Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 20. aug, 2012 02:04

@ Aarde:

Det kan man måske mene, omend Suarez da var hypet både for sine negative præstationer, men også for sine gode. En spiller med 35 mål i 33 ligakampe og titlen Årets spiller i Æresdivisionen, han går altså ikke nogens næser forbi. Men nu hentydede jeg mere til vores evne til at tiltrække dygtige målscorerer, eftersom Aggerdoo ikke mente, vi er attraktive nok for sådanne spillere. Suarez er et modbevis derpå og der kan man igen tale om argumentationer for at beholde spillere som ham og Agger, for de er essentielle for at kunne hente spillere af samme klasse - lige børn leger jo bedst.

RvWs fulde navn er kult, de mange mål er bare en del af pakken. Den pakke, kunne vi så godt investere i.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 20. aug, 2012 08:51

Ifølge Echo kommer hverken Sahin eller Tello til Liverpool. Det er en skam. Men forstår dem godt, vi kan ikke tilbyde CL, og med vores seneste kamp in mente, så står det lidt halvskidt til. Men vi skal op på hesten igen. Det er dog tydeligt at der skal investeres i truppen, den er tynd og den glimrer ved at besidde meget lidt kvalitet. En angriber som behøver to chancer for at score, ville gøre underværker.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 20. aug, 2012 09:15

Hr. Drejer skrev:Ifølge Echo kommer hverken Sahin eller Tello til Liverpool. Det er en skam. Men forstår dem godt, vi kan ikke tilbyde CL, og med vores seneste kamp in mente, så står det lidt halvskidt til. Men vi skal op på hesten igen. Det er dog tydeligt at der skal investeres i truppen, den er tynd og den glimrer ved at besidde meget lidt kvalitet. En angriber som behøver to chancer for at score, ville gøre underværker.
Lad os går efter en farlig angribet i stedet. Fint nok med Sahin hvir han ikke brændende ønsker at spille for Liverpool, kan han holde sig væk.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 20. aug, 2012 09:28

Kelly skrev:
Hr. Drejer skrev:Ifølge Echo kommer hverken Sahin eller Tello til Liverpool. Det er en skam. Men forstår dem godt, vi kan ikke tilbyde CL, og med vores seneste kamp in mente, så står det lidt halvskidt til. Men vi skal op på hesten igen. Det er dog tydeligt at der skal investeres i truppen, den er tynd og den glimrer ved at besidde meget lidt kvalitet. En angriber som behøver to chancer for at score, ville gøre underværker.
Lad os går efter en farlig angribet i stedet. Fint nok med Sahin hvir han ikke brændende ønsker at spille for Liverpool, kan han holde sig væk.
Enig, ikke verdens undergang. All in på en striker!
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 20. aug, 2012 10:05

Jeg må sige, jeg godt nok er lidt bekymret over vores ageren i det her transfervindue. Ligner lidt det forrige - bare med halvt så mange indkøb. Vi vælger at bruge 145 mio. på Joe Allen, som helt sikkert kan blive god for os, men vi kunne have lejet Sahin for en brøkdel af det beløb - en spiller, der har været kåret til årets spiller i Bundesligaen og har erfaring fra Real Madrid allerede som 23-årig. Det ligner så han tager til Arsenal. Så henter vi Assaidi, når det nu ser ud til Adam Johnson får lov til at smutte på lån - han var end ikke med på bænken for City igår. Og så ser det sateme ud som om Everton eller Sunderland får ham. Borini ser spændende ud, men ham i stedet for Maxi, Bellamy og Kuyt? Ville aldrig have byttet de tre for ham. Nu skal en helt ny manager så til at implementere et nyt system med det stort set samme hold som klarede det så dårligt sidste år. For mig ligner det status quo. En skam for vi bliver sat mere og mere i kampen om toppen afPL. Det når man kigger på papiret. Når man kigger på det i praksis - ja, så tabte vi lige 3-0 til WBA af alle klubber.

