Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mig_der » tirsdag, 21. aug, 2012 12:01

Ja tak til Kaka - han er jo elegant ala Aimar (og lige så skadet - men jeg elsker dem begge).
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

pommelfeen
Geografisk sted: nordborg
Alder: 39

Indlæg af pommelfeen » tirsdag, 21. aug, 2012 12:29

Tom_Jorsal skrev:Ok, den der Kaka historie lyder ret langt ude, men jeg ville elske at blive overrasket.. Hehe

han ville sikkert koste en 20-25 og med den skadeshistorik han har, så tvivler jeg på at vi tør satse så meget. så hellere bruge pengene på en ung spiller med fremtiden foran sig.

Rosales

Indlæg af Rosales » tirsdag, 21. aug, 2012 13:00

pommelfeen skrev:
Tom_Jorsal skrev:Ok, den der Kaka historie lyder ret langt ude, men jeg ville elske at blive overrasket.. Hehe

han ville sikkert koste en 20-25 og med den skadeshistorik han har, så tvivler jeg på at vi tør satse så meget. så hellere bruge pengene på en ung spiller med fremtiden foran sig.
Kaka ku være sjovt hvis prisen er lav. Ser ham dog ikke som starter i pl. Kender nogen til soymadrista og deres troværdighed.? Llorente skal i øvrigt snakke med 2 pl klubber i dag eller imorgen. Jeg gætter på det ene hold er spurs, hvem kan det andet hold være? Vel næppe man utd eller city.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 21. aug, 2012 13:03

Llorente er i snak med Spurs, Chelsea og Man C. Han er fra øverste hylde, og en spiller vi ikke kan komme i nærheden af.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 21. aug, 2012 13:21

Det vil være rigtig skidt, hvis det lykkes Spurs at signe Llorente. Det er pt. en position, som må betragtes som holdets absolutte akilleshæl.

Men et salg af Modric kan vel generere de midler, som det vil kræve at hente Llorente.

Brugeravatar
Bob
Alder: 34

Indlæg af Bob » tirsdag, 21. aug, 2012 13:22

Har han ikke også været skrevet til Juventus?

Chris R.

Indlæg af Chris R. » tirsdag, 21. aug, 2012 13:24

Tror stadig der er en chance for at vi henter Sahin, omend det "bare" bliver på leje.
Wenger har udtalt at man leder efter 1 midtbanespiller + 1 forsvarsspiller -(http://www.bold.dk/nyt/Wenger-jagter-to-forstaerkninger), samtidig er M'Vila til Arsenal-linket begyndt at blusse op igen (http://www1.skysports.com/football/news ... nal-option), ligesom jeg også har set rygter om Etienne Capoue. Så forudsat de får M'Vila eller Capoue, burde Sahin vel være vores, hvis Arse kun vil have en midtbanespiller ind. Synes ærlig talt også at M'Vila/Capoue passer bedre ind på den centrale midtbane end Sahin, da man må formode makkeren hedder Arteta, som imo minder en del om Sahin.

Jeg krydser ihvertfald stadig fingre for Sahin, som jeg tidligere har skrevet i denne her tråd, så synes jeg Lucas/Allen/Sahin/Hendo er fire kvalitetsspillere at have til de to centrale midtbanepladser. Så mangler vi bare en højre wing og en goalgetter og så begynder det at ligne noget.

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » tirsdag, 21. aug, 2012 13:26

Kaka helt sikkert. Selom han ikke er den Kaka han var en gang, så ville han stadig kunne tilføre holdet noget kreativitet. Hvad vigtigere er, vi kommer til at sende et signal ud til konkurrenterne " we are still alive B******"
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Mazter81
Geografisk sted: Paphos
Alder: 43
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 » tirsdag, 21. aug, 2012 13:28

Ma Captain skrev:Kaka helt sikkert. Selom han ikke er den Kaka han var en gang, så ville han stadig kunne tilføre holdet noget kreativitet. Hvad vigtigere er, vi kommer til at sende et signal ud til konkurrenterne " we are still alive B******"
Var det ikke det, vi gjorde, da vi signede Joe Cole? :s

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » tirsdag, 21. aug, 2012 13:30

Mazter81 skrev:
Ma Captain skrev:Kaka helt sikkert. Selom han ikke er den Kaka han var en gang, så ville han stadig kunne tilføre holdet noget kreativitet. Hvad vigtigere er, vi kommer til at sende et signal ud til konkurrenterne " we are still alive B******"
Var det ikke det, vi gjorde, da vi signede Joe Cole? :s
Med alt respekt for Smokey Joe så har han selv på sine bedste dage, aldrig været i nærheden af Kaka!!

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Indlæg af Jan » tirsdag, 21. aug, 2012 13:35

Hva' i alverden skal vi bruge Kaka til? Jeg mener, nogen Gary Mac bliver han jo aldrig...

Synes iøvrigt generelt, fx Llorente, at spillere er linket til et hav af klubber, og selvom det helt sikkert ikke passer det hele, så er det jo en forhandlingssituation og spilleren((s) agent) spiller klubberne ud mod hinanden.
Enten er de spillere vi signer fra hylde 3 og 4 eller også vil det i givet fald være en spiller som bare brændende ønsker at spiller i LFC pga. udfordringen fx. (og den er jo enorm og fåes vel ikke større?).
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 21. aug, 2012 13:37

Joe Cole synes jeg ikke er den mere vi så ham i Chelsea. Hvorimod Kaka har det vi bruger, og det er vildskab i midtbane/angreb.
Senest jeg så ham(Kaka), var én af Real Madrids kampe i venskabs kampene, mener det er AC Milan - hvor han laver et vildt indhop fra bænken. Han er en smule gammel, men han kan fås billigt pga. det gode venskab Rodgers og Mourinho har til hinanden. Tror snildt 10-15mil£

Ja tak til Kaka. Men mangler vi ikke en rigtig striker? :hello1:
You'r Never Walk Alone. ///

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 21. aug, 2012 13:54

Ja tak til Kaka. Men mangler vi ikke en rigtig striker?

Jo hvis BR ikke ønsker, at bruge Carroll så mangler der vel min. en ekstra angriber.
Suarez er vel på nuværende den eneste, som rigtigt har kvalitet i angrebet og han nægter tilsyneladende at scorer.

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » tirsdag, 21. aug, 2012 14:00

Jeg tror vi henter Dempsey ind til sidst, hvis Caroll bliver solgt. Adam Johnson håber jeg på, men tror ikke helt på det lige nu.
Kaka håber jeg også på, men den tror jeg sleeet ikke på.
Joe Cole skal bare fri sig selv til West Ham, og Adam må gerne blive solgt.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 21. aug, 2012 14:18

Fra Martin Skrtels FB-side:
Liverpool have emerged as favourites to sign Johnson before the transfer window closes at the end of August. (Independent
Ja tak. Bring him in.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar