Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nicoen » søndag, 28. okt, 2012 18:47

Stephenson skrev:
Vest skrev:Arteta i går, Suarez i dag og J. Hernandez i dag. FA skal altså træde i karakter nu og få uddannet nogle ordentlige dommere/linjedommere. Det her kan ikke fortsætte. De bliver for fanden betalt for at yde deres bedste, hvilket langt fra er tilfældet i denne weekend.
Er simpelthen så frustrende at se på! Overvejer seriøst at droppe at følge ligaen. Kan ikke være rigtigt at det skal ske weekend efter weekend!
Jeg kan også mærke at jeg interesserer mig mindre og mindre for engelsk fodbold pga. alle de her fejlkendelser. Det er sørgeligt, men det har ikke meget med fodbold at gøre længere.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 28. okt, 2012 18:51

Stephenson skrev:
Er simpelthen så frustrende at se på! Overvejer seriøst at droppe at følge ligaen. Kan ikke være rigtigt at det skal ske weekend efter weekend!
Har "truet" med det før, men det lader sig ikke gøre. Men hvis jeg voksede op idag, gad jeg ikke fodbold, er jeg overbevist om. Dertil er det for sølle og korrupt
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Highspeed

Indlæg af Highspeed » søndag, 28. okt, 2012 18:57

Jeg bruger kun mine kræfter på at følge Liverpool.
Resten af SAF ligaen kan jeg slet ikke tage seriøst. Det er en skandale og totalt ligegyldigt at bruge energi på.
Stakkels Chelsea, de har nu oplevet hvordan vi havde det i september.
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 28. okt, 2012 18:59

Thommo skrev:
Stephenson skrev:
Har "truet" med det før, men det lader sig ikke gøre. Men hvis jeg voksede op idag, gad jeg ikke fodbold, er jeg overbevist om. Dertil er det for sølle og korrupt
Efter min erfaring kan det faktisk godt lade sig gøre at, om ikke andet, så neddrosle interessen. Jeg gennemlevede engang en årrække, hvor jeg ikke kunne se de kanaler, der transmitterede PL, og det betød at jeg fulgte MEGET mindre med, såvel i PL generelt som i LFC´s gøren og laden, end jeg gør i dag. LFC-fan har jeg altid været, men uden adgang til TV-billeder fyldte det ikke NÆR så meget.

Det skal dog siges, at dengang var internettet heller ikke hvad det er nu, så det vil nok være vanskeligere at gennemføre i dag.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 28. okt, 2012 22:16

Chelsea Support Denmark skrev:Efter dagens kontroversielle 3-2 nederlag mod ManU har Chelsea indgivet en formel klage over Clattenburg til FA. Klagen lyder på, at Clattenburg i mindst to situationer skulle have brugt et upassende sprog over for to Chelsea-spillere.

Intet andet er meldt officielt ud, men der spekuleres fra flere sider i, at de to spillere skulle være Mata og Hazard, og at Clattenburg angiveligt skulle have udtalt, at han ikke ville lade Chelsea vinde, ligesom han angiveligt har kaldt Mata og Hazard for "fucking wankers".
Dette er taget fra Chelseas danske facebookside. Hvis der er noget om det, så er en skandale.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » søndag, 28. okt, 2012 23:05

Det værste er, at det overhovedet ikke ville komme bag på mig. Jeg ville ønske, at der i England blev kæmpet ligeså meget mod korruption, matchfixing etc., som der gør i Italien.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » søndag, 28. okt, 2012 23:12

Guardian sport‏@guardian_sport

Chelsea accuse referee Mark Clattenburg of racial slur against Mikel John Obi

Det er godt nok en alvorlig sag. Men hvis det kan medføre, at Clattenburg er færdig med at dømme i den engelske række, så er jeg ovenud tilfreds.
Liverpool Football Klopp

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » tirsdag, 30. okt, 2012 21:26

Uuh, den er ikke god, Arsenal. Selv ikke med et reservespækket hold. Reading spiller til gengæld overraskende godt.

Brugeravatar
DAGGER!
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 30. okt, 2012 21:44

Lækkert og se Arsenal blive tævet af Reading.. 4-1 er en god halvlegsføring. Har lige læst på "Arsenals danske forum" at de ikke har vundet noget i 7 år. Hvis det passer?,
Men lækkert at se de har problemer mod Reading :dance:
- Arsenal spiller også med reserver(undtagen et par stykker). :army4:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 30. okt, 2012 21:56

DAGGER! skrev:Har lige læst på "Arsenals danske forum" at de ikke har vundet noget i 7 år. Hvis det passer?:
Det er en kendt sag, at Arsenal ikke er en stor fan af trofæer. Vi er dog umiddelbart ikke i en position, hvor vi kan tillade os at håne særlig mange.
Liverpool Football Klopp

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » tirsdag, 30. okt, 2012 22:40

Av av av Reading.

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » tirsdag, 30. okt, 2012 22:40

Så fik Arsenal sgu udlignet til 4-4 dybt inde i tillægstiden..

Brugeravatar
DAGGER!

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 30. okt, 2012 22:47

Reading er sku også lidt uheldige, alt det tid i overtiden.. Puha det surt for dem.

thefugle

Indlæg af thefugle » tirsdag, 30. okt, 2012 22:56

Nedern Reading! Nu ved man jo assnal vinder. Southampton fik da os lige tæv 3-0 af leeds. Håber kraftedeme vi skal møde leeds og smadre dem 10-0, så diouf kan blive rigtigt træt af os!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
DAGGER!

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 30. okt, 2012 23:03

thefugle skrev:Nedern Reading! Nu ved man jo assnal vinder. Southampton fik da os lige tæv 3-0 af leeds. Håber kraftedeme vi skal møde leeds og smadre dem 10-0, så diouf kan blive rigtigt træt af os!
Vi skal lige slå Swansea imorgen, men ja det er træls Arsenal kommer tilbage - alligevel et vildt comeback efter 1-4 i pausen. :doh1:

Besvar