Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Robbie_God_Fowler

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 25. aug, 2012 13:02

AJ som ny ITK.

Kaldte Sahin handlen indirekte via sit profilbillede flere uger før såkaldte pålidelige journalister begyndte at røre på sig.

Sahin giver os den fornødne bredde på midtbanen samt mulighed for at slå de målgivne afleveringer.

Eneste spørgsmålstegn vil i mine øjne være, om tempoet i PL vil påvirke hans spil i negativ retning. Sahin er ikke specielt hurtig på fødderne og kan i enkelte situationer varme bolden lige lovlig meget. Han besidder dog et ekstremt godt overblik, er teknisk rigtig dygtig og har et rigtig godt venstreben - så det er klart en handel, som jeg er meget tilfreds med.

Kan vi inden vinduet lukker tilføre en fox in the box vil jeg kategorisere dette transfervindue som yderst tilfredsstillende. Med Sahins ankomst ligger det desuden op til, at vi vil sende folk ud den anden vej, da vi ellers vil have en overflåd af midtbanespillere. Rygterne melder Spearing tæt på Bolton, og der er stadig rygter om Adam til trods for, at han har afvist, at han er på vej væk.

Jens lic

Indlæg af Jens lic » lørdag, 25. aug, 2012 13:09

Sahin klart den bedste der kommer til klubben i år.

Brugeravatar
Ynwa-23
Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
Alder: 33

Indlæg af Ynwa-23 » lørdag, 25. aug, 2012 22:52

Vi mangler i den grad en goalgetter! det må og SKAL signes inden fredag! og med chelseas spenderbukser i denne sæson må det siges at være muligt at få sturridge!.... men spørgsmålet er så om han er den goalgetter som vi søger efter... han er dygtig men kommer i tvivl om hvorvidt han kan udfylde rollen...

^^ ovenstående er lidt tvetydigt... ;)

Faktum er vi skal have en goalgetter... og jeg tror der bliver trukket et stort navn op af hatten!
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

Kriller8

Indlæg af Kriller8 » søndag, 26. aug, 2012 22:16

Lader til at der kan være endnu en spiller, eller to på vej.
BR on transfers

26th Aug 2012

Brendan Rodgers revealed his hope of signing more players before the transfer window closes this week after watching Manchester City deny his side a victory with a late goal.

The champions snatched a 2-2 draw after Martin Skrtel and Luis Suarez twice gave Liverpool a lead, with Yaya Toure and Carlos Tevez scoring for City.

The boss felt 'the best team did not win' and spoke glowingly about the performances of new signing Joe Allen and 17-year-old Raheem Sterling, who excelled on his first Barclays Premier League start.

But despite being delighted with the way his team performed against Roberto Mancini's men, Rodgers remains keen to add to an ins column that currently contains Allen, Nuri Sahin, Fabio Borini and Oussama Assaidi.

Asked about possible activity between now and Friday's deadline, he said: "I am not sure. I would hope we could get some more players in.

"The players just need help. We lost players in the summer and we were only able to bring in a few to replace those. If we're going to strengthen, then hopefully we can get a few more in."
Af de nævnte "targets" håber jeg mest på enten Dempsey eller Sturridge. Rigtig glad for at vi ikke gik efter A. Johnson, måske bliver interessen taget op omkring Tello eller Afellay på lån. Uanset hvad så bliver det endnu en lang og "spændende" uge i transfer vinduet - godt det snart lukker.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 26. aug, 2012 22:19

Kriller8 skrev:Lader til at der kan være endnu en spiller, eller to på vej.
BR on transfers

26th Aug 2012

Brendan Rodgers revealed his hope of signing more players before the transfer window closes this week after watching Manchester City deny his side a victory with a late goal.

The champions snatched a 2-2 draw after Martin Skrtel and Luis Suarez twice gave Liverpool a lead, with Yaya Toure and Carlos Tevez scoring for City.

The boss felt 'the best team did not win' and spoke glowingly about the performances of new signing Joe Allen and 17-year-old Raheem Sterling, who excelled on his first Barclays Premier League start.

But despite being delighted with the way his team performed against Roberto Mancini's men, Rodgers remains keen to add to an ins column that currently contains Allen, Nuri Sahin, Fabio Borini and Oussama Assaidi.

