Llorente bliver ved drømmen! Llorente ryger til City imorgen, og Dzeko til Juventus. Sikker handel.Stephenson skrev:Vil blive brutalt skuffet hvis erstatningen for Carroll bliver Dempsey! Forstå mig ret, synes Dempsey er en habil spiller.Ma Captain skrev:Jeg glæder mig til at vide hvem der skal erstatte Andy Caroll imorgen. er 91,5% sikker på det bliver dempsey, men jeg vil såååå gerne overraskes....
Men hvis vi absolut skal af med Carroll skal vi altså have en top-stjerne angriber ind! Det er Dempsey ikke... Llorente ville være en drøm.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- Ma Captain
Re: Hvem skal ind?
There is only one Captain...... Ma Captain!!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Joe Cole og Brad Jones.Thommo skrev:Hvem af hodgsons køb har vi endnu?Robbie_God_Fowler skrev:Det er synd, at Rodgers i den grad lider under de massive hjerneblødninger, som specielt Hodgson og Kenny/Comolli har foretaget i de seneste transfervinduer.
-
@ Arda
Når jeg ser dit profilbillede får jeg vitterlig ondt af Carroll. Han virker som en god og ærlig fyr, som lægger en hård indsats for dagen for at opnå succes. Dermed ikke sagt, at jeg synes han er blevet uretfærdigt behandlet, for det lader til, at Rodgers fra start af har forklaret Carroll, hvordan landet lå.
Carroll vil altid have det enorme prisskilt hængende om sig, hvilket for så ung en knægt må være et enormt pres. Jeg håber, at medierne vil give ham lidt mere albuerum og ikke konstant slynge "£ 35 million misfit etc" om sig, når Carrolls navn nævnes i medierne.
Jeg håber derfor i den grad, at han blomstrer op i West Ham og ender med at blive topscorer i ligaen. Gerne med 15 mål samlet i de to opgør mod Manchester United.
Når jeg ser dit profilbillede får jeg vitterlig ondt af Carroll. Han virker som en god og ærlig fyr, som lægger en hård indsats for dagen for at opnå succes. Dermed ikke sagt, at jeg synes han er blevet uretfærdigt behandlet, for det lader til, at Rodgers fra start af har forklaret Carroll, hvordan landet lå.
Carroll vil altid have det enorme prisskilt hængende om sig, hvilket for så ung en knægt må være et enormt pres. Jeg håber, at medierne vil give ham lidt mere albuerum og ikke konstant slynge "£ 35 million misfit etc" om sig, når Carrolls navn nævnes i medierne.
Jeg håber derfor i den grad, at han blomstrer op i West Ham og ender med at blive topscorer i ligaen. Gerne med 15 mål samlet i de to opgør mod Manchester United.
Jeg tror absolut heller ikke, at vi henter Llorente. Det bliver vel enten et køb af Dempsey eller en lejeaftale med Sturridge...Ma Captain skrev:Llorente bliver ved drømmen! Llorente ryger til City imorgen, og Dzeko til Juventus. Sikker handel.Stephenson skrev:Vil blive brutalt skuffet hvis erstatningen for Carroll bliver Dempsey! Forstå mig ret, synes Dempsey er en habil spiller.Ma Captain skrev:Jeg glæder mig til at vide hvem der skal erstatte Andy Caroll imorgen. er 91,5% sikker på det bliver dempsey, men jeg vil såååå gerne overraskes....
Men hvis vi absolut skal af med Carroll skal vi altså have en top-stjerne angriber ind! Det er Dempsey ikke... Llorente ville være en drøm.

- JudgeArdaStudge
Llorrente for Carroll? Den tankegang kan jeg vitterligt ikke følge. Det er da om nogen, spillere der minder om hinanden, bortset fra, at Llorente er det ældre og mere udviklet end Carroll. Der skal vel en løbestærk og driblestærk fox in the box ind, hvis jeg skal kunne se nogen mening i Rodgers planer. Soldado havde været den oplagte, men han forlængede med Valencia og jeg håber virkelig ikke, at erstatningen for Carroll bliver Dempsey eller Sturridge for den sags skyld.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Vi får lov at låne Sturridge, hvis Chelsea får lov til at købe Schürrle fra Leverkusen.
http://liverpool.no/rykter.aspx
-
Vil mene at Llorente er mere boldsikker, driblestærk og bedre i sine afslutninger.Arda skrev:Llorrente for Carroll? Den tankegang kan jeg vitterligt ikke følge. Det er da om nogen, spillere der minder om hinanden, bortset fra, at Llorente er det ældre og mere udviklet end Carroll. Der skal vel en løbestærk og driblestærk fox in the box ind, hvis jeg skal kunne se nogen mening i Rodgers planer. Soldado havde været den oplagte, men han forlængede med Valencia og jeg håber virkelig ikke, at erstatningen for Carroll bliver Dempsey eller Sturridge for den sags skyld.
Vi mangler virkelig en som både kan sætte en mand, samt stå det rigtige sted. Mener at han udfylder begge kriterier...
Modsat de fleste herinde bliver jeg glad hvis/når vi henter Dempsey. Han er alsidig, målfarlig og erfaren, ligesom at han passer bedre ind i systemet end Carroll gør. Han kan komme ind og hjælpe os rigtig meget på den korte bane, og tage noget af presset fra unge spillere såsom Borini og Sterling, samt nysignede Yesil når han om 1 års tid sandsynligvis begynder at nærme sig 1. holdet. Bliver dog skuffet hvis Dempsey er den eneste signing, for mener stadig vi desperat mangler en målfarlig højrekant ala Sturridge.
EDIT: Og Joe Cole har ifølge Skysports afslået et bud fra Spartak Moskva

