Ja....?AllanShore skrev:Hvis og hvis hva?
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Ja, det ser sjovt nok lidt anderledes ud for dem, når de skal spille efter de samme regler som alle andre.Chris R. skrev:Virkelig syndt for Manu. Tænk at den onde dommer fik dem til at spille 11 mod 11, endda uden at give dem et straffespark eller ligge ekstra Fergie tid til. Verden er dog et modbydeligt sted... Hvis ikke Halsey havde sikret dem sejren på Anfield og vi havde vundet, så havde vi faktisk kun været 1 point bag dem nu - trods vores forfærdelige sæsonstart.
I like my sugar sweet
Er kampen færdig?? Har været til fødselsdag hele aftenen og natten og er lige kommet hjem, og tilsyneladende er kampen helt overraskende blevet fløjtet af selvom ManU er bagud... Dette vil få voldsomme konsekvenser, og kan kun betyde karantæne til dommeren...Martin VP skrev:Ja, det ser sjovt nok lidt anderledes ud for dem, når de skal spille efter de samme regler som alle andre.Chris R. skrev:Virkelig syndt for Manu. Tænk at den onde dommer fik dem til at spille 11 mod 11, endda uden at give dem et straffespark eller ligge ekstra Fergie tid til. Verden er dog et modbydeligt sted... Hvis ikke Halsey havde sikret dem sejren på Anfield og vi havde vundet, så havde vi faktisk kun været 1 point bag dem nu - trods vores forfærdelige sæsonstart.
-
Så er det ik' så sjovt længer hva'AllanShore skrev:Hvis og hvis hva?

Thailand - A Dream Come True
Mener SAF bundseriøst at Man U blev snydt for en chanc om sejren ved der kun var lagt 4 minutter til i tillægstid?! At han udtaler sig offentligt om sådan noget, så kan man altså sige hvad man vil om hans evner til at håndtere pressen godt, det er jeg da i hvert fald ikke enig i at han er. Han er så meget til
Grin den mand at jeg er tabt for ord.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
- muggedhino
Han mener det bundseriøst! Og det er næsten det værste, at han ikke selv kan se hvor langt ude han er, for det tager jo ingen ende....... Han bliver jo ved og kommer længere og længere ud.thefugle skrev:Mener SAF bundseriøst at Man U blev snydt for en chanc om sejren ved der kun var lagt 4 minutter til i tillægstid?! At han udtaler sig offentligt om sådan noget, så kan man altså sige hvad man vil om hans evner til at håndtere pressen godt, det er jeg da i hvert fald ikke enig i at han er. Han er så meget til
Mage til nacisistisk gammel mand, skal man godt nok lede længe efter.... totalt blottet for klasse.muggedhino skrev:Han mener det bundseriøst! Og det er næsten det værste, at han ikke selv kan se hvor langt ude han er, for det tager jo ingen ende....... Han bliver jo ved og kommer længere og længere ud.thefugle skrev:Mener SAF bundseriøst at Man U blev snydt for en chanc om sejren ved der kun var lagt 4 minutter til i tillægstid?! At han udtaler sig offentligt om sådan noget, så kan man altså sige hvad man vil om hans evner til at håndtere pressen godt, det er jeg da i hvert fald ikke enig i at han er. Han er så meget til
En sørgelig repræsentant for en lige så sørgelig klub.
Fodbold har han dog forstand på.
Jeg tog mig selv i at småjuble, da I scorede til 3-2. Vestegnens nedtur vil ingen ende tage.Thommo skrev:Sådan RFC, men uha det hold hårdt

Liverpool Football Klopp
Og den slags FuCKer mindreværdskomplekser er grunden til at ingen klubber i Danmark nyder større støtte fra deres fans end Brøndby. Man spekulerer jo helt ærligt på om det ikke ville gå frem af hvis man rent faktisk gav 100 % bestemmelse til fans. Sjælledt en god idé, men det kan ved gud ikke blive værre.AndreasN skrev:Jeg tog mig selv i at småjuble, da I scorede til 3-2. Vestegnens nedtur vil ingen ende tage.Thommo skrev:Sådan RFC, men uha det hold hårdt
Brøndby Stadion får flere på tilskuere end FCN og FCK til sammen næste år!
Imod moderne fodbold.
Nu er jeg hverken Brøndby- eller FCK-fan, men jeg forstår ikke helt, hvor du vil hen.sjampen skrev:Og den slags FuCKer mindreværdskomplekser er grunden til at ingen klubber i Danmark nyder større støtte fra deres fans end Brøndby. Man spekulerer jo helt ærligt på om det ikke ville gå frem af hvis man rent faktisk gav 100 % bestemmelse til fans. Sjælledt en god idé, men det kan ved gud ikke blive værre.AndreasN skrev:Jeg tog mig selv i at småjuble, da I scorede til 3-2. Vestegnens nedtur vil ingen ende tage.Thommo skrev:Sådan RFC, men uha det hold hårdt
Hvad har FCK af mindreværdskomplekser overfor Brøndby efterhånden? Og er det ikke et besynderligt grundlag at have for den ubetingede støtte, du hylder Brøndbys fans for at yde deres klub? Skulle de ikke snarere hylde klubben og holdet for deres egne positiver, frem for rivalernes negativer? Liverpool-fans støtter jo ikke Liverpool, fordi de foragter Manchester United - de støtter Liverpool, fordi de elsker... ja, Liverpool.
Og så har FCK i øvrigt et højere gennemsnitligt tilskuerantal end Brøndby i år. Det havde de også sidste år. Og forrige. Det har de faktisk haft hvert år siden 04-05 sæsonen, så medmindre Laudrup kommer hjem og hiver Kahlenberg, Elmander, Jonsson og (gud forbyde det!) Agger med sig, så tror jeg dit sidste postulat er en kende optimistisk

