Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Re: Hvem skal ind?
Jeg forstår slet ikke hvad folk ser i Sturridge. Han scorede nogle mål ved de olympiske lege. Men hans spil derudover var da ikke meget at råbe hurra for. Synes heller ikke han har imponeret for Chelsea. Ser meget hellere vi henter Leandro Damiao, som Tottenham iöjeblikket träkker i. Angiveligt skal han ligge omkring de 20 mio pund.
Helt enig. Blev selv meget træt af at se på Sturridge under OL, og smålo faktisk lidt, da han brændte sit straffespark...henrik1 skrev:Jeg forstår slet ikke hvad folk ser i Sturridge. Han scorede nogle mål ved de olympiske lege. Men hans spil derudover var da ikke meget at råbe hurra for. Synes heller ikke han har imponeret for Chelsea. Ser meget hellere vi henter Leandro Damiao, som Tottenham iöjeblikket träkker i. Angiveligt skal han ligge omkring de 20 mio pund.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Hånlig?Alonso skrev:Nu er der ingen grund til den lidt hånlige tone, Emmy. Jeg er dog helt enig i at Sahin er en klassespiller og bestemt én vi kan bruge. Bare tænk på hvad det gør for de andre spilleres niveau, at de ved at de skal spille ham der af holdet. Det vil være en klassesigning af os - og endnu vigtigere han ikke ender i klubber som Arsenal og Tottenham, der virkelig kunne bruge knægtens kvaliteter på deres midtbane.LFC-Aaby skrev:Det ved jeg udemærket godt jo....Emmy skrev:Vi mangler i den grad en type som Sahin. Du ved tydeligvis ikke hvor god han egentlig er.LFC-Aaby skrev:Er egentlig ikke helt oppe og køre hvis vi henter Sahin. Fantastisk spiller, men vi mangler ham ikke. Med mindre Gerrard ikke er god nok længere.
Få nu bare skaffet en rigtig striker, med 20+ mål på en sæson.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Sahin kommer ----------------------- måske.
Cool DrejerHr. Drejer skrev:Sahin kommer ----------------------- måske.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Ja, det er cool. Rodgers udtalte efter kampen at de håbede at låneaftalen kom i hus inden weekenden.Kelly skrev:Cool DrejerHr. Drejer skrev:Sahin kommer ----------------------- måske.
Rodgers, speaking after his side's 1-0 Europa League play-off victory over Hearts on Thursday night, has now confirmed that he expects to sign the player on Friday.
Read more at http://www.espn.co.uk/football/sport/st ... QSZiqMp.99
Det vil være rigtig fedt hvis vi hentede Sahin. For det vil i hvert fald give stor kamp om pladserne på den centrale midtbane, og ingen ville dermed være selvskrevet.Hr. Drejer skrev:Ja, det er cool. Rodgers udtalte efter kampen at de håbede at låneaftalen kom i hus inden weekenden.Kelly skrev:Cool DrejerHr. Drejer skrev:Sahin kommer ----------------------- måske.
Rodgers, speaking after his side's 1-0 Europa League play-off victory over Hearts on Thursday night, has now confirmed that he expects to sign the player on Friday.
Sahin-Gerrard-Lucas på midtbanen lyder godt. Det er simpelthen er sej signing. Og Allen er også en god signing. Borini tror jeg er kup på den lange bane, han kommer til at lave mange mål på sigt.Hr. Drejer skrev:Ja, det er cool. Rodgers udtalte efter kampen at de håbede at låneaftalen kom i hus inden weekenden.Kelly skrev:Cool DrejerHr. Drejer skrev:Sahin kommer ----------------------- måske.
Det er supercool at møde ind til denne nyhed Drejer.
Som Drejer skriver, så lader det til at Sahin alligevel kommer.
For en gangs skyld ser det dog ud til, at det er os, der laver en fin låneaftale, hvor vi ikke overtager hele lønnen. Godt arbejde, hvis det er sandt. Men jeg må indrømme, at jeg har svært ved at se, hvem der efterhånden skal starte inde. Måske vi bør skifte til at spille 3-4-3 (3-6-1) for at få plads til alle de centrale midtbanespillere, som vi har i truppen?
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... in-1276845
For en gangs skyld ser det dog ud til, at det er os, der laver en fin låneaftale, hvor vi ikke overtager hele lønnen. Godt arbejde, hvis det er sandt. Men jeg må indrømme, at jeg har svært ved at se, hvem der efterhånden skal starte inde. Måske vi bør skifte til at spille 3-4-3 (3-6-1) for at få plads til alle de centrale midtbanespillere, som vi har i truppen?
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... in-1276845
Kloppite
Hvem skal ind?
LucasKelly skrev:Sahin-Gerrard-Lucas på midtbanen lyder godt. Det er simpelthen er sej signing. Og Allen er også en god signing. Borini tror jeg er kup på den lange bane, han kommer til at lave mange mål på sigt.Hr. Drejer skrev:Ja, det er cool. Rodgers udtalte efter kampen at de håbede at låneaftalen kom i hus inden weekenden.Kelly skrev:Cool DrejerHr. Drejer skrev:Sahin kommer ----------------------- måske.
Det er supercool at møde ind til denne nyhed Drejer.
Allen
Sahin
På midten lyder endnu bedre. Glem ALT om at placere Allen på bænken. Det kommer kun til at ske hvis han skal spares lidt eller er skadet. Ellers er han fast mand på holdet.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Jeg er ikke et sekund i tvivl om at købet/leje af Sahin, giver Gerrard de største problemer. Lucas og Allen er i min optik næsten de sikreste på holdkortet. Gerrard og Sahin skal kæmpe om den sidste plads på midten, IMO.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
vel også sundt for gerrard at få lidt kamp om hans position (selv om han er vores helt)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Liverpool immediately revived their interest and now the loan transfer is on the brink of being completed. There won’t be an option to buy him.
Read More http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpoo ... z24Ro2CoTz
Lidt ærgeligt hvis Liverpool ikke får indføjet en købsoption.
Read More http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpoo ... z24Ro2CoTz
Lidt ærgeligt hvis Liverpool ikke får indføjet en købsoption.
Hvis vi kan presse Gerrard til at finde sit gamle niveau, så er Sahin en virkelig genial låneaftale. Gerrard kan derudover også bruges på kanten.LFC-Aaby skrev:Jeg er ikke et sekund i tvivl om at købet/leje af Sahin, giver Gerrard de største problemer. Lucas og Allen er i min optik næsten de sikreste på holdkortet. Gerrard og Sahin skal kæmpe om den sidste plads på midten, IMO.
Tvivler voldsomt på, at Sahin skubber Gerrard ud på bænken. Han skal nok fungere som aflastning/backup. Hvis Henderson overhovedet skal have noget spilletid, så må det efterhånden nok blive som afløser for Lucas - med mindre man gentager Kenny's fejl og bruger ham på kanten.
Kloppite
-
Midtbanen kommer til at bestå af Lucas, Allen og Sahin. Gerrard flyttes op på en af de offensive pladser. Jeg er vildt begejstret for at Sahin kommer. Han er målscorende og målskabende midtbanespiller, og han er så intelligent i hans spil.