Han har en bedre teknik, er hurtigere og har væsentlig mere erfaring.Jeg forstår altså ikke hvad det er folk så absolut ser i Adam Johnson. Det kan godt være, at det er mig der er ubegavet. Men hvad er det lige som Johnson har vist ifht. Borini?
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Ja det har du jo sådan set ret i, men er det ikke lidt at sammenligne æbler og pære? Borini ser jeg mere som en hårdtarbejdende angriber, lidt i stil med Kuyt, og ikke som fløj.Oomph242 skrev:Han har en bedre teknik, er hurtigere og har væsentlig mere erfaring.Jeg forstår altså ikke hvad det er folk så absolut ser i Adam Johnson. Det kan godt være, at det er mig der er ubegavet. Men hvad er det lige som Johnson har vist ifht. Borini?
Jo, men var det ikke dig der stillede spørgsmålet?Ja det har du jo sådan set ret i, men er det ikke lidt at sammenligne æbler og pære? Borini ser jeg mere som en hårdtarbejdende angriber, lidt i stil med Kuyt, og ikke som fløj.
Er personligt mere til et køb af Ramírez frem for A. Johnson. Hvor god Borini er/bliver tør jeg ikke allerede konkludere på, men indtil videre er jeg ikke specielt imponeret.
Jo det var det. Men det var blot fordi jeg opfattede det som om at Johnson havde "vist" mere end Borini, altså ifht. eksempelvis scoret flere mål. Og så synes jeg bare det var lidt sjovt, da Johnson jo er en 3-4 år ældre end Borini, men har scoret færre mål. Særligt med tryk på Borini's forholdvis unge alder, så det jo er begrænset hvor meget tid han har fået til at bevise noget. Derfor jeg blev lidt forvirretOomph242 skrev:Jo, men var det ikke dig der stillede spørgsmålet?Ja det har du jo sådan set ret i, men er det ikke lidt at sammenligne æbler og pære? Borini ser jeg mere som en hårdtarbejdende angriber, lidt i stil med Kuyt, og ikke som fløj.
Er personligt mere til et køb af Ramírez frem for A. Johnson. Hvor god Borini er/bliver tør jeg ikke allerede konkludere på, men indtil videre er jeg ikke specielt imponeret.

Hvor jeg dog ønsker at Chelsea køber en ny angriber, så kan vi forsøge at kapre Sturridge - hvor ville det være et fantastisk køb!
Tom_Jorsal skrev:ENIG !Hr. Drejer skrev:Helt enig.Tom_Jorsal skrev:Ååh, hvor måtte der gerne snart ske noget. Borini, Allen og Assaidi er langt fra tilfredsstillende.
Men jeg tror også man skal have øje for at denne sæson er en mellemsæson. Hvor vi ende har ingen betydning. Om vi bliver 4 eller 10, gør ikke at Rodgers mister jobbet. Jeg tror den vigtigste øvelse i dette vindue, har været at nedbringe lønomkostningerne. Vi er kommet af med Kuyt, Maxi og Aquilani og Bellamy, spillere omkring de 30 år, høj løn, og minimal spilletid. Det er lykkes.
Rodgers skal bruge tid til at kende truppen, som er købt af 4 forskellige managere. Hvem kan spille i hans system, og hvem kan ikke? Carroll er én spiller, som medierne mener forsvinder. Den trup vi har nu er ingenlunde stærk nok til en top-4 placering, men det tror jeg ikke heller ikke det har været øvelsen i dette vindue. Denne sæson er en mellemsæson, hvor de første spadestik tages til et nyt hold. Projektet er langsigtet.
Hvis dette er virkelig er en mellemsæson, kan jo vi jo ligeså godt bruge den på at spille vores unge drenge ind. Sålænge vi ikke ender i nedrykningsfare... Der er jo ikke nogen idé i at bruge en mellemsæson på at sammenspille spillere, der alligevel ikke er her næste sæson...
Enig, og det er ganske fornuftigt, men synes alligevel, det ser ud som om Rodgers ikke tør tage opgøret 100%. At Carra kom ind, da Agger blev udvist mod WBA, fordi Coates slet ikke var i truppen var vanvid i mine øjne. Jeg er stor fan af Carra, men er realistisk nok til at se, han simpelthen ikke har det længere. Han skal have en Hyypia-rolle, altså spilletid i de kampe, han stadig har niveauet til: Carling Cup og Europa League. Joe Cole i stedet for Sterling, synes jeg også var tåbeligt. Adam i stedet for Henderson og Shelvey. Fire unge, sultne og i mine øjne bedre spillere, som må se tunge og gamle drenge stå foran dem i køen. Det her bliver en mellemsæson - enig - vi kan bare håbe, vi laver noget lir i cup-turneringerne igen. Men spørgsmålet er, hvor mange mellemsæsoner vi ønsker. Jo før, vores manager indser, at Carra, Cole etc. ikke kan tilføre noget bedre end vores talenter, som har brug for spilletiden, kan der godt gå rigtig lang tid med at søle rund i midten af PL.
