Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Ma Captain

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ma Captain » fredag, 31. aug, 2012 16:55

ThunderZtorm skrev:
thefugle skrev:
ThunderZtorm skrev:
thefugle skrev:Jeg gider ikke have dempsey i den røde trøje. kan ikke li ham, overhovedet. Og det er på ingen måde en forstærkning til at kompensere for Big Andy. Kraftedeme
Ringe køb hvis BR henter ham. Vil næsten hellere ha vi tilbyder en abe 8 bananer i måneden for at agere angriber...

Forstår ikke hvad folk ser i ham, henvist til både BR og de folk herinde fra forum...
I sidste sæson scorede han flere PL mål end Carroll gjorde på 2½ sæson.. Og det som midtbanespiller..
Ja lad os ds hente en angriber med én fantomsæson, pisse god ide. Fordi det er jo ikke gået galt før i tiden...
1. Dempsey er ikke angriber.
2. Han har præsteret ret stabilt for Fulham i nogle år efterhånden.
3. Han er den største amerikanske stjerne lige nu, hvilket reelt betyder at han kommer til at betale sig selv alene i medieomtale/sponsorindtægter/øget opmærksomhed i USA.
4. Han har været mere målfarlig fra en midtbaneplads end nogen Liverpool-spiller var i sidste sæson, inklusive angriberne.
+1
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » fredag, 31. aug, 2012 16:57

Mugge skrev:Har du slet ikke lært noget af din "ferie"?
Jo, jeg lærte en masse om kost og motion - du siger bare til.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » fredag, 31. aug, 2012 17:08

Alex Brockins skrev:
Hvad er det du antyder, Alex Brockins?

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » fredag, 31. aug, 2012 17:09

Alonso skrev:
Alex Brockins skrev:
Hvad er det du antyder, Alex Brockins?
Ja det tænkte jeg godt nok også.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 31. aug, 2012 17:09

Arda skrev:
Skovdal skrev:
Arda skrev:Skandale, hvis det bliver Dempsey og Sturridge. Min skuffelse vil være enorm.

Du er satme ikke nem at imponere.. Du er klar over vi ikke er i Champions League ikke?
Du er klar over, at Dempsey er 29 og at Sturridge er en egoist og angiveligt pt. kun et lejemål?

Skal jeg vælge imellem de to, tager jeg dog Dempsey.
Og er du klar over at Dempsey er en meget bedre angriber end Carroll?
"We're not racist, we only hate the mancs"

KingKenny94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af KingKenny94 » fredag, 31. aug, 2012 17:10

Alex Brockins skrev:
Ja lidt irriterende har du altid været.

Indlæg af » fredag, 31. aug, 2012 17:11

ThunderZtorm skrev:
thefugle skrev:
ThunderZtorm skrev:
thefugle skrev:Jeg gider ikke have dempsey i den røde trøje. kan ikke li ham, overhovedet. Og det er på ingen måde en forstærkning til at kompensere for Big Andy. Kraftedeme
Ringe køb hvis BR henter ham. Vil næsten hellere ha vi tilbyder en abe 8 bananer i måneden for at agere angriber...

Forstår ikke hvad folk ser i ham, henvist til både BR og de folk herinde fra forum...
I sidste sæson scorede han flere PL mål end Carroll gjorde på 2½ sæson.. Og det som midtbanespiller..
Ja lad os ds hente en angriber med én fantomsæson, pisse god ide. Fordi det er jo ikke gået galt før i tiden...
1. Dempsey er ikke angriber.
2. Han har præsteret ret stabilt for Fulham i nogle år efterhånden.
3. Han er den største amerikanske stjerne lige nu, hvilket reelt betyder at han kommer til at betale sig selv alene i medieomtale/sponsorindtægter/øget opmærksomhed i USA.
4. Han har været mere målfarlig fra en midtbaneplads end nogen Liverpool-spiller var i sidste sæson, inklusive angriberne.
Adam kunne også både score, sparke frispark og se elegant ud i en Blackpool trøje. Det ændrede sig da han fik en rød trøje over hovedet. Jeg støtter alle spiller som BR køber, men jeg er meget bange for, at Dempsey får en Liverpool tid som Adam. Der kan trækkes mange linjer mellem de to handler (hvis Dempsey-handlen ellers går igennem).

