Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
Aarde, man skal ikke undervurdere insiderviden fra Blackburn.
Edit: selvom Steve Bould selvfølgelig intet har med Blackburn at gøre.
Edit: selvom Steve Bould selvfølgelig intet har med Blackburn at gøre.
Fan af Manchester United
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Hvordan kan det være at Everton og Leeds ALTID skal møde hinanden i pokal turneringerne?
Sidste møde i Liga Cup'en:
Everton 1–4 Leeds United 04-12-1991
Sidste møde i FA Cup'en:
Leeds United 0–2 Everton 4 January 1985
Sidste møde i FA Cup'en:
Der synges "justice for the 96" i kampen mellem leeds og Everton... Virkelig god stil!
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
Det er jo præcist det som Callesen siger.AJ skrev:Sidste møde i Liga Cup'en:
Sidste møde i FA Cup'en:
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Det er bare så irriterende som de to altid render ind i hinanden i Cup turneringerne.mig_der skrev:Det er jo præcist det som Callesen siger.AJ skrev:Sidste møde i Liga Cup'en:
Sidste møde i FA Cup'en:
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Dejligt at Shitty er ude... 

Det var nok i Football Manager de mødtes.Hekkem skrev:Det er bare så irriterende som de to altid render ind i hinanden i Cup turneringerne.mig_der skrev:Det er jo præcist det som Callesen siger.AJ skrev:Sidste møde i Liga Cup'en:
Sidste møde i FA Cup'en:
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
-
- Bestyrelsesmedlem
Sv: Dagens Kampe
Seven arrested as Everton fans chant at West Yorkshire Police outside Elland Road >> http://t.co/kthsoVm1 #JuiceFM #EFC #JFT96 -- Chris Chambers (@JuiceChambo)
Jeg forsvarer normalt Morten Bruun, men han er langt ude lige nu hvor han påstår, at Liverpools lave scoringsprocent bl.a. skyldes, at vi ofte er bagud, og derfor skyder fra alle mulige vinkler i desperation. Så kan han altså ligeså godt holde kæft.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Har John Terry anket dommen på 4 spilledage? Eller er det fordi han endnu har betænkningstid mht til at anke eller modtage dommen? .....at han spiller idag for Chelsea altså.
Vi SMADRER det PIShold !
-
- Bestyrelsesmedlem
Han fik 14 dage til at appellere i.
Den tyggede jeg også lidt på, MB iøvrigt utålelig at høre på idag....AJ skrev:Jeg forsvarer normalt Morten Bruun, men han er langt ude lige nu hvor han påstår, at Liverpools lave scoringsprocent bl.a. skyldes, at vi ofte er bagud, og derfor skyder fra alle mulige vinkler i desperation. Så kan han altså ligeså godt holde kæft.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
-
Håbløst postulat fra Morten Bruun, som ikke bunder i fakta. Jeg synes også normalt, at Morten Bruun faktisk forsøger at være objektiv og saglig, når diskussionemnet retter sig mod Liverpool, men lige her er han godt nok helt væk. Jeg synes faktisk, at man til tider kan klandre holdet for ikke at forsøge sig udefra, men i stedet forsøge at trille bolden i mål.AJ skrev:Jeg forsvarer normalt Morten Bruun, men han er langt ude lige nu hvor han påstår, at Liverpools lave scoringsprocent bl.a. skyldes, at vi ofte er bagud, og derfor skyder fra alle mulige vinkler i desperation. Så kan han altså ligeså godt holde kæft.
-
Arsenal spiller som et mere homogent hold, nu hvor alt ikke skal igennem Van Persie. Jeg vil gerne vove at melde dem som titelaspiranter i år.
Unge spillere som Gibbs, Ramsey og Jenkinson har fået mere hår på brystet. Derudover fortsætter Chamberlain sin positive udvikling og Gervinho ser ud til at begynde og kunne ramme målet. Sidst men ikke mindst har man i Cazorla og Podolski hentet to rutinerede kræfter, der ser ud til at levere kontinuerligt på et højt niveau.
Der går heller ikke længe inden de har Sagna og Wilshere tilbage i truppen.
Og så scorede Chelsea til 2-1
Unge spillere som Gibbs, Ramsey og Jenkinson har fået mere hår på brystet. Derudover fortsætter Chamberlain sin positive udvikling og Gervinho ser ud til at begynde og kunne ramme målet. Sidst men ikke mindst har man i Cazorla og Podolski hentet to rutinerede kræfter, der ser ud til at levere kontinuerligt på et højt niveau.
Der går heller ikke længe inden de har Sagna og Wilshere tilbage i truppen.
Og så scorede Chelsea til 2-1