Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Jeg vil tage ham tilbage, hvis muligheden byder sig. Ham og Suarez kunne blive uhyggelige sammen, hvis Torres fandt sin skarphed frem igen. Torres' manglende hurtighed de sidste par sæsoner kommer nok heller ikke til at spille den store rolle, da vi ikke under Rodgers satser på omstillingsspillet, som vi gjorde under Rafa. Her skal han bare putte bolden i kassen, når han får den serveret.
-
- Geografisk sted: danemark
Det var alligevel fandme groft det han sagde dengang han skiftede os ud med plastikklubben om at han endelig kunne spille på et "top-level football team". Hvordan det skal give mening for vores billede af torres som helt, når (hvis?) han kommer tilbage kan jeg ikke se. Og hans hurtighed er væk, samt hans skarphed foran mål. Spørgsmålet er om han er burned out. I hvert fald skal der ikke lægges nogen specielt stor sum for ham og det tror jeg ikke cska går med til.
Man vil nok desværre altid have en dårlig smag i munden, hvis den mand trækker den røde trøje over hovedet igen. Forstår nok aldrig hvorfor den spade ikke lige kunne have givet den et halvt år med kenny og suarez ved roret og så skiftet derefter hvis alt stadigt så sort ud. Han undervurderede måske lige hvad det betød for ham at spille i den klub han tilhører og ikke et eller andet ligegyldigt, kunstigt bras.
Man vil nok desværre altid have en dårlig smag i munden, hvis den mand trækker den røde trøje over hovedet igen. Forstår nok aldrig hvorfor den spade ikke lige kunne have givet den et halvt år med kenny og suarez ved roret og så skiftet derefter hvis alt stadigt så sort ud. Han undervurderede måske lige hvad det betød for ham at spille i den klub han tilhører og ikke et eller andet ligegyldigt, kunstigt bras.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Loyalitet og troværdighed, ja, og en hulens bunke mål. En skarp Torres, der scorer mål, vil, tror jeg, hurtigt have klinket de skår, der måtte være ift fans´ene. Mig skulle det ikke genere at se ham i den røde trøje igen, hvis han altså vel at mærke leverer varen. En sløv og uskarp Torres skal IKKE retur til AnfieldLiverdrengen skrev:Har også lagt mærke til nogle underlige ting for tiden, der da peger i retningen af at der køres i stilling til en Anfield-retur. Men det bliver jo aldrig det samme igen med ham, hans ikon var baseret på loyalitet og troværdighed. De to ting er jo ligesom pænt gone nu. Gad vide hvor dårlig han er på vores hold, er helt sikker på at vi prøver at købe ham tilbage.Melo19 skrev:Torres til Liverpool-rygtet tager lige en tur rundt her til morgen..
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- JudgeArdaStudge
Det ville vel også være det mest optimale for alle parter:Hekkem skrev:Der går flere rygter om at Chelsea vil bytte Torres med Falcao. Og altså Torres tilbage til sin barndomsklub.Melo19 skrev:Torres til Liverpool-rygtet tager lige en tur rundt her til morgen..
Atl. Madrid forventer nok ikke at kunne holde på Falcao, men kan i stedet få en mindre erstatning, der er elsket i klubben + penge. Falcao kan skifte Europa League vinderne ud med niveauet over, nemlig Champions League vinderne og Torres kan vende hjem til trygge rammer i sin barndomsklub.
Er jeg i øvrigt gået glip af noget, for jeg har intet læst om nogle Torres tilbage til Liverpool-rygter...?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Heller ikke jeg. Tror det er noget, der vil dukke op fra nu af og til Torres stiller støvlerne, uden at det rigtigt vil have noget på sig.Arda skrev:Er jeg i øvrigt gået glip af noget, for jeg har intet læst om nogle Torres tilbage til Liverpool-rygter...?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Det var noget jeg læste fra en twitter kilde, så derfor den "grinende" smiley bagefter. Som sagt ovenfor, så tror jeg det er et rygte, der aldrig helt vil forsvinde 