pommelfeen
Geografisk sted: nordborg
Alder: 39

Indlæg af pommelfeen » mandag, 20. aug, 2012 10:25

Tom_Jorsal skrev:Jeg må sige, jeg godt nok er lidt bekymret over vores ageren i det her transfervindue. Ligner lidt det forrige - bare med halvt så mange indkøb. Vi vælger at bruge 145 mio. på Joe Allen, som helt sikkert kan blive god for os, men vi kunne have lejet Sahin for en brøkdel af det beløb - en spiller, der har været kåret til årets spiller i Bundesligaen og har erfaring fra Real Madrid allerede som 23-årig. Det ligner så han tager til Arsenal. Så henter vi Assaidi, når det nu ser ud til Adam Johnson får lov til at smutte på lån - han var end ikke med på bænken for City igår. Og så ser det sateme ud som om Everton eller Sunderland får ham. Borini ser spændende ud, men ham i stedet for Maxi, Bellamy og Kuyt? Ville aldrig have byttet de tre for ham. Nu skal en helt ny manager så til at implementere et nyt system med det stort set samme hold som klarede det så dårligt sidste år. For mig ligner det status quo. En skam for vi bliver sat mere og mere i kampen om toppen afPL. Det når man kigger på papiret. Når man kigger på det i praksis - ja, så tabte vi lige 3-0 til WBA af alle klubber.
1- vi kunne IKKE hente Sahin på lån, da han hellere vil til Arsenal. så selvom vi ikke havde købt Allen, havde vi ikke fået ham.
2- Assaidi er venstre kant/angriber. Johnson er højre kant/angriber, så nej de har ikke noget med hinanden og gøre.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 20. aug, 2012 10:27

LFC-Aaby skrev:
Kelly skrev:
Enig, ikke verdens undergang. All in på en striker!
Adam Johnson ville være et spændende køb. Og en eller anden angriber der kan lave mål.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 20. aug, 2012 10:28

Flere indkøb er på vej. Adam er ifølge Barrett til salg for £5 M eller derover.

http://twitpic.com/alknu5

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » mandag, 20. aug, 2012 10:39

Jeg tror ikke der kommer nogle betydlige indkøb, inden vinduet lukker 31 aug.

Vi har ikke den rette tiltrækningskraft og hellere ikke de ekstra millioner det koster når vi skal lokke spiller der hellere vil i CL.

Desværre for truppen ser ud til at være et godt stykke fra top 4. Vi kan med det kommende kampprogram (Man City, Arsenal, Sunderland, Man U) nemt stå med 0 point efter 5 kampe. Især set i lyset af 3-0 til WBA som af mange er sat til at slutte som nr. 20 (bl.a. GOAL). :(
Senest rettet af richs mandag, 20. aug, 2012 12:32, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » mandag, 20. aug, 2012 11:12

richs skrev: Desværre for truppen ser ud til at være et godt stykke fra top 4. Vi kan med det kommende kampprogram (Man City, Arsenal, Sunderland, Man U) nemt stå med 0 point efter 5 kampe. Især set i lyset af 3-0 til WBA som af mange er sat til at slutte som nr. 20. :(
Okay? De fleste eksperter jeg har læst mener WBA må forventes at ende omkring nr 10 igen i år, ved ikke lige hvor du får de informationer fra, men WBA har altså ikke noget dårligt hold..

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 20. aug, 2012 11:32

ThunderZtorm skrev:
richs skrev: Desværre for truppen ser ud til at være et godt stykke fra top 4. Vi kan med det kommende kampprogram (Man City, Arsenal, Sunderland, Man U) nemt stå med 0 point efter 5 kampe. Især set i lyset af 3-0 til WBA som af mange er sat til at slutte som nr. 20. :(
Okay? De fleste eksperter jeg har læst mener WBA må forventes at ende omkring nr 10 igen i år, ved ikke lige hvor du får de informationer fra, men WBA har altså ikke noget dårligt hold..
Hvilket dog ikke ændrer, at den beskrevne risiko er til stede. Arsenal og de to Manchesterhold kan man tabe til selv på en god dag, og et mellemhold som Sunderland ... tjah, det vil ikke være første gang, hvis vi også kommer i problemer mod dem... :(
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » mandag, 20. aug, 2012 12:02

