Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- JudgeArdaStudge
Re: Hvem skal ind?
RvP er vel ikke en skid værd, hvis Manure ikke høster nogle pokaler. I cross my fingers!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Nej, for alt der går i regnskabet bliver målt ud fra pokaler.
Fan af Manchester United
Så Van Persie var intet værd for Arsenal sidste år? De høstede ikke nogen pokaler.Arda skrev:RvP er vel ikke en skid værd, hvis Manure ikke høster nogle pokaler. I cross my fingers!
(Hint: Jeg tror du simplificerer tingene mere end hvad godt er

- JudgeArdaStudge
Alt der går i regnskabet? Manure hentet vel spillere for at høste resultater - 1. plads i PL = penge i regnskabet = win/win. CL har de jo kunne spille sig ind i (og ud af) uden RvP, så RvPs rolle må være at skaffe dem titler.
Jeg troede i øvrigt ikke, at vi to kommunikerede. Det var du meget striks omkring i de privat beskeder, du sendte mig. Mit svar var henvendt Thommo, glemte bare det famøse @ Thommo og nåede det heller ikke inden, du kom med dit sarkastiske og ironiske modsvar. Jeg kan, hvertfald ikke tro, at det har været andet end sarkastisk.
Jeg troede i øvrigt ikke, at vi to kommunikerede. Det var du meget striks omkring i de privat beskeder, du sendte mig. Mit svar var henvendt Thommo, glemte bare det famøse @ Thommo og nåede det heller ikke inden, du kom med dit sarkastiske og ironiske modsvar. Jeg kan, hvertfald ikke tro, at det har været andet end sarkastisk.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- JudgeArdaStudge
Som jeg skriver længere nede, så har Manure jo kunne spille sig til en 2. plads og ind i CL (og ud igen) uden RvP, så han må være the missing piece in the puzzle, ergo ham der skal skaffe dem pokalerne - the extra edge. Det er groft sagt, men kan ikke tro, at hensigten har været andet med en 29 årig tidligere voldtægtsdømt end, at han skal levere dem pokalerne...Hov røg lige ud på et sidespor.Aarde skrev:Så Van Persie var intet værd for Arsenal sidste år? De høstede ikke nogen pokaler.Arda skrev:RvP er vel ikke en skid værd, hvis Manure ikke høster nogle pokaler. I cross my fingers!
(Hint: Jeg tror du simplificerer tingene mere end hvad godt er)
@Arda nej jeg er enig, hvis ikke rvp skaffer trofæer, er lønnen på 77,5 mill dkr, ikke givet godt ud, specielt oveni den mega transfer. Så kunne de vel bare have nøjes med shrek, og fået ingen trofæer
Verden er smask fuld af hyklere....
I det perspektiv giver det mere mening. jeg synes nu stadig, at det er sat forsimplet op, men jeg kan godt følge dig et stykke af vejen.Arda skrev:Som jeg skriver længere nede, så har Manure jo kunne spille sig til en 2. plads og ind i CL (og ud igen) uden RvP, så han må være the missing piece in the puzzle, ergo ham der skal skaffe dem pokalerne - the extra edge. Det er groft sagt, men kan ikke tro, at hensigten har været andet med en 29 årig tidligere voldtægtsdømt end, at han skal levere dem pokalerne...Hov røg lige ud på et sidespor.Aarde skrev:Så Van Persie var intet værd for Arsenal sidste år? De høstede ikke nogen pokaler.Arda skrev:RvP er vel ikke en skid værd, hvis Manure ikke høster nogle pokaler. I cross my fingers!
(Hint: Jeg tror du simplificerer tingene mere end hvad godt er)
I øvrigt skulle du have holdt dig på sporet. Van Persie er aldrig blevet dømt for voldtægt, så det er da noget svineri at skrive.
- JudgeArdaStudge
Ja, det er groft sagt det jeg mener. Jeg har en del Manure venner, der er uforstående overfor købet af RvP, fordi han ikke er nogen langsigtet løsning (29 år). Fergie må mene, at han er the missing piece in the puzzle - Jeg kan ikke tro andet.