Asked about possible activity between now and Friday's deadline, he said: "I am not sure. I would hope we could get some more players in.

"The players just need help. We lost players in the summer and we were only able to bring in a few to replace those. If we're going to strengthen, then hopefully we can get a few more in."
Af de nævnte "targets" håber jeg mest på enten Dempsey eller Sturridge. Rigtig glad for at vi ikke gik efter A. Johnson, måske bliver interessen taget op omkring Tello eller Afellay på lån. Uanset hvad så bliver det endnu en lang og "spændende" uge i transfer vinduet - godt det snart lukker.
Vi har nok ikke penge til andet end låneaftaler eller breddespillere, men jeg håber virkelig, at vi køber en spidsangriber af høj kvalitet. Suarez har ikke, hvad der skal til for at spille den position. Han skal ud på kanten! Leandro Damiao eller Huuntelaar kunne være mulige, realistiske emner. Men de er nok lidt for dyre...

pommelfeen
Geografisk sted: nordborg
Alder: 39

Indlæg af pommelfeen » søndag, 26. aug, 2012 23:17

Aggerdoo skrev:
Kriller8 skrev:Lader til at der kan være endnu en spiller, eller to på vej.
BR on transfers

26th Aug 2012

Vi har nok ikke penge til andet end låneaftaler eller breddespillere, men jeg håber virkelig, at vi køber en spidsangriber af høj kvalitet. Suarez har ikke, hvad der skal til for at spille den position. Han skal ud på kanten! Leandro Damiao eller Huuntelaar kunne være mulige, realistiske emner. Men de er nok lidt for dyre...
Damiao ser jeg som meget urealistisk. men til gengæld tror jeg Huntelaar er realistisk. han spiller i Shalke 04 hvilket er en okay klub, men han ved godt at Liverpool er MEGET større, også selvom vi ikke er med i cl.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » mandag, 27. aug, 2012 01:11

Dempsey er et godt bud håber og tror jeg. Men vi skal først have forhandlet Fulhams priskrav ned og derefter sikret midlerne ved salg af en midtbanespiller eller to (f.eks. Adam og Spearing).

Andersxb

Indlæg af Andersxb » mandag, 27. aug, 2012 02:12

Jeg har lige læst et rygte der siger at vi har afgivet et bud på Sturridge som Chelsea har accepteret,
Læg dog mærke til at jeg siger rygte og ikke påstår at det er sandt.

Indlæg af » mandag, 27. aug, 2012 07:56

Andersxb skrev:Jeg har lige læst et rygte der siger at vi har afgivet et bud på Sturridge som Chelsea har accepteret,
Hvis det passer, har det været et fantastisk vindue!

Bellamy
Geografisk sted: Værløse
Alder: 46

Indlæg af Bellamy » mandag, 27. aug, 2012 08:40

Andersxb skrev:Jeg har lige læst et rygte der siger at vi har afgivet et bud på Sturridge som Chelsea har accepteret,
Ja det kunne være fedt, hvis det passer.. :D

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » mandag, 27. aug, 2012 09:00

Bellamy skrev:
Ja det kunne være fedt, hvis det passer.. :D

Please, God, let it be so!!

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 27. aug, 2012 09:02

Jeg er ikke stødt på noget som helst i den dur. Hvor har du set det?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » mandag, 27. aug, 2012 09:15

Emmy skrev:
Jeg er ikke stødt på noget som helst i den dur. Hvor har du set det?

Jeg ved ikke hvor meget man skal ligge i denne artikel, igen, det er jo bare rygter, men here goes:

http://www.crunchsports.com/category/So ... 208260026/

Sunday's round up of the top transfer stories from the past 24 hours...

- Liverpool are considering launching a bid for Chelsea striker Daniel Sturridge, according to the Daily Mail.

- Arsenal and Liverpool have stepped up their interest in Barcelona midfielder Ibrahim Afellay ahead of the summer transfer window closing on Friday, according to El Mundo Deportivo.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » mandag, 27. aug, 2012 09:18

Husk nu link til de historier I referere fra!

peter42
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 59

Indlæg af peter42 » mandag, 27. aug, 2012 09:24

Tror det afhænger meget af om vi får solgt carrol. Hvis ja kommer der flere spillere hvis nej tror jeg ikke der kommer flere spillere i dette transfer vindue

Besvar