Det er måske derfor Ronaldo var ude og udtrykke utilfredshed med sin situation i klubben?SaibotDK skrev:Wow, ifølge AS skulle Man City i det netop overståede transfervindue have tilbudt Real Madrid 200 mio euro for Christiano Ronaldo!
Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
- Hyppia
- Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
- Alder: 54
Hr. Drejer skrev:Der er rygter om at Guardiola skal overtage trænersædet i man u fra og med næste sæson. Så slipper vi da i det mindste for sur alex.
YES YES oh sikke en fest det bliver, når den gammel !"#¤%&/()/&%¤#"!#¤%&/()=?)(/&%¤#"!§"#¤%&/ stopper
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Den bliver svær for mig at håndtere hvis det passer. Jeg hader Man U, men jeg har gevaldig stor respekt for Guardiola både som spiller og som træner.. Jeg ville godt nok have svært ved at hade ham, selv i den klub..Hr. Drejer skrev:Der er rygter om at Guardiola skal overtage trænersædet i man u fra og med næste sæson. Så slipper vi da i det mindste for sur alex.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Det skal vi hurtigt få dig lærtThunderZtorm skrev:Den bliver svær for mig at håndtere hvis det passer. Jeg hader Man U, men jeg har gevaldig stor respekt for Guardiola både som spiller og som træner.. Jeg ville godt nok have svært ved at hade ham, selv i den klub..Hr. Drejer skrev:Der er rygter om at Guardiola skal overtage trænersædet i man u fra og med næste sæson. Så slipper vi da i det mindste for sur alex.

Vi SMADRER det PIShold !
Er der egentlig nogen der kan fortælle om John Terrys racisme sag bare er gået i glemmebogen, eller hvad det er endt med ?
Jeg kan dårligt tro, at FA giver os en undskyldning og dømmer JT for racisme inden for det samme årti.Salle skrev:Er der egentlig nogen der kan fortælle om John Terrys racisme sag bare er gået i glemmebogen, eller hvad det er endt med ?
Jeg tror at Liverpool (og Suarez) har en god ven i Gus Poyet.
Poyet said: "Ahead of kick-off, we will take a moment of reflection in light of the Hillsborough report published earlier this week. I was not in England at the time, but it was still a tragedy which touched the entire football world. At last the families of those who died and the people of Liverpool have some closure and tonight we will have the opportunity to reach out and show our respect to the 96."
http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... bute-to-96
Poyet said: "Ahead of kick-off, we will take a moment of reflection in light of the Hillsborough report published earlier this week. I was not in England at the time, but it was still a tragedy which touched the entire football world. At last the families of those who died and the people of Liverpool have some closure and tonight we will have the opportunity to reach out and show our respect to the 96."
http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... bute-to-96
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
- JudgeArdaStudge
Poyet virker generelt som en intelligent og sympatisk mand. Respekt herfra.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Der tror jeg du har ret .Aarhus skrev:Jeg kan dårligt tro, at FA giver os en undskyldning og dømmer JT for racisme inden for det samme årti.Salle skrev:Er der egentlig nogen der kan fortælle om John Terrys racisme sag bare er gået i glemmebogen, eller hvad det er endt med ?
Men hold kæft hvor er det en joke han slipper afsted med det . Når man ser hvordan Suarez blev straffet . Jamen det er jo en skandale .
-
Lad dem nu lige køre sagen igennem inden i brokker jer. Det er ikke noget man laver over en nat.
Fan af Manchester United
Netop. De griber Terry-sagen an, meget ligesom de gik til sagen om Suárez og Evra i sin tid, hvilket da kun er fair.AllanShore skrev:Lad dem nu lige køre sagen igennem inden i brokker jer. Det er ikke noget man laver over en nat.
Da FA i slutningen af juni anklagede Terry, nægtede han sig naturligvis skyldig og anmodede om en 'personal hearing' - samme proces som Suárez var igennem i sin sag. Den finder sted om godt en uge, den 24. september, og først derefter falder der en afgørelse i sagen.
