Kan så hilse og sige, at 1. halvleg var ret forfærdelig hvor Wigan vel sagtens var de mest farlige, så jeres håb kan nu godt forblive intakt lidt endnuRobbie_God_Fowler skrev:Et Manchester United hold med adskillige reserver, blandt andet Lindegaard, smadrer Wigan 4-0. Jeg tror desværre de går hen og bliver rigtig gode i år
Dagens Kampe
-
AllanShore
Re: Dagens Kampe
Fan af Manchester United
BentekeAndreasN skrev:2-0 til Villa! Debutmål af Betokele efter kæmpekiks af Ashley Williams, der ligger den håbløst tilbage.
Potato/potato.Mads T. skrev:BentekeAndreasN skrev:2-0 til Villa! Debutmål af Betokele efter kæmpekiks af Ashley Williams, der ligger den håbløst tilbage.
Scums straffe var ikke overraskende en kæmpe joke.
Liverpool Football Klopp
Tottenham har godt nok et godt hold. Og noget bedre end os.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Det er sgu godt, man kan vinde penge på dem, når man ikke kan med Liverpool i odds. I hvert fald ikke som det vindende hold pt. men det bliver der selvfølgelig lavet om på næste weekend!LFC-Aaby skrev:Tottenham har godt nok et godt hold. Og noget bedre end os.
Synes nu ikke deres hold er speciel godt . Jo jo , de har da Bale som er klasse. Og en bred midtbane har de da efterhånden .. Meeeen så er de vidst heller ikke bedreLFC-Aaby skrev:Tottenham har godt nok et godt hold. Og noget bedre end os.
Man kan da håbe. Men jeg kan virkelig ikke se os ende over dem.Salle skrev:Synes nu ikke deres hold er speciel godt . Jo jo , de har da Bale som er klasse. Og en bred midtbane har de da efterhånden .. Meeeen så er de vidst heller ikke bedreLFC-Aaby skrev:Tottenham har godt nok et godt hold. Og noget bedre end os.synes da klart vi burde kunne lande over dem i år, men vi skal til og igang ...

Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Det kan simpelthen gøre mig så sindsygt rasende at se sådan noget svineri. Suarez bliver sparket og får gult kort for film. Mens det her klamme teater udløser et gratis straffe. Føj forHekkem skrev:
"We're not racist, we only hate the mancs"
No fucking way om jeg gider det lort mere. Fik de straffe her?!?!?!?!?!!Hekkem skrev:
-
AllanShore
Vi ejer jo FA og dommerne skal du huske på.LFC-Aaby skrev:No fucking way om jeg gider det lort mere. Fik de straffe her?!?!?!?!?!!
Fan af Manchester United
Måske ikke. Men det er da bemærkelsesværdigt at I gang på gang får de her spøgelses kendelser tildelt. Det er ret utroligt at man sidder år efter år og gentager sig selv, men I bliver simpelthen bare ved med at få de her gratis goder af dommerne. Det tror jeg de fleste Man Utd fans også godt selv ved inderst inde.AllanShore skrev:Vi ejer jo FA og dommerne skal du huske på.LFC-Aaby skrev:No fucking way om jeg gider det lort mere. Fik de straffe her?!?!?!?!?!!
er ved at dø af grin, det jo ikke engang et godt dive.
det må blive årets dummest dive, håber 6'eren laver sådan en afstemning
troede ellers fergie havde fortalt welbek at han skulle stoppe med at smide sig?
troede ellers fergie havde fortalt welbek at han skulle stoppe med at smide sig?
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Nej, han spinner i stedet for at hans spillere ikke diver. Så ved dommerne nemlig hvad de har og rette sig efter. Samtidigt fortæller han at andre spillere diver konstant, så dommerne ved hvordan de skal agerer overfor de spillere.Wormie skrev:er ved at dø af grin, det jo ikke engang et godt dive.
Stupidity now - Insanaty later
-
Larry Dillman
Og det blev vel kommenteret med et halvlunkent "tø-hø", mens et tilsvarende Suarez-dive havde sendt ham ud af landet iklædt tjære og fjer samt bål og brand!
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!