Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
pommelfeen
Geografisk sted: nordborg
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pommelfeen » torsdag, 01. nov, 2012 19:19

Xenne skrev:Vil lige poste dette indlæg som er tyvstjålet fra RAWK:
Liverpool players wages. Official.
As Football Manager Demo was released today I can tell you that these players are the highest paid footballers in the Premier League. As Football Manager, also known as FM has got the rights from the FA - they hold the official wages with further contract details on ALL players in the Premier League.

Top 10 (per week):

1. Steven Gerrard - £120.000
2. Luis Suárez - £100.000
3. Pepe Reina - £90.000
4. Joe Cole - £90.000
5. Jamie Carragher - £85.000
6. Stewart Downing - £80.000
7. Glen Johnson - £80.000
8. Jordan Henderson - £70.000
9. Martin Skrtel - £70.000
10. Daniel Agger - £70.000
11. Lucas Leiva - £65.000
12. Nuri Sahin - £91.000, we pay £64.000.
13. José Enrique - £55.000
14. Doni - £50.000
15. Joe Allen - £45.000
16. Fabio Borini - £30.000
17. Seba Coates - £29.000
18. Oussuma Assaidi - £21.000
19. Danny Wilson - £20.000
20. Brad Jones - £20.000
21. Jonjo Shelvey - £18.000
22. Martin Kelly - £15.000
23. Suso - £10.000
24. Dani Pacheco - £7.000
25. Raheem Sterling - £5.000
Efter sommerens oprydning er der stadig nogle i iøjnefaldende lønninger, der i den grad kunne barberes væk.

Joe Cole 90.000£
Downing 80.000£
Doni 50.000£
Wilson 20.000£

Carraghers kunne måske halveres ca. til 45.000£, han har dog en kontrakt der løber til 2014 mener jeg.

Hvis de 4 første nævnte blev "skåret væk", gav det 118,5 millioner sparet om året.
Det kunne bl.a. bruges til at forbedre spillere som Sterling, Suso, Kelly og Shelveys kontrakter, men også til fremtidige spillere.

118 millioner sparret om året, + hvad man evt. ville kunne få for spillerne ved salg.
Downing 50-60mil kr.
Joe Cole 30mil kr.
Doni 5mil kr.
Wilson 5mil kr.
Så har vi hevet 100 mil ind i salg og tjener 118mil i sparret lønninger pr. år.
er de har lønninger efter Agger og Skrtel har fået lønforhøjelse? for så skulle klubben da godt nok skamme sig over at give spillere som downing, henderson og cole mere i løn end de to. især agger som har været her i vel snart 7 år...

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » torsdag, 01. nov, 2012 19:35

Det ved jeg ærlig talt ikke, er også lidt i tvivl om Suso's kontrakt er før eller efter. forhåbentlig før :)

Men jeg syntes ikke at Agger og Skrtel skal have mere, det er en fin løn.
Specielt hvis Agger render ind i et skades helved igen og spiller 20kampe pr.sæson.
Billede

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » torsdag, 01. nov, 2012 22:07

Selv Sterlings løn er sgu da en god løn. næsten 50.000 kr i ugen er sgu da en sjat for en 17-årig.

Nogle af vores lønninger er stadig groteske. Jeg tør slet ikke tænke på, hvordan listen så ud inden sommerens transfervindue. Vi smider uhyggelig mange penge ud af vinduet.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:

Indlæg af Xenne » torsdag, 01. nov, 2012 23:07

Aarhus skrev:Selv Sterlings løn er sgu da en god løn. næsten 50.000 kr i ugen er sgu da en sjat for en 17-årig.

Nogle af vores lønninger er stadig groteske. Jeg tør slet ikke tænke på, hvordan listen så ud inden sommerens transfervindue. Vi smider uhyggelig mange penge ud af vinduet.
Ja selvfølgelig er det mange penge, men når man kigger på hans værdi for holdet og fremtidig værdi, er han da mere værd end Wilson der hiver 20.000£ eller Cole og Downing der tjener 170.000£ til sammen for at være reserve for ham.

Der er blevet skåret utrolig mange penge af løningslisten, hvilket også er en af grundene til jeg tror der er flere penge at spenderer.

Dirk Kuyt
Aurellio
Maxi
Aquilani
Bellamy og
Charlie Adam

Det er nogen af de spillere der ligger i den tunge afdeling lønmæssigt fra denne sommers afgang.

