14 - Jordan Henderson
Re: 14 - Jordan Henderson
Hvor står der, at Henderson siger, han har leveret varen? Det kan godt være, at jeg er stadig er blind, da jeg endnu ikke har fået dagens første kop kaffe, men jeg kan simpelthen ikke se det.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
-
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 43
- Kontakt:
Jeg tror det er en joke tbh...Fribytter skrev:Hvor står der, at Henderson siger, han har leveret varen? Det kan godt være, at jeg er stadig er blind, da jeg endnu ikke har fået dagens første kop kaffe, men jeg kan simpelthen ikke se det.
Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming
Har efterhånden sværere og sværere ved at se en fremtid for ham i klubben. Det kan godt være at han kan tage flest jongleringer, men aldrig har jeg set en spiller der er så anonym i kampene. Det kan godt være selvtilliden ikke er den højeste men kampen i går viste mig bare, at han slet ikke er klar til at spille for en klub af vores standard.
Nu er der godt nok gået omkring et kvarter fra dit indlæg, så det kan ikke udelukkes, at du er vågnet op i mellemtiden. Men hvis ikke så er nendestående sætning taget fra artiklen på foregående side:
"Obviously I want to be playing games in the Premier League but if I keep putting in good performances I am sure my chance will come some time soon and it is up to me to take it."
Håber det er lidt mere klart nu.
Og nej, det er ikke en joke, Mazter. Desværre, jeg ville ønske det var.
"Obviously I want to be playing games in the Premier League but if I keep putting in good performances I am sure my chance will come some time soon and it is up to me to take it."
I like my sugar sweet
Konteksten er primært indsatsen til træning, som jeg læser det.Martin VP skrev:Nu er der godt nok gået omkring et kvarter fra dit indlæg, så det kan ikke udelukkes, at du er vågnet op i mellemtiden. Men hvis ikke så er nendestående sætning taget fra artiklen på foregående side:
Og så læste jeg det oprindeligt som en tro på, at hvis han over længere tid præsterede godt, så ville han få chancen. Altså mere som en tro på tingene end en konstatering af, at han faktisk har gjort det godt.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Noget fantasifuld fortolkning må man sige. Man 'putter ikke ind en god performance' til træning, det er noget man gør i kampe. Her er det det engelske ordvalg, der nok driller lidt. Hvis man mente træning, havde man nok sagt det direkte.
Her er det lidt mere tydeligt:
"There are certain bits I need to improve on, which I think I’ve done, and when I have played I think I’ve done well".
Read more: Liverpool Echo http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpoo ... z2BjJo05Kc
Her er det lidt mere tydeligt:
"There are certain bits I need to improve on, which I think I’ve done, and when I have played I think I’ve done well".
Read more: Liverpool Echo http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpoo ... z2BjJo05Kc
I like my sugar sweet
Dejlig nedladende tone.
I kraft af at man kan præstere godt til træning og derved komme på holdet, så kan man nu sagtens tale om "performance" i forbindelse med træning.
Hvorfor linker du til en anden artikel, hvor det er tydeligere, hvis det var selvklart i første omgang? Det virker en smule selvmodsigende. Men dit link bekræfter da, at Henderson mener, at han har spillet godt. Det er der i øvrigt delte meninger om. Den norske har haft som bedste mand i et par kampe vist nok - han blev i hvert fald rost for indsatserne imod YB, WBA (i CC) og Udinese. Og vist også indhoppet imod Man. Utd.
I kraft af at man kan præstere godt til træning og derved komme på holdet, så kan man nu sagtens tale om "performance" i forbindelse med træning.
Hvorfor linker du til en anden artikel, hvor det er tydeligere, hvis det var selvklart i første omgang? Det virker en smule selvmodsigende. Men dit link bekræfter da, at Henderson mener, at han har spillet godt. Det er der i øvrigt delte meninger om. Den norske har haft som bedste mand i et par kampe vist nok - han blev i hvert fald rost for indsatserne imod YB, WBA (i CC) og Udinese. Og vist også indhoppet imod Man. Utd.