Jo det var det. Men det var blot fordi jeg opfattede det som om at Johnson havde "vist" mere end Borini, altså ifht. eksempelvis scoret flere mål. Og så synes jeg bare det var lidt sjovt, da Johnson jo er en 3-4 år ældre end Borini, men har scoret færre mål. Særligt med tryk på Borini's forholdvis unge alder, så det jo er begrænset hvor meget tid han har fået til at bevise noget. Derfor jeg blev lidt forvirret
Johnson er wing og Borini er angriber så det er vel meget naturligt, at hans målsnit er højere.
Køb nu for pokker Damiao!!!!! Men om han vil til klubben er meget usikkert.. Men vi byder ihvertfald snart på Adam Johnson..
Jeg er lidt ligeglad med prisen på Damiao, bare vi byder på ham!

Jeg er lidt ligeglad med prisen på Damiao, bare vi byder på ham!

You'r Never Walk Alone. ///
Jeg er helt enig. Johnson havde en fantomkamp mod os for et par år siden, hvor han gjorde Agger på venstrebacken helt rundtosset, og mistænker lidt, at det er derfor han bliver så hypet herinde. Men der er godt nok langt imellem de gode kampe fra Johnson's side af, så jeg mener heller ikke han er værd at investere i. Der må findes bedre bedre alternativer til de 10M £ der er blevet spekuleret i, specielt når man tænker på det utrolig høje lønkrav han må formodes at have.mrwhiskey skrev:
Jeg forstår altså ikke hvad det er folk så absolut ser i Adam Johnson. Det kan godt være, at det er mig der er ubegavet. Men hvad er det lige som Johnson har vist ifht. Borini?
- Steven__Gerrard
Sidste engelsk landskamp var han udtaget, startede inde og gjorde det ganske godt.Chris R. skrev:Jeg er helt enig. Johnson havde en fantomkamp mod os for et par år siden, hvor han gjorde Agger på venstrebacken helt rundtosset, og mistænker lidt, at det er derfor han bliver så hypet herinde. Men der er godt nok langt imellem de gode kampe fra Johnson's side af, så jeg mener heller ikke han er værd at investere i. Der må findes bedre bedre alternativer til de 10M £ der er blevet spekuleret i, specielt når man tænker på det utrolig høje lønkrav han må formodes at have.mrwhiskey skrev:
Jeg forstår altså ikke hvad det er folk så absolut ser i Adam Johnson. Det kan godt være, at det er mig der er ubegavet. Men hvad er det lige som Johnson har vist ifht. Borini?
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ifølge Marca (engelsk version) er Sahin 'Anfield bound'. Arsenal ville have købsoption på ham, det er Real Madrid ikke interesseret, og det skulle være grunden til at aftalen med Arsenal er gået med i vasken.
Marca claim Sahin is going to Liverpool as Arsenal deal falls through
Despite rival Spanish papers saying a deal had been agreed which would take Real Madrid’s Nuri Sahin to Arsenal on loan Marca, the paper closely connected with Real Madrid is today claiming that the player is now Anfield bound.
They claim that the saga ‘still hasn’t been put to rest’ although a resolution is not far off and that Sahin’s agent traveled to Anfield on Monday to iron out the details of the deal.
Marca state that the problem was Arsenal’s insistence on the inclusion of an option to buy as Real Madrid only wanted to loan the player out with Mourinho still wanting to keep the player and only wanted to see him gain playing time over the coming season after a year of injuries. They also claim the player is not happy about the idea of a permanent move.
According to the paper Wenger, as the other papers were reporting, had convinced the player to join Arsenal but today Marca are claiming that due to Arsenal’s reluctance to simply accept a loan only deal the move has fallen through.
The paper adds
Liverpool want to make the move official on Thursday, provided it can tie up any lose ends with the player. Liverpool, which was the first club on the scene, has once again emerged as the most suitable option, as the player knows that Brendan Rodgers will guarantee him a place in the starting line up.
I don’t know what is going on with this transfer, or where the player is likely to end up. Other ‘experts’ have seemed sure it would be Arsenal as they could offer the player Champions League football however Arsenal’s insistence on an option to buy has been a sticking point throughout the whole saga.
http://gossip.ladyarse.com/2012/08/marc ... s-through/
Despite rival Spanish papers saying a deal had been agreed which would take Real Madrid’s Nuri Sahin to Arsenal on loan Marca, the paper closely connected with Real Madrid is today claiming that the player is now Anfield bound.
They claim that the saga ‘still hasn’t been put to rest’ although a resolution is not far off and that Sahin’s agent traveled to Anfield on Monday to iron out the details of the deal.