Senest rettet af Aarde søndag, 30. sep, 2012 23:29, rettet i alt 1 gang.
Arg, spis lige brød til. Så attraktiv er 1. Divisionen overhovedet ikke.sjampen skrev:Brøndby Stadion får flere på tilskuere end FCN og FCK til sammen næste år!
Liverpool Football Klopp
1. Du har ikke lagt mærke til at hver gang der er noget med Brøndby er det første der sker en masse kommentarer fra FCK fans? Det er da definitionen på mindreværdskomplekser. Alle FCK fans, men meget få undtagelser ved en genereliseret observation har lagt mere og skulle have sagt omkring hvor dårlige Brøndby er istedet for hvad der foregår hos deres eget hold.Aarde skrev:Nu er jeg hverken Brøndby- eller FCK-fan, men jeg forstår ikke helt, hvor du vil hen.sjampen skrev:Og den slags FuCKer mindreværdskomplekser er grunden til at ingen klubber i Danmark nyder større støtte fra deres fans end Brøndby. Man spekulerer jo helt ærligt på om det ikke ville gå frem af hvis man rent faktisk gav 100 % bestemmelse til fans. Sjælledt en god idé, men det kan ved gud ikke blive værre.AndreasN skrev:Jeg tog mig selv i at småjuble, da I scorede til 3-2. Vestegnens nedtur vil ingen ende tage.Thommo skrev:Sådan RFC, men uha det hold hårdt
Hvad har FCK af mindreværdskomplekser overfor Brøndby efterhånden? Og er det ikke et besynderligt grundlag at have for den ubetingede støtte, du hylder Brøndbys fans for at yde deres klub? Skulle de ikke snarere hylde klubben og holdet for deres egne positiver, frem for rivalernes negativer? Liverpool-fans støtter jo ikke Liverpool, fordi de foragter Manchester United - de støtter Liverpool, fordi de elsker... ja, Liverpool.
Og så har FCK i øvrigt et højere gennemsnitligt tilskuerantal end Brøndby i år. Det havde de også sidste år. Og forrige. Det har de faktisk haft hvert år siden 04-05 sæsonen, så medmindre Laudrup kommer hjem og hiver Kahlenberg, Elmander, Jonsson og (gud forbyde det!) Agger med hjem, så tror jeg dit sidste postulat er en kende optimistisk
2. Det var ren provokation med fyldt Stadion. Det ændrer dog ikke på min holdning halvdelen af de såkaldte "fans" holder med FCK fordi de vinder og det er populært. Lidt samme situation med Scum og Barca. Hver anden fan af de klubber på verdensplan kan jo knap nævne 11 spillere eller byen de kommer fra. Så længe vi er nummer 1 på tribunen kan vi jo altid snakke om det.
Jeg har endda oplevet at se en FCK-BIF kamp i Parken. Jeg tror FCK vandt kampen 2-0, men det var langt fra retvisende, FCK spillede os ud ad banen. På en tribune som hovedsageligt bestod af mindre* FCK fans og deres ledsagere var 80 %(skud i tågen) af deres indbyrdes samtaler ikke om kampen, FCK eller noget andet. De omkringsiddende 50 personer brugte stort set hele kampen på at snakke om Brøndby. Når du ser Liverpool mod Scum, hvor meget koncentrere du dig reelt om Scums spillere/træner, økonomiske situation, sæson, ejere, historie og dertilhørende kampe?
* Edit - Mindre henviser selvfølgelig ikke til deres alder, men at det her var mindre engagerede FCK fans.
Imod moderne fodbold.
Min pointe er bare, at jeg efterhånden har svært ved at se, hvordan FCK-fans' snak om Brøndby skulle bunde i mindreværdskomplekser, når man tager i betragtning hvor umanerligt ringe Brøndby er blevet. Hvis vi rent hypotetisk stadig rakkede ned på Nottingham Forrest ved enhver given lejlighed, ville jeg også have svært ved at se, hvordan det skulle bunde i mindreværdskomplekser.
Senest rettet af Aarde søndag, 30. sep, 2012 23:42, rettet i alt 1 gang.
Er du meget bitter, sjampen?
Og du forstår ikke, hvorfor man har behov for at gøre grin med brøndby? Lad os sige, at Scum oplevede samme nedtur, som brøndby gør - tror du så ikke, at du havde haft det sjovt over det?
Iøvrigt er det ret imponerende, at du har brugt din kamp på at koncentrere dig om, hvad de 50 omkringsiddende tilskuere snakkede om.
Nu gider jeg ikke en lang diskussion om, hvem der er "fan", og hvem der ikke er "fan", men den sætning er noget nær det dummeste, jeg har læst i mands minde. Jeg er født i København og opvokset nær København, derfor var det selvfølgelig nærliggende for mig at interessere mig for FCK. Sådan er det med de fleste - der vil altid være medløbere, men det er da i hysterisk høj grad også noget, man burde kende alt for god til på den sørgelige vestegn. Det er jo åh så sejt at være brøndbyfan, fordi man har Faxe Kondi Tribunen, hvor Danmarks påståede bedste publikum hører til. Vor herre til hest.sjampen skrev:Det ændrer dog ikke på min holdning halvdelen af de såkaldte "fans" holder med FCK fordi de vinder og det er populært.
Og du forstår ikke, hvorfor man har behov for at gøre grin med brøndby? Lad os sige, at Scum oplevede samme nedtur, som brøndby gør - tror du så ikke, at du havde haft det sjovt over det?
Iøvrigt er det ret imponerende, at du har brugt din kamp på at koncentrere dig om, hvad de 50 omkringsiddende tilskuere snakkede om.
Liverpool Football Klopp