Går ud fra, det er fordi du ikke selv kunne 'se' Martins pointe første gang. Selvmodsigende, nej det er jo blot for at klarlægge overfor dig, hvad det første citat egentlig gik ud på.Fribytter skrev:Dejlig nedladende tone.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
- Alder: 37
Knægten har jo talent, det er der ingen tvivl om, men jeg er også blevet mere og mere i tvivl, om han har nosserne til at begå sig i en af PLs større klubber. Jeg har støttet ham hele vejen, og håber han bliver til noget, men han skal altså også til at vise fremgang og mod. Uanset hvad, synes jeg, det ville være åndssvagt at sælge ham: vi får ikke halvdelen af pengene, vi gav for ham tilbage, og han er altså en stærk mand at have i bredden(for han er ikke god nok til at være starter). Desuden synes jeg, vi skal til at passe på, vi ikke ændrer truppen for meget for ofte - kontinuiteten i en trup er noget af det vigtigste, og der har været rigtig mange spillere igennem vores klub de sidste to sæsoner, og det giver altså en uro.
Tak fordi du præciserede det, Hekkem. Det er ikke sikkert, det var faldet i god jord, hvis jeg havde gjort det. Selvom motivet må siges at være rimeligt klart.
Og sorry hvis det fremstod nedladende, Fribytter, det var ikke meningen. Det var blot nærliggende at tro, at det var formuleringen på engelsk i den første artikel, der var problemet. Rent hypotetisk kan man selvfølgelig sagtens relatere en træning til en performance, men man ville aldrig bruge det sådan i praksis. Ikke på engelsk i hvertfald.
At du så prøver at give igen ved at kalde mig selvmodsigende, fordi jeg prøver at understrege en pointe, som ikke gled rent ind første gang, overfor dig, løfter vel ikke ligefrem tonen i debatten?
Og sorry hvis det fremstod nedladende, Fribytter, det var ikke meningen. Det var blot nærliggende at tro, at det var formuleringen på engelsk i den første artikel, der var problemet. Rent hypotetisk kan man selvfølgelig sagtens relatere en træning til en performance, men man ville aldrig bruge det sådan i praksis. Ikke på engelsk i hvertfald.
At du så prøver at give igen ved at kalde mig selvmodsigende, fordi jeg prøver at understrege en pointe, som ikke gled rent ind første gang, overfor dig, løfter vel ikke ligefrem tonen i debatten?
I like my sugar sweet
Du skrev følgende til en anden bruger.
Og det er ikke unormalt at tale om "performance" i træning. Performance-psykologi taler eksempelvis om "performance" i træning.
Men det er ret off-topic.
Jeg spørger så til den konkrete formulering.Martin VP skrev:Jeg skal gerne skære det ud i pap..
Jeg forklarer så, hvordan jeg forstod citatet.Martin VP skrev:Nu er der godt nok gået omkring et kvarter fra dit indlæg, så det kan ikke udelukkes, at du er vågnet op i mellemtiden. Men hvis ikke så er nendestående sætning taget fra artiklen på foregående side
Hvis det er modtageren, der er håbløs, så virker det da selvmodsigende at linke til andre citater.Martin VP skrev:Noget fantasifuld fortolkning må man sige.
Og det er ikke unormalt at tale om "performance" i træning. Performance-psykologi taler eksempelvis om "performance" i træning.
Men det er ret off-topic.
Du har ret. Det var nok performance-psykologi, Jordan mente, da han talte om sin 'performance' i den oprindelige artikelFribytter skrev: Og det er ikke unormalt at tale om "performance" i træning. Performance-psykologi taler eksempelvis om "performance" i træning.

I like my sugar sweet
Nej, det gør det altså ikke. Og det bliver ikke mere efter din fortolkning, at du gentager det.Fribytter skrev: Hvis det er modtageren, der er håbløs, så virker det da selvmodsigende at linke til andre citater.
Og det sidste er bare en omgang vås efter devisen - når jeg ikke får ret, så prøver jeg bare noget psykologi fis.
Det første citerede fra Martin, hænger sammen med det andet citerede. Det første forstod du ikke, at det ikke havde noget med performance til træning og gøre, hvor det andet fortæller dig mere præciseret at det netop er i kampe den gode Jordan Henderson har performet i.
Du gør noget ganske enkelt, meget indviklet.
- Alex Brockins
Jeg tror, at Jordan talte om sin mentale performance, når han varmer op. Og ja, Hekkem, Fritter elsker at gøre alting kompliceret og overanalysere, når han er på dybt vand. Intet nyt der.
Best in the world at everything I do.
Og hvem siger at fodboldspillere ikke er specielt kløgtigeMartin VP skrev: Du har ret. Det var nok performance-psykologi, Jordan mente, da han talte om sin 'performance' i den oprindelige artikel![]()
![]()