Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
@Red_as_Anfield: Måske, men hvis vi har pengene til klubben, og vi har lønnen til spilleren, så er vi trods alt kommet langt.
Når vi kan få Suarez og en Torres f.eks., så kan vi også få andre af de bedste. Måske ikke lige Falcao men så en anden, der gerne vil spille for en af verdens historisk største klubber, og hvor mange af vores tidligere spillere gerne vil lægge et glohedt ord ind for os.
Spillere burde også kunne se, at der altså ikke skal vanvittigt meget til, før vores trup ser virkelig stærk ud, og at vi dermed kan spille med om de sjove placeringer.
Det er vel ikke første gang, at nogle af de bedste spillere går efter pengene og muligheden for at bygge noget op, eller selv være kronen på værket. Landsholdskammerater kan have spillet ind, eller en manager kan have gjort forskellen.
Chelsea med Abramovich og nu City havde da ingen problemer med at skaffe store stjerner, selvom de er langt mindre klubber end os, og heller ikke kunne byde på CL. Zenit og PSG har vist heller ingen problemer, når bare checken er stor nok, eller hvad der nu skulle til ?
Når vi kan få Suarez og en Torres f.eks., så kan vi også få andre af de bedste. Måske ikke lige Falcao men så en anden, der gerne vil spille for en af verdens historisk største klubber, og hvor mange af vores tidligere spillere gerne vil lægge et glohedt ord ind for os.
Spillere burde også kunne se, at der altså ikke skal vanvittigt meget til, før vores trup ser virkelig stærk ud, og at vi dermed kan spille med om de sjove placeringer.
Det er vel ikke første gang, at nogle af de bedste spillere går efter pengene og muligheden for at bygge noget op, eller selv være kronen på værket. Landsholdskammerater kan have spillet ind, eller en manager kan have gjort forskellen.
Chelsea med Abramovich og nu City havde da ingen problemer med at skaffe store stjerner, selvom de er langt mindre klubber end os, og heller ikke kunne byde på CL. Zenit og PSG har vist heller ingen problemer, når bare checken er stor nok, eller hvad der nu skulle til ?
Okay så, jamen jeg tror stadig han havde noget at sige, og om ikke andet, var blev der smidt mange mange mill £ ud da Kenny var ved roret. Og ikke som Oomph skriver, at det gik lige op.texy skrev:Nu var Kenny altså ikke ansvarlig for økonomien i handlerne. Det var Comoli. Kenny var ansvarlig for det fodboldmæssige og mente, at de pågældende spillere kunne gøre os bedre. Dømt ud fra den sæson han fik, viste det sig ikke at være tilfældet.Thommo skrev:Forhåbentlig ikke, og det siger de(ejerne) nu også. Downing, Hendo, Andy til overpris og lønning og Enrique i den dyre ende synes jeg nu også, men vi kalder ham billig bare fordi det er den gængse tankegang, så er han stadig no go, pga han er overforgyldt i lønningsposen. Og Kenny brugte vist fint med penge, mig bekendt. og om ikke andet var vel næsten alle pund direkte i lokummet............... legende eller ej.Oomph242 skrev:Hvis det bliver gjort som under KD, hvor de fleste af penge kom fra spiller salg. .men tør ejerne at lægge de beløb igen?
De sidste 3-4 år har LFC vel verdensrekorden i penge ud af vinduet, Carroll, Cole, Poulsen, Jovanovic, Enrique, Adam, Aqua og jeg kunne blive ved. Rystende, og utroligt det kan være SÅ skidt. Nå men fremtiden truer,og fortiden er ligegyldig i denne tråd