Sidste sommer var det jo oprydning efter Roy H.

Jovanovic
Konchesky
Krygiakos
Insua
N'gog
Meirelles og
Christian Poulsen

Kæmpe oprydning der har været, Går vi længere tilbage var det Benitez spillere der blev solgt og Roy H. der kom ind.
Billede

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 52

Indlæg af Niche » fredag, 02. nov, 2012 00:09

Xenne skrev:
Aarhus skrev:Selv Sterlings løn er sgu da en god løn. næsten 50.000 kr i ugen er sgu da en sjat for en 17-årig.

Ja selvfølgelig er det mange penge, men når man kigger på hans værdi for holdet og fremtidig værdi, er han da mere værd end Wilson der hiver 20.000£ eller Cole og Downing der tjener 170.000£ til sammen for at være reserve for ham.

Der er blevet skåret utrolig mange penge af løningslisten, hvilket også er en af grundene til jeg tror der er flere penge at spenderer.

Dirk Kuyt
Aurellio
Maxi
Aquilani
Bellamy og
Charlie Adam

Det er nogen af de spillere der ligger i den tunge afdeling lønmæssigt fra denne sommers afgang.

Sidste sommer var det jo oprydning efter Roy H.

Jovanovic
Konchesky
Krygiakos
Insua
N'gog
Meirelles og
Christian Poulsen

Kæmpe oprydning der har været, Går vi længere tilbage var det Benitez spillere der blev solgt og Roy H. der kom ind.
Læg dertil AC's løn, der vel ikke er meget under SG's. Den betaler vi ikke meget af i øjeblikket, og jeg er sikker på han bliver solgt til sommer, hvilket giver 15-20M £ i kassen plus det letter på lønbudgetet.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 02. nov, 2012 01:31

Niche skrev: Læg dertil AC's løn, der vel ikke er meget under SG's. Den betaler vi ikke meget af i øjeblikket, og jeg er sikker på han bliver solgt til sommer, hvilket giver 15-20M £ i kassen plus det letter på lønbudgetet.
Er det en formodning du har eller ved du, hvad Carroll får i løn? Jeg har engang læst, at han får et sted imellem £60-80 mio. alt efter, hvor meget han spiller.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » fredag, 02. nov, 2012 08:24

Jeg har set mere troværdige aviser nævne, at Carroll ligger på ca. 80.000, altså en del under Gerrard.

Hvis disse tal er pålidelige er jeg dog overrasket over, at Henderson får 70.000! Downing, Henderson og Carroll vil så udgøre £ 235.000 ugentligt. Med tanke på at Henderson og til dels Carroll blev hentet som ikke færdigt udklækkede spillere, så er det godt nok en stor hyre de får. Downings tidligere meritter i karrieren synes jeg heller ikke berettiger en løn på 85.000.

Rart at se, at vi ser ud til at være blevet en smule mere fornuftige med hensyn til Borini, Assaidi og Allen.

Melo19

Indlæg af Melo19 » fredag, 02. nov, 2012 09:20

Jay82_LFC
#LFC will try to offload Downing, Enrique, J. Cole, and Hendo. Theo Walcott's on the January wishlist. [via Telegraph]

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 02. nov, 2012 09:30

Melo19 skrev:Jay82_LFC
#LFC will try to offload Downing, Enrique, J. Cole, and Hendo. Theo Walcott's on the January wishlist. [via Telegraph]
Hvis der skal så mange ud til januar i en allerede alt for tynd trup, så skal der dælme mange nye ind. Så mange som 6-8 stykker og det kommer der ikke til januar. Det er simpelthen for dyrt. Måske et par stykker nu og så resten til sommer.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » fredag, 02. nov, 2012 09:35

Niche skrev: Der er blevet skåret utrolig mange penge af løningslisten, hvilket også er en af grundene til jeg tror der er flere penge at spenderer.

Dirk Kuyt
Aurellio
Maxi
Aquilani
Bellamy og
Charlie Adam
Vi kunne godt have brugt bare den ene af de to i truppen i dag. Hold da op hvor kunne Dirk Kuyt have pyntet på holdkortet mod Everton.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » fredag, 02. nov, 2012 11:03

Der er ingen tvivl om, at vi stadig ikke er færdige med oprydningsarbejdet. Desværre skal det gå ud over Enrique og Henderson, som begge vil være udmærkede reserver i vores trup - dog har vi Robinson på venstre back, hvorved Enrique nok ikke vil være savnet på samme måde, men det kræver, at vi henter en god venstreback ind før et salg.

