Dagens Kampe
- muggedhino
Re: Dagens Kampe
Dejligt at jøderne er foran Scum!!!
Kunne være et fint resultat
muggedhino skrev:Dejligt at jøderne er foran Scum!!!

- muggedhino
Man U 0 - 1 Tottenham
Det var ikke det, der var spørgsmålet...muggedhino skrev:Man U 0 - 1 Tottenham
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Sv: Dagens Kampe
Aarde
Spurs er kendt som en jødisk klub. Kan ikke huske om det er tidlige ejere der var jøder.
Spurs er kendt som en jødisk klub. Kan ikke huske om det er tidlige ejere der var jøder.
- muggedhino
Nu bliver jeg helt i tvivl, må man ikke kalde dem det mere??
- muggedhino
Hehehe Sådan 2-0 til dem i de hvide bluser!!!!

Det skal jeg ikke kunne sige, om man må. Jeg vidste bare ikke hvorfor du kaldte dem det. Det kunne Callesen heldigvis forklare mig.muggedhino skrev:Nu bliver jeg helt i tvivl, må man ikke kalde dem det mere??
Under alle omstændigheder har de spillet en god første halvleg.
Det er Daniel Levy der er jøde.Aarde skrev:Det skal jeg ikke kunne sige, om man må. Jeg vidste bare ikke hvorfor du kaldte dem det. Det kunne Callesen heldigvis forklare mig.muggedhino skrev:Nu bliver jeg helt i tvivl, må man ikke kalde dem det mere??
Under alle omstændigheder har de spillet en god første halvleg.
Mr Suarez Is Not A Racist!
Men nok om jøder.
Jeg skal ellers love for, at det er en kamp med spræl i. Tre mål i de første otte minutter af anden halvleg. 3-2 Spurs.
Jeg skal ellers love for, at det er en kamp med spræl i. Tre mål i de første otte minutter af anden halvleg. 3-2 Spurs.
Kan godt trække lidt på smilebåndet over en kommentar, jeg så til Man UTD - Tottenham kampen
"Selvom Rooney var tilbage, så var savnet af Mark Halsey alligevel for stort "
"Selvom Rooney var tilbage, så var savnet af Mark Halsey alligevel for stort "
Ferguson var sur over at der "kun" var lagt 4 min til:
They gave us four minutes [injury time], that's an insult to the game. It denies you a proper chance to win a football match.
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
Det er utroligt, han faktisk siger det. Jeg tror, det har steget ham til hovedet efterhånden, han føler sig usårlig. Flere og flere i fodboldverdenen taler om deres ufattelige dommertække, heriblandt deres ekstra overtid. Og så kommer han med sådan en meldingJanse skrev:Ferguson var sur over at der "kun" var lagt 4 min til:They gave us four minutes [injury time], that's an insult to the game. It denies you a proper chance to win a football match.

I like my sugar sweet
Virkelig syndt for Manu. Tænk at den onde dommer fik dem til at spille 11 mod 11, endda uden at give dem et straffespark eller ligge ekstra Fergie tid til. Verden er dog et modbydeligt sted... Hvis ikke Halsey havde sikret dem sejren på Anfield og vi havde vundet, så havde vi faktisk kun været 1 point bag dem nu - trods vores forfærdelige sæsonstart.
-