Verden er smask fuld af hyklere....
- JudgeArdaStudge
Higuain så jeg gerne i klubben. Ellers kunne Aubameyang også være en mulighed. Det er vel ikke utænkeligt, at Mourinho, baseret på en mindre god start på sæsonen, har tænkt sig at invistere i en ny angriber. Og han virker stadig til at være i vildrede med om han bør bruge Benzema eller Higuain, tiltrods for, at Higuain pt. er langt mere målfarlig end Benzema med 6 mål i 9 La Liga kampe vs Benzemas 1 mål i 8 kampe. Men Mourinhos problematik med Higuain ligger vel stadig i, at han ikke mener, at han arbejder hårdt nok.
Både Higuain og Aubameyang ville kunne tilføre holdet noget kreativitet, mål og ikke mindst speed. Den slags er det jo heldigvis ikke kun Theo Wallcott der evner.
Både Higuain og Aubameyang ville kunne tilføre holdet noget kreativitet, mål og ikke mindst speed. Den slags er det jo heldigvis ikke kun Theo Wallcott der evner.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Jep, Higuain er et super bud på en spiller, der besidder de egenskaber, vi hungrer efter, og som er økonomisk opnåelig.Arda skrev:Higuain så jeg gerne i klubben. Ellers kunne Aubameyang også være en mulighed. Det er vel ikke utænkeligt, at Mourinho, baseret på en mindre god start på sæsonen, har tænkt sig at invistere i en ny angriber. Og han virker stadig til at være i vildrede med om han bør bruge Benzema eller Higuain, tiltrods for, at Higuain pt. er langt mere målfarlig end Benzema med 6 mål i 9 La Liga kampe vs Benzemas 1 mål i 8 kampe. Men Mourinhos problematik med Higuain ligger vel stadig i, at han ikke mener, at han arbejder hårdt nok.
Huntelaar + Walcott i januar
Higuain + en VB og måske Sahin til sommer.
Dette bør være muligt, spørgsmålet er, om vi kan få afsat vores egne spillere til finansieringen ?
-
IND:
Marc-André ter Stegen
Leighton Baines
Steven Caulker
Theo Walcott
André Schürrle
Klaas-Jan Huntelaar
UD:
Alexander Doni
Brad Jones
José Enrique
Jamie Carragher
Joe Cole
Stewart Downing
Andy Carroll
Marc-André ter Stegen
Leighton Baines
Steven Caulker
Theo Walcott
André Schürrle
Klaas-Jan Huntelaar
UD:
Alexander Doni
Brad Jones
José Enrique
Jamie Carragher
Joe Cole
Stewart Downing
Andy Carroll
Thailand - A Dream Come True
Den er jeg også game på, da det ser væsentlig mere spændende ud, det vi får, end det vi har. Baines, Walcott og Huntelaar giver sikkerhed for kvalitet, mens vi får spændende talenter i ter Stegen, Caulkner og Schürrle.#11 skrev:IND:
Marc-André ter Stegen
Leighton Baines
Steven Caulker
Theo Walcott
André Schürrle
Klaas-Jan Huntelaar
UD:
Alexander Doni
Brad Jones
José Enrique
Jamie Carragher
Joe Cole
Stewart Downing
Andy Carroll
Klaas Jan/Llorente
Moussa Sissoko
Lewis Holtby
Mbiwa(Backup til Agger/Skrtel)
De kan hentes gratis til sommer, og man kan sikkert få dem til en billig penge til januar
- Sissoko & Holtby(Har rødder i Liverpool, bare Everton fan) - håber jeg vi kigger på...! / Holtby må da være mulig, pga. kontakten til byen?
- Hvad tænker i?
Moussa Sissoko
Lewis Holtby
Mbiwa(Backup til Agger/Skrtel)
De kan hentes gratis til sommer, og man kan sikkert få dem til en billig penge til januar

- Sissoko & Holtby(Har rødder i Liverpool, bare Everton fan) - håber jeg vi kigger på...! / Holtby må da være mulig, pga. kontakten til byen?

