Men de fik nu alligevel kvalificeret modstand sidste år, selvom det på papiret var en nem pulje...Hr. Drejer skrev:Man U får altid den letteste pulje. Sidste gang de mødte kvalificeret modstand i indledende, var i '98, hvor Barca og Bayern (og Brøndby) var i puljen. De møder først modstand i semien. Alt er ved det gamle
Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
To hold fra samme land kan aldrig komme i samme pulje.sjampen skrev: Det ville være lidt sjovt hvis de 2 Manc klubber kom i samme pulje, og jeg så også gerne at Milan og PSG kom i samme gruppe. Lad bare Chelski få Valencia, Juventus og Dortmund.
Vi var kun i pulje med Chelsea 2005-06 fordi vi var med på dispensation.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
LarsU skrev:Men de fik nu alligevel kvalificeret modstand sidste år, selvom det på papiret var en nem pulje...Hr. Drejer skrev:Man U får altid den letteste pulje. Sidste gang de mødte kvalificeret modstand i indledende, var i '98, hvor Barca og Bayern (og Brøndby) var i puljen. De møder først modstand i semien. Alt er ved det gamle

Babel er blevet løst fra sin kontrakt i Hoffenheim.
http://www.bold.dk/nyt/Ryan-Babel-bryder-med-Hoffenheim
Gad vide hvor Babelcopteren går hen i morgen.
- Ma Captain
Fiorentina med 92% sikkerhedPede skrev:Babel er blevet løst fra sin kontrakt i Hoffenheim.
There is only one Captain...... Ma Captain!!
Hoffenheim er LFC Version 2.0 hvorfor ikke sælge ham for bare 1 mill £ fremfor dette? Jeg fatter det ikke, manden er trods alt inde om det hollandske landshold.
Verden er smask fuld af hyklere....
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Hvad hvis ingen vil give 1 mil for ham? Skal ham så bare betale ham x kr indtil kontrakten udløber? Hvis de kan blive enige med babel om at ophæve kontrakten uden at betale ham mere, så er det stadig penge i deres kasse.Thommo skrev:Hoffenheim er LFC Version 2.0 hvorfor ikke sælge ham for bare 1 mill £ fremfor dette? Jeg fatter det ikke, manden er trods alt inde om det hollandske landshold.
Lidt lige som hvis vi frigav Joe cole. så har ville vi sparrer 5,2 mio pund om året.

Er der nogen velinformerede hoveder herinde, der kan give en doven og semiignorant type som mig lidt info omkring Antonio Conte's karantæne? Han virker selv (ikke overraskende) meget oprørt over det og føler sig uretfærdigt behandlet, men hvor involveret var han egentlig i match-fixing episoden tilbage i Siena-dagene? Er det fair nok, at han bliver karantæneramt?
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Af hvad jeg ved/har fået fortalt, så skulle Conte havde kendt til at det foregik, og så ikke havde gjort noget ved det. Han skulle ikke direkte være indblandet.Aarde skrev:Er der nogen velinformerede hoveder herinde, der kan give en doven og semiignorant type som mig lidt info omkring Antonio Conte's karantæne? Han virker selv (ikke overraskende) meget oprørt over det og føler sig uretfærdigt behandlet, men hvor involveret var han egentlig i match-fixing episoden tilbage i Siena-dagene? Er det fair nok, at han bliver karantæneramt?

Siger jeg da det?Emmy skrev:Og det var udelukkende støvlens skyld. Overhovedet ikke andre omstændigheder?Gary skrev:Jeg smadrede min ryg i den støvle.
On this train faith will be rewarded
Smånyheder fra fodboldens verden
JaGary skrev:Siger jeg da det?Emmy skrev:Og det var udelukkende støvlens skyld. Overhovedet ikke andre omstændigheder?Gary skrev:Jeg smadrede min ryg i den støvle.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Du holder som altid et imponerende niveau, Emmy.Emmy skrev:JaGary skrev:Siger jeg da det?Emmy skrev:Og det var udelukkende støvlens skyld. Overhovedet ikke andre omstændigheder?Gary skrev:Jeg smadrede min ryg i den støvle.
On this train faith will be rewarded
Smånyheder fra fodboldens verden
TakGary skrev:Du holder som altid et imponerende niveau, Emmy.Emmy skrev:JaGary skrev:Siger jeg da det?Emmy skrev:Og det var udelukkende støvlens skyld. Overhovedet ikke andre omstændigheder?Gary skrev:Jeg smadrede min ryg i den støvle.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Der er rygter om at Guardiola skal overtage trænersædet i man u fra og med næste sæson. Så slipper vi da i det mindste for sur alex.
Wow, ifølge AS skulle Man City i det netop overståede transfervindue have tilbudt Real Madrid 200 mio euro for Christiano Ronaldo!