Jeg har dog en fornemmelse der siger, at vi slet ikke er interesseret i Dempsey, så længe han har noget i nærheden af det prisskilt. Dempsey var tidligere på sommeren i følge de mest pålidelige medier og personer, så godt som Liverpool-spiller. Hvorefter Fulham melder ud, at de kun har modtaget en forespørgsel men ikke et bud.

Jeg venter i spænding, der er vidst ikke nogen tvivl om, at det er en stor spiller, der præsenteres inden længe.

Er der nogle der vil gøre min aften god og sende en PB med det link (Skysport stream), som folk omtaler herinde?

Aarde

Indlæg af Aarde » fredag, 31. aug, 2012 17:14

Emmy skrev:
Arda skrev:
Skovdal skrev:
Arda skrev:Skandale, hvis det bliver Dempsey og Sturridge. Min skuffelse vil være enorm.

Du er satme ikke nem at imponere.. Du er klar over vi ikke er i Champions League ikke?
Du er klar over, at Dempsey er 29 og at Sturridge er en egoist og angiveligt pt. kun et lejemål?

Skal jeg vælge imellem de to, tager jeg dog Dempsey.
Og er du klar over at Dempsey er en meget bedre angriber end Carroll?
Det lyder ikke sådan, men er du godt klar over, at Dempsey ikke er angriber? (In case not: http://www.football-lineups.com/footbal ... /Analysis/)

Og er du i øvrigt klar over, at en spillers niveau er en subjektiv vurdering?

jacobq
Alder: 31

Indlæg af jacobq » fredag, 31. aug, 2012 17:15

Er der en venlig sjæl som vil smide et link til skysports i min PB? Kan ikke rigtig finde noget link. Takker på forhånd :)

Frantzen

Indlæg af Frantzen » fredag, 31. aug, 2012 17:16

Kooooom nu land den handlen med Leandro Damião, han skal sgu nok finde netmaskerne!!!

:alcohol: :alcohol: :alcohol:

Aarde

Indlæg af Aarde » fredag, 31. aug, 2012 17:17

jacobq skrev:Er der en venlig sjæl som vil smide et link til skysports i min PB? Kan ikke rigtig finde noget link. Takker på forhånd :)
Jeg kunne efterhånden også godt bruge et. Havde forventet, at jeg ville støde ind i et på et tidspunkt, men det er ikke sket, og det er heller ikke umiddelbart til at finde via Google. Det ville være rart at kunne følge med senere i aften.

På forhånd tak!

Melo19

Indlæg af Melo19 » fredag, 31. aug, 2012 17:20

SkySport snakker om, at Benayoun rygtes tilbage til os. Sad lige og overvejede det i dag da jeg læste hans twitter. Ved ikke lige hvad man skal tænke om det.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 31. aug, 2012 17:21

jacobq skrev:Er der en venlig sjæl som vil smide et link til skysports i min PB? Kan ikke rigtig finde noget link. Takker på forhånd :)
Du har fået en pb, og Aarde
Verden er smask fuld af hyklere....

Frantzen

Indlæg af Frantzen » fredag, 31. aug, 2012 17:24

Er der en som vil smide et link til skysports i min PB? Kan ikke finde noget link. ? :/

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » fredag, 31. aug, 2012 17:25

Melo19 skrev:SkySport snakker om, at Benayoun rygtes tilbage til os. Sad lige og overvejede det i dag da jeg læste hans twitter. Ved ikke lige hvad man skal tænke om det.
Nej tak, vi skal ikke hente andre topklubbers skrald(Uden for truppen), Som Benayoun er... Tror ikke på han kan finde sit niveau, fra sidst ved os :dontknow:

Besvar