Henderson lider ikke under manglende evner, men under for høj løn. Han har uden tvivl potentialet til at begå sig på vores hold, omend ikke som en fast del af startopstillingen, men han har stadig noget at tilbyde. Desværre for ham, så er dette nok en konsekvens af, at han tjener dobbelt så meget, som hans evner pt. er til.

Downing og Cole er begge overflødige i vores trup, når man ser på, hvad de koster at have i klubben. Cole er en helt anden spiller, end han var for år tilbage i Chelsea, og denne spiller får vi nok aldrig at se. Han skal afsted i Januar, så vi får frigjort nødvendige midler til sommerens budget. Downing har ikke den rette mentalitet, selvom han har haft et godt "end-product" i EL, men det er bare ikke nok. Han spiller uden selvtillid, og han passer ikke vanvittig godt ind i spilsystemet.

Jeg går ud fra, at hvis systemet skal fungerer, som Rodgers vil have det, så kræver det de rette spillere på pladserne, og her ser jeg ikke Downing som en spiller, der passer specielt godt nok. Havde vi spillet med deciderede kanter, hvor hans opgave var at få kridt på støvlerne, havde han været okay, men når det kræver, at man løber i rummene mellem forsvar og midtbane, så mangler han uendelig meget til at begå sig på vores hold.

Vi skal dog være realistiske og hente de rette spillere ind, før vi skiller os af med disse breddespillere. Vi skal have en erstatning for Downing, før han bliver solgt. Cole burde vi godt kunne klare os uden, og her ser jeg gerne, at Pacheco får muligheden frem for ham.

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » fredag, 02. nov, 2012 13:18

Melo19 skrev:Jay82_LFC
Jeg tror ikke på at Henderson skydes afsted allerede. Rodgers har udtalt sig positivt om ham og hans villighed til at blive bedre. Lønmæssigt er han heller ikke så højt oppe på skalaen, at man for alt i verden skal af med ham. Vil ikke afvise at han sælges, hvis der kommer et godt bud. Det er dog næppe realistisk.

Man kunne heller ikke klandre Henderson for hans indsats mod Swansea, hvor han spillede en mildest talt uvant plads. De andre må dog gerne finde nye græsgange. Der ville være fin interesse for alle, hvis det ikke var fordi de ikke er i nærheden at at ville matche de kontraktforhold der gør sig gældende. Jeg sætter min lid til QPR!

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » fredag, 02. nov, 2012 13:37

Mange kilder er at vi kigger på Klaas Jan Huntelaar fra Schalke. Han ligger lige til kortene til at score mål, og han kan få Suarez ud på kanten(hvis det sker), Fremtid i Huntelaar, ja lidt - men vi ser MÅL, som vi mangler. :!:

Vi har også øje for Thero Walcott fra Arsenal. Hurtighed og komplet afslutter. ;)
You'r Never Walk Alone. ///

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » fredag, 02. nov, 2012 14:08

Walcott er en hurtig angriber, der afslutter fint, men han er jo helt vildt lille. Nærmest Carrolls modsætning. Tror ikke den går. Ville være vild over klaas jan h til lfc. Er sådan set ligeglad med om vedkommende er 29 år gammel, så længe der er garanti for en masse mål bare 2 sæsoner måske, så er jeg glad. Vi skal simpelthen op og få den fjerde plads og tjene nogle penge. Så tager vi den derfra.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » fredag, 02. nov, 2012 16:27

Det lød på Rodgers som om, at han var særligt skuffet over Shelvey, Coates, Cole, Downing og Yesil efter Swansea-kampen, og Carra var over the hill, selvom han kæmpede.

Jeg kunne forestille mig, at Rodgers gerne ville af med følgende:

Cole 90 k
Carragher 85 k
Downing 80 k
Enrique 55 k
Doni 50 k
Wilson 20 k
Spearing ? (måske 15 k)
Carroll ? (måske 80 k)

Her kan lønnes 5 topspillere for ovennævntes lønninger.

Jeg ville være tilfreds med Walcott og Huntelaar til Januar mod ovenstående, og så en kanon handel eller 2 til sommer.

Besvar