing med Scott Sinclair eller Nathan Dyer så ser det godt ud!