Nolan & Diame spiller godt på midten.
3-0

- Men er vel lidt skabs West Ham fan

Jeg hader ikke Carroll, men jeg synes nu også, at han spillede ret forfærdeligt de første 80% af sidste sæson.Thommo skrev:Nej, men hvis man har Andy hader brillerne på, så det jo åbenbart sådan udRisg skrev: Tvivlsomt. For han var piv ringe i hele sidste sæson indtil de sidste par kampe.
Aarde skrev:Jeg hader ikke Carroll, men jeg synes nu også, at han spillede ret forfærdeligt de første 80% af sidste sæson.Thommo skrev:Nej, men hvis man har Andy hader brillerne på, så det jo åbenbart sådan udRisg skrev: Tvivlsomt. For han var piv ringe i hele sidste sæson indtil de sidste par kampe.
Hvordan er den myte opstået, at Bruun har et Liverpool had. Han er nok blandt de mest Liverpool venlige kommentatorer på dansk TV. Han udtalte engang sågar, at han godt kan lide Liverpool, og det selvom han holder med Man Utd. Han nævner også ofte, at Anfield er det fedeste stadion at komme på.Soren123 skrev:Han er desværre Manchester United tilhænger, så det bliver svært.phl skrev:Gid Morten Bruun skruede lidt ned for sit Liverpool had, han skal trods alt forestille at være en neutral kommentator :/
Jeg er helt enig. Jeg synes Morten Bruun tilhører gruppen af yderst kompetente kommentatorer herhjemme. Tror også, at man som LFC'er nogle gange skal se sig selv lidt i øjnene og erkende, at specielt den sidste sæson ikke just gav anledning til kontinuerlige roser fra Morten Bruun (eller andre kommentatorer for den sags skyld).AJ skrev:Hvordan er den myte opstået, at Bruun har et Liverpool had. Han er nok blandt de mest Liverpool venlige kommentatorer på dansk TV. Han udtalte engang sågar, at han godt kan lide Liverpool, og det selvom han holder med Man Utd. Han nævner også ofte, at Anfield er det fedeste stadion at komme på.Soren123 skrev:Han er desværre Manchester United tilhænger, så det bliver svært.phl skrev:Gid Morten Bruun skruede lidt ned for sit Liverpool had, han skal trods alt forestille at være en neutral kommentator :/
Jeg begriber ikke, at han får så megen kritik. Især ikke blandt Liverpool folk.
tue69 skrev:Jeg er helt enig. Jeg synes Morten Bruun tilhører gruppen af yderst kompetente kommentatorer herhjemme. Tror også, at man som LFC'er nogle gange skal se sig selv lidt i øjnene og erkende, at specielt den sidste sæson ikke just gav anledning til kontinuerlige roser fra Morten Bruun (eller andre kommentatorer for den sags skyld).AJ skrev:Hvordan er den myte opstået, at Bruun har et Liverpool had. Han er nok blandt de mest Liverpool venlige kommentatorer på dansk TV. Han udtalte engang sågar, at han godt kan lide Liverpool, og det selvom han holder med Man Utd. Han nævner også ofte, at Anfield er det fedeste stadion at komme på.Soren123 skrev:Han er desværre Manchester United tilhænger, så det bliver svært.phl skrev:Gid Morten Bruun skruede lidt ned for sit Liverpool had, han skal trods alt forestille at være en neutral kommentator :/
Ja det så ikke godt ud. Jeg troede ellers det ville være Hangeland der gik skadet fra det sammenstød, han bliver alligevel hamret ned med 50 i timenLFC_20 skrev:Øv, så ligner det squ Carroll er blevet småskadet....
Jeg tror det skyldes at han går hårdt efter nogle af vores spillere. Suarez, Carroll og Torres i hans sidste sæson hos os, har fået nogle hårde ord med på vejen når han kommenterer. Jeg tror han har set sig sur på de tre spillere og at det derfor opfattes af nogle Liverpool fans som om at han hader Liverpool.AJ skrev:Hvordan er den myte opstået, at Bruun har et Liverpool had. Han er nok blandt de mest Liverpool venlige kommentatorer på dansk TV. Han udtalte engang sågar, at han godt kan lide Liverpool, og det selvom han holder med Man Utd. Han nævner også ofte, at Anfield er det fedeste stadion at komme på.Soren123 skrev:Han er desværre Manchester United tilhænger, så det bliver svært.phl skrev:Gid Morten Bruun skruede lidt ned for sit Liverpool had, han skal trods alt forestille at være en neutral kommentator :/
Jeg kan dog samtidigt huske, at han inden sæsonen 2011/2012 sagde i studiet, at han forventede at Suarez/Carroll-makkerparret ville blive det bedste angrebspar i Premier League den kommende sæson. Hvis det er de forventninger han har haft til dem, så er der ikke noget at sige til, at han er blevet skuffet.Nicoen skrev:Jeg tror det skyldes at han går hårdt efter nogle af vores spillere. Suarez, Carroll og Torres i hans sidste sæson hos os, har fået nogle hårde ord med på vejen når han kommenterer. Jeg tror han har set sig sur på de tre spillere og at det derfor opfattes af nogle Liverpool fans som om at han hader Liverpool.AJ skrev:Hvordan er den myte opstået, at Bruun har et Liverpool had. Han er nok blandt de mest Liverpool venlige kommentatorer på dansk TV. Han udtalte engang sågar, at han godt kan lide Liverpool, og det selvom han holder med Man Utd. Han nævner også ofte, at Anfield er det fedeste stadion at komme på.Soren123 skrev:Han er desværre Manchester United tilhænger, så det bliver svært.phl skrev:Gid Morten Bruun skruede lidt ned for sit Liverpool had, han skal trods alt forestille at være en neutral kommentator :/
For visse Liverpool-fans gælder desværre den regel, at hvis en person er Manchester United fan, så bliver samtlige ord, personen ytrer, per definition til Liverpool-foragtende og/eller United-forherligende mundlort - bare se på AllanShore. Det er en besynderlig tendens.AJ skrev:Hvordan er den myte opstået, at Bruun har et Liverpool had. Han er nok blandt de mest Liverpool venlige kommentatorer på dansk TV. Han udtalte engang sågar, at han godt kan lide Liverpool, og det selvom han holder med Man Utd. Han nævner også ofte, at Anfield er det fedeste stadion at komme på.Soren123 skrev:Han er desværre Manchester United tilhænger, så det bliver svært.phl skrev:Gid Morten Bruun skruede lidt ned for sit Liverpool had, han skal trods alt forestille at være en neutral kommentator :/
Der er en del herinde de hælder til det sidsteRobertS skrev:Holder vi med Liverpool eller med FC Andy Carroll?![]()
RobertS