Marca state that the problem was Arsenal’s insistence on the inclusion of an option to buy as Real Madrid only wanted to loan the player out with Mourinho still wanting to keep the player and only wanted to see him gain playing time over the coming season after a year of injuries. They also claim the player is not happy about the idea of a permanent move.
According to the paper Wenger, as the other papers were reporting, had convinced the player to join Arsenal but today Marca are claiming that due to Arsenal’s reluctance to simply accept a loan only deal the move has fallen through.
The paper adds
Liverpool want to make the move official on Thursday, provided it can tie up any lose ends with the player. Liverpool, which was the first club on the scene, has once again emerged as the most suitable option, as the player knows that Brendan Rodgers will guarantee him a place in the starting line up.
I don’t know what is going on with this transfer, or where the player is likely to end up. Other ‘experts’ have seemed sure it would be Arsenal as they could offer the player Champions League football however Arsenal’s insistence on an option to buy has been a sticking point throughout the whole saga.
Den havde jeg alligevel ikke set kommeHr. Drejer skrev:Ifølge Marca (engelsk version) er Sahin 'Anfield bound'. Arsenal ville have købsoption på ham, det er Real Madrid ikke interesseret, og det skulle være grunden til at aftalen med Arsenal er gået med i vasken.
The paper adds

Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Sturridge er stadig et emne.
Liverpool set to renew Sturridge interest
Liverpool manager Brendan Rodgers is set to make another move to bring Daniel Sturridge to Anfield - with a deal for Chelsea forward believed to be within touching distance at last.
Sources close to the Reds have told ESPN that Rodgers has been pursuing Sturridge all summer, with the glut of attacking midfield signings at Chelsea this summer pushing the Team GB Olympic star down the pecking order of Blues boss Roberto Di Matteo.
Inter Milan have also been linked with a move for Sturridge, but the promise of regular first-team football in a Liverpool side playing to the his strengths would appeal to the of the 22-year-old.
Sturridge, who recovered from meningitis earlier this summer, arrived at Chelsea from Manchester City in 2009 and after two seasons struggling to break into the starting line-up became a Stamford Bridge regular under Andre Villas-Boas last season.
However, when Villas-Boas was replaced with Di Matteo in March, the England Under-21 international found his opportunities restricted and that has continued to be the case at the start of the 2012-13 campaign.
http://soccernet.espn.go.com/news/story ... st?cc=5739
Hvis vi får både Sahin og Sturridge, så har dette transfervindue været det bedste i mandsminde. Men jeg tror ikke de slipper Sturridge. Lukaku er på lån i WBA, så de har vel 'kun' Torres som goalgetter. Det kan selvfølgelig være at Chelsea er ved at købe en ny angriber, men ellers tror jeg ikke denne historie holder vand - desværre.
Liverpool set to renew Sturridge interest
Liverpool manager Brendan Rodgers is set to make another move to bring Daniel Sturridge to Anfield - with a deal for Chelsea forward believed to be within touching distance at last.
Sources close to the Reds have told ESPN that Rodgers has been pursuing Sturridge all summer, with the glut of attacking midfield signings at Chelsea this summer pushing the Team GB Olympic star down the pecking order of Blues boss Roberto Di Matteo.
Inter Milan have also been linked with a move for Sturridge, but the promise of regular first-team football in a Liverpool side playing to the his strengths would appeal to the of the 22-year-old.
Sturridge, who recovered from meningitis earlier this summer, arrived at Chelsea from Manchester City in 2009 and after two seasons struggling to break into the starting line-up became a Stamford Bridge regular under Andre Villas-Boas last season.
However, when Villas-Boas was replaced with Di Matteo in March, the England Under-21 international found his opportunities restricted and that has continued to be the case at the start of the 2012-13 campaign.
http://soccernet.espn.go.com/news/story ... st?cc=5739
Hvis vi får både Sahin og Sturridge, så har dette transfervindue været det bedste i mandsminde. Men jeg tror ikke de slipper Sturridge. Lukaku er på lån i WBA, så de har vel 'kun' Torres som goalgetter. Det kan selvfølgelig være at Chelsea er ved at købe en ny angriber, men ellers tror jeg ikke denne historie holder vand - desværre.
Nuri Sahin har gjort helomvending, og vil nå gå til Liverpool i stedet for Arsenal. Liverpool vil offentliggjøre overgangen i løpet av dagen, dersom alle detaljer blir avklart. Spilleren velger Liverpool foran Arsenal fordi han vet at Brendan Rodgers vil garantere ham fast plass på laget.
Marca
Kom med ham for pokker. Stort ja tak.
http://www.lfcts.com/benficas-nolito-loan-move-to-lfc/
Marca
Kom med ham for pokker. Stort ja tak.
http://www.lfcts.com/benficas-nolito-loan-move-to-lfc/
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.