Jeg vil nu også mene, at chancen for 0 point efter 5 kampe er rimelig stor. Arsenal har købt godt ind og havde i forvejen et bedre hold end LFC, Man C og U vi har ikke en chance, Sunderland nok et hold på LFC niveau men de har hjemmebane fordel. Jeg tror der er en overhængende risiko for 0 point. Desværre...

bongfong

Indlæg af bongfong » mandag, 20. aug, 2012 12:04

Om noget håber jeg vi får Adam Johnson ind. Med ham har det været et virkelig tilfredsstillende transfer vindue!

Vi mangler stadig kreativitet og gennembrudsstærke spillere. Vi har godt nok hentet Assaidi, men han er et ubeskrevet blad, som ingen rigtig ved hvad kan byde ind med.

De fleste kender Johnsons kvaliteter, og han ville blive et stort aktivt for dette hold. Og det ville være dejligt at have en spiller der kunne tage noget opmærksomhed væk fra Suarez, der stort set skal skabe alting selv!

Johnson - Gerrard - Downing/Borini
--------- Suarez --------------

og det ser godt ud! Hvis vi kan få ham for 100 mio. er det et scoop! Tror selv det bliver omkring 120-140 mio.
KOM NU!

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 20. aug, 2012 12:13

pommelfeen skrev:1- vi kunne IKKE hente Sahin på lån, da han hellere vil til Arsenal. så selvom vi ikke havde købt Allen, havde vi ikke fået ham.
2- Assaidi er venstre kant/angriber. Johnson er højre kant/angriber, så nej de har ikke noget med hinanden og gøre.
Men det ændrer ikke på, jeg ser situation som status quo i ift. sidste sæson.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » mandag, 20. aug, 2012 13:41

Efter at have se OL, samt en masse bold fra den brasilienske liga i det forgangne år, så undrer det mig, at vi altid/ofte (bortset fra den nye marokkaner) bliver kædet sammen med allerede kendte profiler, som enten ikke kan slå igennem i de allerstørste klubber eller som i Sahins tilfælde sidder på bænken.

Her forstår jeg så ikke, at man så ikke tager fat i morgendagens stjerner. Og hvis man ser på den brasilienske liga, så har en 23årig ofte meget stor erfaring, da de ofte debuterer noget før end i tilsvarende klubber i Europa.

Jeg syntes at Allen er et godt køb, men hvad kunne man have fået for tilsvarende penge? Hvad ville en Ganso koste? 250 mill, måske. Hvorfor ikke investere hele dynen i nogle få, men store profiler, som er unge, allerede rimeligt etablerede og på sigt også har en høj salgskurs. Jeg fornemmer, at tilsvarende store europæiske typer, eks. en Hazard er lidt dyrere end de yngre sydamerikanske profiler. Er det vores scouting-netværk, der ikke er godt nok? Tør vi ikke investere i folk for "fremmede" kulturer grundet integratonsproblematikker set i forhold til livet i og omkring banen?

Vi har hidtil købt Borini, der efter mit ringe kendskab til ham har nogle spidskompetencer i afslutningerne, men ellers virker han jo ikke ligefrem som et teknisk vidunder. Er hans største kompetence, at han i forvejen indgår i BRs netværk?
Ligeledes er Allen en fra nabogården og det virker ikke som om at horisonterne er alt for store.

Budgettet er åbenbart meget begrænset, men som mange også har skrevet i FSG-tråden, så må man følge de flotte ord med handlinger og vi får ikke en topklub uden investeringer uagtet at vi gerne vil nedbringe lønomkostningerne - dette kunne også gælde stadion, investeringer i profiler på ledelsesgangene etc.

Og hvis det er BR, der allerede sidder med det store ord, så er jeg egentlig lidt bekymret, for selv om jeg aldrig var en fan af Comoli, så må man næsten tro, at hans netværk var noget større.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar