Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Real Madrid giver lige Ajax en fodboldlektion af de større. Ajax har ikke haft et enkelt sammenspillet angreb i første halvleg, hvor Christian Poulsen har været uhyre ringe.
Martin VP skrev:For satan hvor Dortmund spiller godt. De skulle føre med fire-fem stykker nu
De har i hvertfald haft chancerne til det. Men i samme ombæring kan man kun have respekt for Joe Hart og hans evner imellem stængerne. Han har stået noget af det bedste jeg længe har set fra en keeper..
Hvor er Dortmund dog et fantastisk fodboldhold.
Rigtig mange spændende spillere i alle kæder, en super fed
Spillestil, og en rigtig dygtig træner, og super fans.
Og hvor er joe hart bare en super fantastisk målmand.
Brag skrev:Hvor er Dortmund dog et fantastisk fodboldhold.
Rigtig mange spændende spillere i alle kæder, en super fed
Spillestil, og en rigtig dygtig træner, og super fans. Og hvor er joe hart bare en super fantastisk målmand.
Ja han er godt nok vild. Er det 7 eller 8 verdensklasseredninger han er oppe på nu?
Rigtig surt for Dortmund, men straffesparket er helt i orden. Og Balotelli er så hamrende kold i røven og sparker den ind, som var det det nemmeste i verden. Han er simpelthen så imponerende en fodboldspiller. Så kan mene, hvad man vil, om hans personlighed - jeg synes, han er cool.
AndreasN skrev:Rigtig surt for Dortmund, men straffesparket er helt i orden. Og Balotelli er så hamrende kold i røven og sparker den ind, som var det det nemmeste i verden. Han er simpelthen så imponerende en fodboldspiller. Så kan mene, hvad man vil, om hans personlighed - jeg synes, han er cool.
Jeg ville tage Aguero, Tevez, Lewandowski og Reus over Balotelli any day!
Respekt til Dortmund for ikke at regne (Sh)ity for mere end de er. En stupid rigmandsklub, der tror de kan købe sig til succes.
Næ du, Dortmund det er i sandhed en RIGTIG fodboldklub.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
AndreasN skrev:Rigtig surt for Dortmund, men straffesparket er helt i orden. Og Balotelli er så hamrende kold i røven og sparker den ind, som var det det nemmeste i verden. Han er simpelthen så imponerende en fodboldspiller. Så kan mene, hvad man vil, om hans personlighed - jeg synes, han er cool.
Helt enig. Fodboldverdenen har brug for egoer og store personligheder. Mange elsker at hade ham og ser lidt bort fra han evner. Jeg synes også han er cool, og vanvittig dygtig
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them