I øvrigt en skam, at vores ellers så fine tråd skal spildes på snak om det mindre fordøjelige primat. 225 kilo ren gødning til toilettet.
I øvrigt en skam, at vores ellers så fine tråd skal spildes på snak om det mindre fordøjelige primat. 225 kilo ren gødning til toilettet.
Senest rettet af JudgeArdaStudge torsdag, 06. sep, 2012 22:06, rettet i alt 1 gang.
-
Når noget bliver beskrevet forkert synes jeg det er på sin plads at give fejltagelsen et puf i den rigtige retning.
Van Persie, som et aktiv for klubben, er med til at opretholde den status på banen, men også udenfor, hvor de egentlige penge bliver tjent. Og med hans navn vil det uden tvivl skabe en masse ekstra omtale om klubben. Og det er bare en af de mange variabler, der indgår i den ligning, der skal bestemme hvad han egentlig indtjener.
Van Persie, som et aktiv for klubben, er med til at opretholde den status på banen, men også udenfor, hvor de egentlige penge bliver tjent. Og med hans navn vil det uden tvivl skabe en masse ekstra omtale om klubben. Og det er bare en af de mange variabler, der indgår i den ligning, der skal bestemme hvad han egentlig indtjener.
Fan af Manchester United
- JudgeArdaStudge
Indrøm nu bare, at han i bund og grund er købt ind for at skaffe pokaler. Manure var jo også verdens mest markedsførte klub inden RvP kom til. Klubben har rigelig med omtale som det er, men jo det er da ikke utænkeligt at flere medløbere støder til i kølvandet på RvP (not saying you're one of them, please don't PM me!).
-
Ja han er købt ind for at vinde pokaler. Jeg har heller ikke sagt andet.
Fan af Manchester United
- JudgeArdaStudge
Og i det øjemed så giver min og Thommos logik vel okay mening, selvom det som Aarde påpeger er forsimplet eller som jeg selv påpeger groft skitseret, om man vil.
@ Aarde: RvP har været inde og ruske tremmer grundet voldtægtsanklager. Han var i såkaldt varetægtfængsling grundet voldtægtsanklager. Jeg skulle have skrevet voldtægtsanklaget, men min research fejler altså ikke noget - det gør min formidling måske, men det er sgu da også, fordi at I sidder her 24/7, så man ikke kan nå at irettesætte sig selv. Jeg fik stress!
Selvfølgelig blev han ikke dømt, den slags kan jo vel i værste tilfælde give op til 12 år i brummen. Fodboldspillere er jo generelt hævet over loven, uagtet om RvP anklagerne var sande eller ej.
@ Aarde: RvP har været inde og ruske tremmer grundet voldtægtsanklager. Han var i såkaldt varetægtfængsling grundet voldtægtsanklager. Jeg skulle have skrevet voldtægtsanklaget, men min research fejler altså ikke noget - det gør min formidling måske, men det er sgu da også, fordi at I sidder her 24/7, så man ikke kan nå at irettesætte sig selv. Jeg fik stress!
Selvfølgelig blev han ikke dømt, den slags kan jo vel i værste tilfælde give op til 12 år i brummen. Fodboldspillere er jo generelt hævet over loven, uagtet om RvP anklagerne var sande eller ej.
Det ville være interassant
Liverpool viser interesse for Borussia Mönchegladbachs 20 år gamle keeper Marc-Andre ter Stegen.
ibtimes.co.uk
Taget fra den norske... Nogle der kender disse ibtimes?

Liverpool viser interesse for Borussia Mönchegladbachs 20 år gamle keeper Marc-Andre ter Stegen.
ibtimes.co.uk
Taget fra den norske... Nogle der kender disse ibtimes?
- JudgeArdaStudge
ter Stegen bliver verdens bedste målmand, potentialet er der i hvertfald. Det ville ikke bare være interessant, det ville være episk at hente ham.
-
Han er i hvert fald beder end det der er i truppen nu 

Thailand - A Dream Come True