Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Underkategori til tidligere LFC-spillere
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
http://onside.dk/nyheder/premier-league ... to-maneder
Lucas ude i 2 mdr. Jeg vil gerne gentage mig selv

. VI kan og skal ikke satse på Lucas han har været voldsomt meget skadet i sin tid i Liverpool, desværre.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Scherwin
af Scherwin » tirsdag, 28. aug, 2012 09:15
vi skal da hellere ikke satse på Gerrard eller agger så. og slet ikke Glen johnson. ud med dem alle sammen
ironi kan være anvendt
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
Aarhus
- Geografisk sted: Århus C
- Alder: 109
Det er da vist en lodret løgn. De eneste skader jeg kan huske, han har haft, er den slemme korsbåndsskade og så denne. Det er ikke mange skader at have, når man har været her siden 2007.
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
Gu har han da ej. Før han fik sin grimme knæskade var han aldrig skadet. Og at sætte en glad smiley i forbindelse med en skade til en Liverpool spiller? WTF!!
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
Han har lige været skadet i en hel sæson og starter den nye sæson med at været skadet igen. Derfor ville det være både tådeligt og farligt at satse på ham, i sin primære start 11'er. Sådan må det naturligvis være. Tro mig når han kommer tilbage er han endnu mere udsat for en ny overlastningsskade.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Hekkem
- Alder: 51
Frygter også der kommer følgeskader, her efter hans alvorlige korsbåndsskade. Hans forstrækning har måske ikke direkte forbindelse med korsbåndsskaden, men det kan være en konsekvens af den træning og genoptræning der er udlagt efter operationen.
Håber det bedste, for Lucas er absolut en af mine yndlingsspillere/personligheder i den nuværende trup.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
Henrik
- Geografisk sted: Stockholm
- Alder: 41
Undskyld mig, men hvad fanden snakker du om? Lucas har ikke været voldsomt meget skadet i sin tid hos os. Han har haft sin korsbåndsskade og så denne som sandsynligvis er en følgeskade. Han har været hos os i 5 år og har haft to skader. Er det voldsomt for dig?
Næste år!
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
Kelly skrev:Han har lige været skadet i en hel sæson og starter den nye sæson med at været skadet igen. Derfor ville det være både tådeligt og farligt at satse på ham, i sin primære start 11'er. Sådan må det naturligvis være. Tro mig når han kommer tilbage er han endnu mere udsat for en ny overlastningsskade.
Følgeskader og overbelastningsskader, ja.
Resten er noget elendigt sludder spm sædvanligt.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Tom_Jorsal
- Alder: 37
af Tom_Jorsal » tirsdag, 28. aug, 2012 10:00
Det er synd for ham. Gad vide, om Allen skal ned og ligge bagved så - det synes jeg han klarede udmærket mod City.
-
texy
- Geografisk sted: København
- Alder: 49
Tom_Jorsal skrev:Det er synd for ham. Gad vide, om Allen skal ned og ligge bagved så - det synes jeg han klarede udmærket mod City.
Mon ikke løsningen i de næste to måneder bliver:
Allen....Sahin
...Gerrard
Kloppite
-
Aarhus
- Geografisk sted: Århus C
- Alder: 109
Echo skrev:Echo: Medical staff are hopeful that the damage is only minor and Lucas could be back for the trip to Sunderland on September 15.
Lad det være rigtigt, men samtidig skal han ikke forceres tilbage. Vi er nødt til at bruge store dele af den første halvsæson til at få ham tilbage på fuld styrke. Heldigvis er vi godt besatte på midtbanen, så jeg kan ikke forestille mig, at vi kommer til at savne ham så åbenlyst i denne sæson, som det var tilfældet i sidste sæson.
-
Robbie_God_Fowler
af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 28. aug, 2012 11:07
Det skulle undre mig meget, at der var tale om en 2 måneders pause grundet en forstrækning. Jeg har i mine ungdomsår døget en del med forstrækninger i låret, hvilket aldrig tog mere end maks 3-4 uger. Og jeg går da ud fra, at LFC's lægestab er lige et niveau eller to over min lokale fys

.
Edit: Aarhus beat me to it.
-
verdenskrig
- Alder: 35
af verdenskrig » tirsdag, 28. aug, 2012 11:36
Fandme trist når han nu endelig er kommet tilbage.. Havde sådan glædet mig til at se om balancen på midtbanen blev forbedret med hans tilbagekomst
Men er det bare mig, eller virker det fuldkommen vanvittigt at man kan få en forstrækning efter 3 minutter af at slå en simpel indersideaflevering? det virker som om han har haft en rigtig dårlig opvarmning hvor kroppen slet ikke er varmet godt nok igennem, og det er da skandaløst hvis det er sandt
Kan i hvert fald godt afsløre at der røg ting og sager gennem mit værelse da han fik den skade, synes simpelthen ikke det kan være rigtigt at man som prof spiller får sådan en skade efter så kort tid efter så simpel en aktion, så kort tid efter at man har været ude til opvarmning..
"We dont need to motivate players because each of them is responsible for the performance of the team as a whole.
The status of Liverpool's players keeps them motivated"
Bill Shankly <3
-
Repsej
- Geografisk sted: Aabybro
- Alder: 53
Det må være helt slut med at bruge Lucas når vi spiller mod Shitty. Det kommer der jo åbenbrat ikke noget godt ud af for Lucas!

Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Det var mod Chelsea (i Liga Cup'en) han blev skadet sidst.