Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Ma Captain skrev:Aarhus skrev:Tony Barrett @TonyBarretTimes
Liverpool are set to sign Samed Yesil, an 18 year old forward, from Bayer Leverkusen for a fee in the region of £1 million.
Jeg siger ja tak. Jeg fulgte ham for 2 år siden til u 17 vm, og hold kæft han var dygtig. En rigtig striker! Han skal nok blive vild om nogle år.
Den er blevet officiel:
http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... th-striker
-
Vest
- Alder: 28
Hvis Carroll ryger er der kun én mand, der kan erstatte ham - og den mand er Emilie Heskey!

Uden kontrakt, rutineret spiller, god i luften, stærk som en økse og mest af alt har han spillet i Liverpool før - lad det ske!
Synes overhovedet ikke det er klogt at slippe Carroll. Hvis det stod til mig, så havde jeg beholdt ham i klubben. Spændende bliver det i hvert fald.
-
Ma Captain
af Ma Captain » torsdag, 30. aug, 2012 20:39
Aarde skrev:Ma Captain skrev:Aarhus skrev:Tony Barrett @TonyBarretTimes
Liverpool are set to sign Samed Yesil, an 18 year old forward, from Bayer Leverkusen for a fee in the region of £1 million.
Jeg siger ja tak. Jeg fulgte ham for 2 år siden til u 17 vm, og hold kæft han var dygtig. En rigtig striker! Han skal nok blive vild om nogle år.
Den er blevet officiel:
http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... th-striker
Hold kæft en fed nyhed! Det var en spiller jeg regnede med skulle spille for Bayern eller Dortmund. Jeg så alle hans kampe for Tyskland sidste eller forrige år til u17 vm, og han var uden tvivl deres bedste spiller. Jeg tænkte på Raul som ung.
There is only one Captain...... Ma Captain!!
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Vest skrev:Hvis Carroll ryger er der kun én mand, der kan erstatte ham - og den mand er Emilie Heskey!

Uden kontrakt, rutineret spiller, god i luften, stærk som en økse og mest af alt har han spillet i Liverpool før - lad det ske!

-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » torsdag, 30. aug, 2012 20:44
God nyhed. Jeg synes at de låneaftaler med indbygget købsklausul giver køberen alle fordelene. Hvis Wham bliver oppe og Carroll scorer 15 mål, så kan vi læne os tilbage og nyde budkrigen. Nu mangler vi bare Adam.
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » torsdag, 30. aug, 2012 20:46
Vest skrev:Hvis Carroll ryger er der kun én mand, der kan erstatte ham - og
den mand er Emilie Heskey!
Synes overhovedet ikke det er klogt at slippe Carroll. Hvis det stod til mig, så havde jeg beholdt ham i klubben. Spændende bliver det i hvert fald.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Hahahaha. Dagens grin. Tak for det.
-
Ma Captain
af Ma Captain » torsdag, 30. aug, 2012 20:59
Hvis vi skal tro rygterne med at både andy og spearing er på vej væk på lån, hvad vil det generere af midler til indkøb?? Jeg er ret blank lige nu mht det. Hvis vi låner Andy væk for 20-30 mio kr, det vil jo ikke give os råd til at købe sturridge, walcott, llorerente, huntelårt mv.....
There is only one Captain...... Ma Captain!!
-
Aarhus
- Geografisk sted: Århus C
- Alder: 109
Med alle disse låneaftaler, så er midlerne til næste sommer simpelthen nødt til at blive frigivet, så vi kan få de(n) rette spiller(e) ind nu.
Og så kan vi håbe, at vi kan genere et stort nok budget på at sælge disse udlejede spiller enten i løbet af denne sæson eller hurtigst muligt næste sæson, selvom det måske er et sats.
-
Melo19
Åh hvor vil jeg gerne se Llorentes navn sammen med LFC i morgen. Det ville være en kanin, og hvilken en! Manden er frosset ud af Bilbao og skal med al sandsynlighed finde sig en ny klub. Han er om nogen ekspert i at score mod scum..
-
Repsej
- Geografisk sted: Aabybro
- Alder: 53
Hmm jeg må nok indrømme jeg er en smule skuffet.
Jeg tror ikke længere på at vi får den seriøse forstærkning i angrebet vi mangler. Tværtimod er vi da blevet svækket. Lige meget hvordan vi vender og drejer det kan en 18-årig tysk knøs altså ikke gå ind og afløse en engelsk landsholdsangriber.
Og vi låner ham jo nærmest ud gratis, indrømmet jeg er skuffet.
Der kan jo ske meget endnu, men tror ikke på det mere.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."
-
Surf
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Kelly skrev:Hekkem skrev:Fribytter skrev:
Det er da arrogant sådan uden videre at affeje andres indlæg som meningsløse. Hvad baserer du din vurdering af den interne målsætning på?
Det er så din arrogante holdning
Enig med Hekkem
Hvad er du enig med Hekkem i, Kelly?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
Vest
Det må vel betyde at Dempsey kommer eller hvad? Måske vælger BR at satse på Morgan og den nye tyske angriber.
-
LFC-Aaby
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 32
af LFC-Aaby » torsdag, 30. aug, 2012 22:10
Efter Andys afgang er jeg ikke et sekund i tvivl om at vi henter en klasse striker. BR er jo ikke dum at sende et engelsk angrebstalent ud på lån, hvis han ikke har midler til at hente en anden bedre! -Dermed ikke Dempsey.
Drøm: Ricky van Wolfswinkel!
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
Vest
Aarde skrev:Vest skrev:Hvis Carroll ryger er der kun én mand, der kan erstatte ham - og den mand er Emilie Heskey!

Jeg mener det faktisk. God og billig løsning. Det er på tide at lukke munden på alle dem der troller ham så groft. Han har lavet 10 mål på lidt over en halv sæson i min fifa-karriere. Han er et "beast" uden sidestykke! Håber virkelig at han finder en klub. Premier Leauge er ikke det samme uden Heskey!