Det er lidt sjovt at læse folks kommentarer til Torres, folk forventer nærmest at han på "magisk" vis kunne finde sit gamle niveau hvis han kom tilbage til Liverpool og "vante" omgivelser.
For mig at se har Torres mistet meget fart på bl.a. sine knæskader, og så synes jeg også han ser fysisk større ud nu, end hans tid i LFC, som vel også har gjort ham langsommere. Han levede rigtig meget på sin fart da han var allerbedst i Liverpool, hurtige træk og en hurtig afslutning scorede han mange mål på.
Derfor ser jeg ikke Fernando komme tilbage til hans højeste niveau igen, spørgsmålet er så om vi kan bruge ham som en "fox in the box" angriber, med de utal af chancer som Suarez skaber. Jeg kan selvfølgelig tage fejl.
Jeg er lidt splittet i forhold til at få ham "hjem" igen, jeg føler han forrådte os da tingene begyndte at se lyse ud, men igen, så ved man ikke hvordan og hvad der egentlig er sket.
Kom du bare hjem igen Fernando, vi savner dig! Du vil blive tilgivet med mål!
For mig at se har Torres mistet meget fart på bl.a. sine knæskader, og så synes jeg også han ser fysisk større ud nu, end hans tid i LFC, som vel også har gjort ham langsommere. Han levede rigtig meget på sin fart da han var allerbedst i Liverpool, hurtige træk og en hurtig afslutning scorede han mange mål på.
Derfor ser jeg ikke Fernando komme tilbage til hans højeste niveau igen, spørgsmålet er så om vi kan bruge ham som en "fox in the box" angriber, med de utal af chancer som Suarez skaber. Jeg kan selvfølgelig tage fejl.
Jeg er lidt splittet i forhold til at få ham "hjem" igen, jeg føler han forrådte os da tingene begyndte at se lyse ud, men igen, så ved man ikke hvordan og hvad der egentlig er sket.
Kom du bare hjem igen Fernando, vi savner dig! Du vil blive tilgivet med mål!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Der er vel ikke nogen der i deres vildeste fantasi tror at, et tilbagekøb af Torres bliver offentliggjort imorgen ? Som om Chelsea nogensinde vil acceptere det 7 uger inden transfer vinduet åbner . Hvordan vil det ikke stille dem i tiden indtil skiftet ... Med utilfredse fans, og en spiller der er solgt om 7 uger. Nej vel ...
Men ifølge nogle rygter skulle vi offentliggøre et køb af en ny spiller imorgen , som skulle komme til januar .. Håber ikke det er en færdig angriber som drogba Anelka osv ... Huntelaar , llorente , ba ja tak.
Men det er nu nok en and ....
Men ifølge nogle rygter skulle vi offentliggøre et køb af en ny spiller imorgen , som skulle komme til januar .. Håber ikke det er en færdig angriber som drogba Anelka osv ... Huntelaar , llorente , ba ja tak.
Hvilke rygter? Twitter?Salle skrev:Der er vel ikke nogen der i deres vildeste fantasi tror at, et tilbagekøb af Torres bliver offentliggjort imorgen ? Som om Chelsea nogensinde vil acceptere det 7 uger inden transfer vinduet åbner . Hvordan vil det ikke stille dem i tiden indtil skiftet ... Med utilfredse fans, og en spiller der er solgt om 7 uger. Nej vel ...
Kan ikke se, at nogen klubber, hvor en spiller på nuværende tidspukt spiller, skulle være interesseret i at offentliggøre en handel der først sker om 7 uger. Måske det er en spiller der pt. ikke spiller eller er skadet. Guiseppe Rossi? Han er dog først klar igen til marts..
Facebook , om at "Liverpool Daily post has a major transfer story on thursday ".Mads T. skrev:Hvilke rygter? Twitter?Salle skrev:Der er vel ikke nogen der i deres vildeste fantasi tror at, et tilbagekøb af Torres bliver offentliggjort imorgen ? Som om Chelsea nogensinde vil acceptere det 7 uger inden transfer vinduet åbner . Hvordan vil det ikke stille dem i tiden indtil skiftet ... Med utilfredse fans, og en spiller der er solgt om 7 uger. Nej vel ...
Kan ikke se, at nogen klubber, hvor en spiller på nuværende tidspukt spiller, skulle være interesseret i at offentliggøre en handel der først sker om 7 uger. Måske det er en spiller der pt. ikke spiller eller er skadet. Guiseppe Rossi? Han er dog først klar igen til marts..
Og igen ja , det lyder for underligt at en klub vil offentliggøre det nu , så det er nok desværre ævl ...
Men man har da lov at håbe

Der går rygter om at et Anelka skifte bliver offentlig gjorti morgen (Daily post)
Den kinesiske liga skulle være slut nu ifølge min viden, så det kunne vel sagtens ske.
Den kinesiske liga skulle være slut nu ifølge min viden, så det kunne vel sagtens ske.
Og rygter om at Pepe vil videre.. Lad os se imorgen der sker sikkert ikke noget..
33 år - 22 kampe og 3 mål i den kinesiske liga. Nogen der ved om han har spillet wing eller angriber? Synes ikke det lyder prangende.Andersxb skrev:Der går rygter om at et Anelka skifte bliver offentlig gjorti morgen (Daily post)
Rory Smith siger nu at det ikke er noget godt for Liverpool der bliver offentliggjort i morgen
ligner mere e en spiller som forlader os 

Reinas Agent har været ude og sige at Pepe ikke vil væk.