Tæt på nu. Scum scorer nok i det 33 tillægsminut.ScouserTommy skrev:Man har lov at håbe, men Scum-nederlag mod Norwich ... næppeLFC-Aaby skrev:Klasse dag. Newcastle, Everton, Chelsea og Tottenham tabte! Nu mangler vi bare Manchester United, så er den endnu bedre!
Dagens Kampe
Dagens Kampe
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”
Re: Dagens Kampe
Ser godt ud lige nu for Norwich da
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
Sådan! Så gikden også hjem. Fantastisk weekend!!Weissert skrev:Tæt på nu. Scum scorer nok i det 33 tillægsminut.ScouserTommy skrev:Man har lov at håbe, men Scum-nederlag mod Norwich ... næppeLFC-Aaby skrev:Klasse dag. Newcastle, Everton, Chelsea og Tottenham tabte! Nu mangler vi bare Manchester United, så er den endnu bedre!
Kloppite
Arsenal-Spurs kunne godt være blevet uafgjort. Og så kunne de godt have fået nogle flere spillere i karantæne.texy skrev: Sådan! Så gikden også hjem. Fantastisk weekend!!
Så kun slutningen(2-3 min) af Norwich kampen, men mon ikke dommeren degraderes, 4 minutters fergie time, skandale, scum er bagud!!!!!!
Og vel kan det tolkes sarkastisk, men forventer han ikke dømmer scum i en rum tid.
Og vel kan det tolkes sarkastisk, men forventer han ikke dømmer scum i en rum tid.
Verden er smask fuld af hyklere....
Hvor var det sjovt at se Rødvinstudens ansigt LOL
Fryd !!!
Fryd !!!
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Sjældent har jeg været SÅ glad for at gætte forkert....Weissert skrev:Tæt på nu. Scum scorer nok i det 33 tillægsminut.ScouserTommy skrev:Man har lov at håbe, men Scum-nederlag mod Norwich ... næppeLFC-Aaby skrev:Klasse dag. Newcastle, Everton, Chelsea og Tottenham tabte! Nu mangler vi bare Manchester United, så er den endnu bedre!

Senest rettet af Sledgehammer lørdag, 17. nov, 2012 22:20, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Dagens Kampe
Samme herScouserTommy skrev:Sældent har jeg været SÅ glad for at gætte forkert....Weissert skrev:Tæt på nu. Scum scorer nok i det 33 tillægsminut.ScouserTommy skrev:Man har lov at håbe, men Scum-nederlag mod Norwich ... næppeLFC-Aaby skrev:Klasse dag. Newcastle, Everton, Chelsea og Tottenham tabte! Nu mangler vi bare Manchester United, så er den endnu bedre!

“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”
Aquilani med to mål i Fiorentinas 4-1 sejr idag.
- TomViolence
- Alder: 36
Godt for ham.Belloni skrev:Aquilani med to mål i Fiorentinas 4-1 sejr idag.

Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
-
Tiki-taka bold på højt niveau på kanal 6
Fedt med en rigtig engelsk "gå til stålet" kamp.

Fedt med en rigtig engelsk "gå til stålet" kamp.
Udskiftning af Carroll.... igen ingen kasser fra ham.
Jeg tror ikke han er løsningen på vores manglende angriber..
-
Enig. Carroll kæmper heroisk, men foruden ikke at passe ind i spillestilen mangler han taktisk forståelse. Specielt i forbindelse med hvor han skal placere sig, eller hvornår han skal begynde sine indløb i feltet. Ærgeligt for han har ellers kvaliteter til at kunne blive noget af en gevinst for et West Ham hold, som bygger deres fundament op på fysik og vilje.mortenbak skrev:Udskiftning af Carroll.... igen ingen kasser fra ham.
-
Måske kunne han blive en succes ammen med Assaidi?
Jeg husker en kamp, hvor kommentatorerne grinede ret meget af stakkels Borini, der rykkede i position fem gange i feltet hver angreb ventende efter indlæg, der aldrig kom pga Assaidis utallige skudfinter og dansende retningsskift på fløjen.....det ville så ikke ske for den noget mere ubevægelige Carroll
Jeg husker en kamp, hvor kommentatorerne grinede ret meget af stakkels Borini, der rykkede i position fem gange i feltet hver angreb ventende efter indlæg, der aldrig kom pga Assaidis utallige skudfinter og dansende retningsskift på fløjen.....det ville så ikke ske for den noget mere ubevægelige Carroll

Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!