EDIT: Og Joe Cole har ifølge Skysports afslået et bud fra Spartak Moskva

Senest rettet af Chris R. torsdag, 30. aug, 2012 23:51, rettet i alt 1 gang.
Llorente? Driblestærk?? Kan sætte en mand af?? Aaaah, du skal vist igang med noget mere research på mandenStephenson skrev:Vil mene at Llorente er mere boldsikker, driblestærk og bedre i sine afslutninger.Arda skrev:Llorrente for Carroll? Den tankegang kan jeg vitterligt ikke følge. Det er da om nogen, spillere der minder om hinanden, bortset fra, at Llorente er det ældre og mere udviklet end Carroll. Der skal vel en løbestærk og driblestærk fox in the box ind, hvis jeg skal kunne se nogen mening i Rodgers planer. Soldado havde været den oplagte, men han forlængede med Valencia og jeg håber virkelig ikke, at erstatningen for Carroll bliver Dempsey eller Sturridge for den sags skyld.
Vi mangler virkelig en som både kan sætte en mand, samt stå det rigtige sted. Mener at han udfylder begge kriterier...

- Ma Captain
Skal vi spørge Sami om en lille tjeneste ved at trykke på sælg knappen??Hr. Drejer skrev:Vi får lov at låne Sturridge, hvis Chelsea får lov til at købe Schürrle fra Leverkusen.
There is only one Captain...... Ma Captain!!
Ifølge Barrett er vi ikke interesserede i SturridgeHr. Drejer skrev:Vi får lov at låne Sturridge, hvis Chelsea får lov til at købe Schürrle fra Leverkusen.
Tony Barrett: "The one certainty at this stage is that Brendan Rodgers has no interest in Daniel Sturridge
"We're not racist, we only hate the mancs"
Og Danny Wilson. Ikke at vi går og lider under dennes tilstedeværelse.Hr. Drejer skrev:Joe Cole og Brad Jones.Thommo skrev:Hvem af hodgsons køb har vi endnu?Robbie_God_Fowler skrev:Det er synd, at Rodgers i den grad lider under de massive hjerneblødninger, som specielt Hodgson og Kenny/Comolli har foretaget i de seneste transfervinduer.
-
I forhold til Carroll vil jeg nu mene at han er gudAggerdoo skrev:Llorente? Driblestærk?? Kan sætte en mand af?? Aaaah, du skal vist igang med noget mere research på mandenStephenson skrev:Vil mene at Llorente er mere boldsikker, driblestærk og bedre i sine afslutninger.Arda skrev:Llorrente for Carroll? Den tankegang kan jeg vitterligt ikke følge. Det er da om nogen, spillere der minder om hinanden, bortset fra, at Llorente er det ældre og mere udviklet end Carroll. Der skal vel en løbestærk og driblestærk fox in the box ind, hvis jeg skal kunne se nogen mening i Rodgers planer. Soldado havde været den oplagte, men han forlængede med Valencia og jeg håber virkelig ikke, at erstatningen for Carroll bliver Dempsey eller Sturridge for den sags skyld.

Jeg er reelt egentlig ligeglad om han er alsidig, vi mangler en der kan score. Hvis Dempsey har lavet 20 mål for LFC når sæsonen er ovre er jeg tilfreds, skal det siges. Om så han er så alsidig han har slået Skrtel af og lavet 20 kasser fra Skrtel positionenChris R. skrev:Modsat de fleste herinde bliver jeg glad hvis/når vi henter Dempsey. Han er alsidig,

Verden er smask fuld af hyklere....
Jeg tror roligt vi kan regne med Dempsey, men det bliver ikke som erstatning for Carroll. Dempsey er ikke fuldblods målscorer og jeg tror der kommer en "rigtig" angriber ind også.Ma Captain skrev:Jeg glæder mig til at vide hvem der skal erstatte Andy Caroll imorgen. er 91,5% sikker på det bliver dempsey, men jeg vil såååå gerne overraskes....
"We're not racist, we only hate the mancs"