Så for at besvare Salle's spørgsmål, så nej: Terry-sagen er ikke gået i glemmebogen, men er blot blevet forsinket, først grundet den civile sag, retten kørte mod ham, dernæst fordi han nægtede sig skyldig, da de endelig fik lov at anklage ham, og nu åbenbart fordi, de har haft problemer med at nedsætte det panel, der skal køre sagen.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... et-FA.html
2-3 måneder i snit, ja så virker selv BIF,RFC og LFC som fornuftigt kørte forretninger/klubber
Gian Piero Gasperini får mindst fire kampe i spidsen for Palermo, lover præsident Maurizio Zamparini, der langer ud efter den fyrede Giuseppe Sannino.
To-tre måneder har været den gennemsnitlige levetid for Palmeros seneste syv trænere. Fyringsglade Maurizio Zamparini sparkede i dag Giuseppe Sannino på porten efter et point i sæsonens første tre kampe og erstattede ham med Gian Piero Gasperini.
Og han får mindst fire kampe i spidsen for holdet, lover en sarkastisk og selvkritisk Zamparini.
- På tirsdag tager vi i træningslejr og håber at komme tilbage på sporet. Gasperini vil blive præsenteret for pressen, og han bliver ikke fyret efter tre kampe, lover Zamparini i et interview med Radio Radio.
- Jeg ved godt, at jeg gør journalisterne glade, men det er bedre at fyre træneren end at ende i Serie B, siger Zamparini og langer ud efter fyrede Sannino:
- Efter min mening kiksede han opstarts-træningen. Jeg bestemte ingenting, det var kun ham og hans stab. Han fejlede med det hele. Jeg synes desuden også, at det er en skam for moderne fodbold, at en træner har brug for fire medhjælpere. Nu skal jeg betale for dem alle fem - plus Gasperinis stab.
Zamparini fremhæver ligeledes klubbens direktør Giorgio Perinetti som medansvarlig for den dårlige sæsonstart. Men han er ikke i farezonen, fastslår Zamparini.
Fra bold.
Gian Piero Gasperini får mindst fire kampe i spidsen for Palermo, lover præsident Maurizio Zamparini, der langer ud efter den fyrede Giuseppe Sannino.
To-tre måneder har været den gennemsnitlige levetid for Palmeros seneste syv trænere. Fyringsglade Maurizio Zamparini sparkede i dag Giuseppe Sannino på porten efter et point i sæsonens første tre kampe og erstattede ham med Gian Piero Gasperini.
Og han får mindst fire kampe i spidsen for holdet, lover en sarkastisk og selvkritisk Zamparini.
- På tirsdag tager vi i træningslejr og håber at komme tilbage på sporet. Gasperini vil blive præsenteret for pressen, og han bliver ikke fyret efter tre kampe, lover Zamparini i et interview med Radio Radio.
- Jeg ved godt, at jeg gør journalisterne glade, men det er bedre at fyre træneren end at ende i Serie B, siger Zamparini og langer ud efter fyrede Sannino:
- Efter min mening kiksede han opstarts-træningen. Jeg bestemte ingenting, det var kun ham og hans stab. Han fejlede med det hele. Jeg synes desuden også, at det er en skam for moderne fodbold, at en træner har brug for fire medhjælpere. Nu skal jeg betale for dem alle fem - plus Gasperinis stab.
Zamparini fremhæver ligeledes klubbens direktør Giorgio Perinetti som medansvarlig for den dårlige sæsonstart. Men han er ikke i farezonen, fastslår Zamparini.
Fra bold.
Verden er smask fuld af hyklere....
Dette er jo fuldstændig vanvittig! En spiller er ved at miste hånden, fordi en tilskuer har kastet en granat på banen.
Vildt nok, der var han sgu da mildest talt heldig
Verden er smask fuld af hyklere....
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."