- Hvad tænker i?
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ja vi trænger i den grad til offensive forstærkninger. Men hvad med det centrale forsvar? Vores forsvar er hullet som en si (måske pga. Lucas' skade). Derudover er Carra ikke til megen hjælp længere, og Agger har slidt med skader i hele hans Liverpool karriere. Men hvad med Coates, vil den opmærksomme læser tænke, tja hvad med ham? Han har været her i et år, og jeg kan ikke få øje på forbedringer i hans spil. Jeg synes stadig han slider med det høje tempo i PL. Jeg kan ikke rigtigt tolke Rodgers planer med ham. Coates kom ind mod lokalrivalerne, og andre gange er han slet ikke med på bænken. Jeg synes ikke at Carra og Coates giver Skrtel og Agger konkurrence om de to pladser. Og Kelly, Wisdom og Wilson gør heller ikke. De to første mangler rutine, og de laver stadig lidt for mange fejl. Den sidstnævnte har ikke klassen.
@Drejer enig i Coates er lidt la la, men det skal også siges han er 3-4. violin, og vel ikke på noget tidspunkt har fået 2 kampe fra start til slut? uanset hvad er han som jeg ser det, en ubekendt, det er ikke fair at vurdere ham som ikke-egnet. Mener mange dømte Skrtel ude efter 1. kamp(første kamp!) og det er siden gået fremad. Men ser dog plads til forbedring, og her kunne et Agger Coates makker par måske være værd at prøve. Coates er rimelig teknisk velfunderet som jeg ser det, og ville nok være bedre end Skrtel i dette BR system.
Om ikke andet er dette en test sæson, så synes Coates Agger er et sats værd på et tidspunkt, med 4-5 kampe i streg altså.
Om ikke andet er dette en test sæson, så synes Coates Agger er et sats værd på et tidspunkt, med 4-5 kampe i streg altså.
Tror du husker forkert. Jeg mener Skrtels første kamp var på Stamford Bridge i PL, hvor vi spillede 0-0, efter at have tabt de seneste mange kampe på det stadion i ligaen. Så vidt jeg husker skildte han sig dårligt af med bolden et par gange, men høstede ellers roser for sin indsats.Thommo skrev:Mener mange dømte Skrtel ude efter 1. kamp(første kamp!) og det er siden gået fremad.
Jeg mindes til gengæld, at Ryan Babel kom ind fra bænken i 2. halveg, og nåede at begå flere fejl end resten af holdet begik til sammen gennem hele kampen.
Hmm husker den 1. kamp som en liga eller fa cup kamp, og han kostede 1-2 mål, men måske det var hans 2. kamp så. Er ret sikker på han blev stemplet som flop, ret hurtigt på dette forum.
Dog er hukommelsen ikke til ug, så måske jeg tager fejl

Det kan godt være du har ret. Kan det have været FA-Cup sejren på 5-2 over navnkundige Havant & Waterlooville? Den kamp så jeg nemlig ikke.Thommo skrev:Hmm husker den 1. kamp som en liga eller fa cup kamp, og han kostede 1-2 mål, men måske det var hans 2. kamp så. Er ret sikker på han blev stemplet som flop, ret hurtigt på dette forum.
P.S. Hvorfor tjekker vi det ikke bare?
Har tjekket og wiki skriver "On 26 January 2008, Škrtel played in Liverpool's 4th Round FA Cup tie against non-league side Havant & Waterlooville, when he nervously gave away a corner which put Liverpool 1–0 behind, and was also involved in a goal mouth scramble which saw Liverpool go 2–1 down after having equalised, before Liverpool eventually won 5–2. But he put in a solid display in the league game against Chelsea, making several good clearances and interceptions, and was voted Man of the Match by the Liverpool supporters on their official website" Så er det nok efter Havant kampen han blev trashet, for chelsea kampen var åbenbart okay 

Så du havde ret. Godt husket.
Ja, det er lige tidligt at nok at dømme en spiller ude efter én kamp. Men så var do jo godt han åbenbart blev MoM allerede kampen efter.
Ja, det er lige tidligt at nok at dømme en spiller ude efter én kamp. Men så var do jo godt han åbenbart blev MoM allerede kampen efter.