Salget af Torres for £50 mil. er simpelthen den bedste handel nogensinde i Liverpools historie. Ærgerligt at vi ikke formåede at få mere værdi for de penge
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Vild kamp mellem Tottenham og Chelsea.
Salget af Torres for £50 mil. er simpelthen den bedste handel nogensinde i Liverpools historie. Ærgerligt at vi ikke formåede at få mere værdi for de penge
Chelsea er godt nok effektive. Fik de en erstatning for Torres, så kunne de blive rigtig farlige. Han finder aldrig sit gamle niveau i Chelsea, det er næsten synd for ham efterhånden.
NejAarhus skrev:det er næsten synd for ham efterhånden.
Verden er smask fuld af hyklere....
Ja en Falcao oppe foran og jeg ville give dem mesterskabet allerede nu.Aarhus skrev:Chelsea er godt nok effektive. Fik de en erstatning for Torres, så kunne de blive rigtig farlige. Han finder aldrig sit gamle niveau i Chelsea, det er næsten synd for ham efterhånden.
Jeg tror aldrig Torres finder samme niveau som i Liverpool. Han virker tungere og langsommere end han var, da han var på sit højeste. Måske er det skader og alder der spiller ind. Skarpheden har han heller ikke pt., men den kan muligvis genfindes.
EDIT: En byttehandel mellem Torres + penge og Falcao er vel ikke helt urealistisk?
Synes jeg læste engang, at den operation han fik før VM 2010 resulterede i, at han ville miste noget hurtighed samt at den ville barbere nogle år af hans karriere af. Om det er rigtigt kan jeg ikke huske, da det er lang tid siden jeg har læst det..Mads T. skrev:Ja en Falcao oppe foran og jeg ville give dem mesterskabet allerede nu.Aarhus skrev:Chelsea er godt nok effektive. Fik de en erstatning for Torres, så kunne de blive rigtig farlige. Han finder aldrig sit gamle niveau i Chelsea, det er næsten synd for ham efterhånden.
Jeg tror aldrig Torres finder samme niveau som i Liverpool. Han virker tungere og langsommere end han var, da han var på sit højeste. Måske er det skader og alder der spiller ind. Skarpheden har han heller ikke pt., men den kan muligvis genfindes.
EDIT: En byttehandel mellem Torres + penge og Falcao er vel ikke helt urealistisk?
Så gav Kyle Walker lige Chelsea det sidste mål.
Syg kamp i tottenham-chelsea: Chelsea foran til pause. 10-15 minutter inde er tottenham foran; De sidste 10-20 minutter scorer chelsea til 3-2. Sygt 
You'r Never Walk Alone. ///
BÅDE chelsea og man u bagud efter 5 minutter. Det var da dumt at oddse på dem som vindere indtil videre. Men mon ikke de hiver den hjem alligevel.
Har nu Chelsea til uafgjort.Aarhus skrev:BÅDE chelsea og man u bagud efter 5 minutter. Det var da dumt at oddse på dem som vindere indtil videre. Men mon ikke de hiver den hjem alligevel.
Vanvittig flot hjørnesparkskombination af barca i første halvleg. Gid de havde scoret!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Hvor mange gange er det lige Juventus nu har spillet uafgjort i europæisk fodbold i træk?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
2-2 chelsea (ude)Hekkem skrev:Hvor mange gange er det lige Juventus nu har spillet uafgjort i europæisk fodbold i træk?
1-1 Shaktar (hjemme)
1-1 nordsjælland (ude)
You'r Never Walk Alone. ///
Du har ikke undersøgt det ordentligt såDAGGER! skrev:2-2 chelsea (ude)Hekkem skrev:Hvor mange gange er det lige Juventus nu har spillet uafgjort i europæisk fodbold i træk?
1-1 Shaktar (hjemme)
1-1 nordsjælland (ude)
Der er også disse 6 kampe før de tre.
16/12-2010: Juventus-Manchester City 1-1 (Europa League)
1/12-2010: Lech Poznan-Juventus 1-1 (Europa League)
4/11-2010: Juventus-Salzburg 0-0 (Europa League)
21/10-2010: Salzburg-Juventus 1-1 (Europa League)
30/9-2010: Manchester City-Juventus 1-1 (Europa League)
16/9-2010: Juventus-Lech Poznan 3-3 (Europa League)
Stupidity now - Insanaty later