Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
thefugle

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » tirsdag, 09. okt, 2012 16:46

Selvom det ikke ses så tit, ja så forventer jeg et brag af et transfervindue i januar.

Ment på den måde at vi SKAL have en ny angriber, og lige pt har vi jo bare ikke råd til, tabelmæssigt, at købe en lottokupon til angrebet. Vi SKAL ha en målscorer, og jeg ser faktisk os gerne vi henter en midterforsvarer. Samtidig håber jeg virkelig vi kommer af med Cole og downing, hvis altså downing ikke tager sig lidt sammen snart.

Hva siger i? Tror i vi får en målscorer ind, eller bliver vi igen snydt og skal se til imens de andre klubber køber ind.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 09. okt, 2012 18:09

Aarhus skrev:Vi skal købe en person i kernen af FA, hvis vi skal have en chance.
Jeg tror desværre ikke Man U. vil sælge..

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » tirsdag, 09. okt, 2012 18:18

Mads T. skrev:
Aarhus skrev:Vi skal købe en person i kernen af FA, hvis vi skal have en chance.
Jeg tror desværre ikke Man U. vil sælge..
:aliboronz8:
Scouser by heart.

Siden 2009.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » onsdag, 10. okt, 2012 20:40

Erfaring og garanti for mål. Det kan vi vidst godt bruge på vores hold lige nu. Ja tak til David Villa, uanset pris...

http://www.footy.dk/2012/10/10/medier-l ... a-stjerne/
Kloppite

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 10. okt, 2012 20:51

Uanset pris? Arh, så er jeg sgu mere hooked på Falcao, som PSG angiveligt vil smide 450 mio. efter.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » onsdag, 10. okt, 2012 21:03

Gad vide, hvilket budget vi skal arbejde med i januar. Der må være nogle penge tilbage i kassen, og vi må samtidig have sparet en del i lønninger, hvor tunge drenge som Kuyt, Maxi og Bellamy ikke længere er i klubben.

Negrito
Geografisk sted: Hørsholm
Alder: 35

Indlæg af Negrito » onsdag, 10. okt, 2012 21:40

Jeg tror sgu desværre David Villa er en and. Det er jeg faktisk utrolig sikker på.

Falcao får vi aldrig, når han er så efterspurgt, som han er. Det højeste, vi kan håbe på er et stjerneskud, der øjner sin chance for spilletid i LFC - ligesom Damiao
Oh Liverpool Lou lovely Liverpool Lou - Why must my poor heart keep following you

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » torsdag, 11. okt, 2012 12:26

Her er et par andre bud på spillere vi kunne have i kikkerten:

Liverpool are keen on Hamburg's South Korea forward Son Heung-min.

Billede
"The 20-year-old has started the season well with the Bundesliga outfit and can play either on the wing or up front.

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... z28z4bnvvd

Ciro Immobile (Liverpool transfer target)

Billede

"A product of the Juventus youth set-up, it has taken Immobile a little time to live up to the billing he received as a teenage prodigy. He made his debut for the Old Lady in 2009, coming on for club icon Alessandro Del Piero."

http://www.cleansheetsallround.co.uk/20 ... ol-target?

Ham her synes jeg hele tiden man hører mere og mere om:

Liverpool and City join race for £12m Palace star

Billede

It is believed that both Liverpool and Manchester City have joined Arsenal in the race to sign £12 million rated forward Wilfried Zaha from Crystal Palace, reports the Daily Mail.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 11. okt, 2012 13:53

"Brendan Rodgers could make a move for Galatasaray Burak Yilmaz."
RYGTE: Liverpool overvejer gang for £13 m-nominel tyrkisk hitman.
Brendan Rodgers kunne gøre en bevægelse for Galatasaray Burak Yilmaz. :gunfire:
You'r Never Walk Alone. ///

Chris R.

Indlæg af Chris R. » torsdag, 11. okt, 2012 14:25

Jensen skrev:"Son Heung Min, Immobile, Zaha"
Har aldrig rigtig set nogle af dem spille, men 12M £ lyder godt nok dyrt for en Championship spiller - virker som om der er kommet lidt "british taxes" oven i. Men hvis han er så stort et talent som hypen siger, vil han dog være et spændende indkøb.
Son Heung-Min kunne ligeså være et rigtig spændende indkøb til højrekanten, forudsat han lever op til hypen. Desuden ville et køb af ham øge vores indtjening på merchandise i Østen, og på den måde vil han nok hurtigt tjene sin transfer fee ind i igen.
Immobile kan jeg dog ikke se fidusen ved, når vi lige har brugt 10M£ på Borini. Så hellere man fandt en lidt mere proven målscorer end Immobile, der først lige er kommet i gang med sin første sæson som fast serie-a spiller. Wolfswinkel/Aubameyang/Damiao, er alle spillere der er et niveau over, og som alle er i den rette alder, samt mulige at tiltrække. Derudover er de alle over 1,85m, så de burde være i stand til at give en ny dimension til vores angreb, som Luis/Borini ikke har kunnet.
Så Downing og Cole ud, og så Zaha/Heung-Min/anden spændende højrekant + en poacher ala Wolfswinkel/Aubameyang/Damiao ind til januar, og så er jeg tilfreds.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » torsdag, 11. okt, 2012 14:56

DAGGER! skrev:Brendan Rodgers kunne gøre en bevægelse for Galatasaray Burak Yilmaz. :gunfire:
Der kan man da snakke om en direkte oversættelse.
Liverpool Football Klopp

kristiank
Alder: 28
Kontakt:

Indlæg af kristiank » torsdag, 11. okt, 2012 15:19

AndreasN skrev:
DAGGER! skrev:Brendan Rodgers kunne gøre en bevægelse for Galatasaray Burak Yilmaz. :gunfire:
Der kan man da snakke om en direkte oversættelse.
Godt at se jeg ikke var den eneste der synes det så lidt mistænkeligt ud :aliboronz8:
Man kan ikke være lige heldig hver gang

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » torsdag, 11. okt, 2012 18:14

im·mo·bile (adj.)
1. Immovable; fixed.
2. Not moving; motionless.
3. Not able to move or be moved

Jeg tror ikke han ville gøre sig ret godt i et dynamisk spilsystem som vores.

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » torsdag, 11. okt, 2012 18:53

Chris R. skrev:
Jensen skrev:"Son Heung Min, Immobile, Zaha"
Har aldrig rigtig set nogle af dem spille, men 12M £ lyder godt nok dyrt for en Championship spiller - virker som om der er kommet lidt "british taxes" oven i. Men hvis han er så stort et talent som hypen siger, vil han dog være et spændende indkøb..
I de få klip, jeg har set med ham, synes jeg bestemt han ser MEGET lovende ud. Stærk, teknisk god og med masser af dynamik og gå-på-mod. Men rigtigt, 12M er lidt dyrt. Havde regnet med/håbet på det halve.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » torsdag, 11. okt, 2012 21:04

Ham Isco, er god, rigtig god :headbang:

:director: go get him!

Besvar