Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Her er den oprindelige historie.
http://hereisthecity.com/2012/12/03/hug ... from-insi/
Hvis historien skulle vise sig at holde vand, så er der flere ting, der ville skuffe mig. Ja, hvis vi endte med at hente alle tre, så ville det være fantastisk. Men det står der bare intet om, at vi vil gøre.
Der står, at det nærmest bliver en umulighed at lave et bytte af Carroll for Ba - og i den sammenhæng fatter jeg overhovedet ikke, at vi skulle være villige til at give Carroll PLUS cash for Ba?!!
Derudover står der, at Walcott vil blive i Arsenal, hvis de går med til at betale £10k mindre om ugen i løn, end han skal have hvis han skifter til os. Ydermere har vi åbenbart ikke nok penge til at købe ham, så før det vil komme på tale skal vi finde nogen, der kunne være interesseret i at betale for at få Downing. Igen lader det til at være nærmest en umulighed, at hente Walcott.
Det efterlader os med påstanden om, at Sturridge er en "done deal". Fint. Vi mangler da bestemt bredde i front, og på sine dage er han rigtig god. Men han topper på ingen måde min ønskeseddel til jul. Jeg synes, at han alt for ofte falder igennem, samtidig med at han tit udviser en skidt og ret arrogant attitude. Jeg så langt hellere, at vi lagde £4,5m af de £12m vi angiveligt skal give for ham tilbage i posen, og så som førsteprioritet købte Ba for hans release clause på £7,5m.
Så for at opsummere. Sturridge, Ba og Walcott. VERY NICE! Kun Sturridge. Not so much....
http://hereisthecity.com/2012/12/03/hug ... from-insi/
Hvis historien skulle vise sig at holde vand, så er der flere ting, der ville skuffe mig. Ja, hvis vi endte med at hente alle tre, så ville det være fantastisk. Men det står der bare intet om, at vi vil gøre.
Der står, at det nærmest bliver en umulighed at lave et bytte af Carroll for Ba - og i den sammenhæng fatter jeg overhovedet ikke, at vi skulle være villige til at give Carroll PLUS cash for Ba?!!
Derudover står der, at Walcott vil blive i Arsenal, hvis de går med til at betale £10k mindre om ugen i løn, end han skal have hvis han skifter til os. Ydermere har vi åbenbart ikke nok penge til at købe ham, så før det vil komme på tale skal vi finde nogen, der kunne være interesseret i at betale for at få Downing. Igen lader det til at være nærmest en umulighed, at hente Walcott.
Det efterlader os med påstanden om, at Sturridge er en "done deal". Fint. Vi mangler da bestemt bredde i front, og på sine dage er han rigtig god. Men han topper på ingen måde min ønskeseddel til jul. Jeg synes, at han alt for ofte falder igennem, samtidig med at han tit udviser en skidt og ret arrogant attitude. Jeg så langt hellere, at vi lagde £4,5m af de £12m vi angiveligt skal give for ham tilbage i posen, og så som førsteprioritet købte Ba for hans release clause på £7,5m.
Så for at opsummere. Sturridge, Ba og Walcott. VERY NICE! Kun Sturridge. Not so much....
Kloppite
-
Hvis de tre spillere kommer ind, og vi får skudt Cole, Downing og/eller Carroll af, så vil januar vinduet være en kæmpe succes.[/quote]
Jeg ville også være ovenud lykkelig for de 3 spillere til januar!
Jeg ville også være ovenud lykkelig for de 3 spillere til januar!
Så du vurderer en ung engelsk landholds angriber som værende mindre end 65 mill kroner værd, tilmed hvor modparten vist ikke kan forsikres, hvis diverse artikler i forbindelse med Toon skiftet taler sandt. Ikke enig.og i den sammenhæng fatter jeg overhovedet ikke, at vi skulle være villige til at give Carroll PLUS cash for Ba?!!
Verden er smask fuld af hyklere....
Læs det lige igen.Thommo skrev:Så du vurderer en ung engelsk landholds angriber som værende mindre end 65 mill kroner værd, tilmed hvor modparten vist ikke kan forsikres, hvis diverse artikler i forbindelse med Toon skiftet taler sandt. Ikke enig.og i den sammenhæng fatter jeg overhovedet ikke, at vi skulle være villige til at give Carroll PLUS cash for Ba?!!

Thommo skrev:Så du vurderer en ung engelsk landholds angriber som værende mindre end 65 mill kroner værd, tilmed hvor modparten vist ikke kan forsikres, hvis diverse artikler i forbindelse med Toon skiftet taler sandt. Ikke enig.og i den sammenhæng fatter jeg overhovedet ikke, at vi skulle være villige til at give Carroll PLUS cash for Ba?!!
Jeg forstod den omvendt.
- Kristoffer
For det første ville amerikanerne angiveligt kun betale £4-5 mil for Dempsey og missede ham derfor til Tottenham som betalte £6 eller 7 mil. Det lugter ikke ligefrem af millioner på kistebunden? For det andet tror først vi får så store beløb at arbejde med når Carroll, Downing, Cole og måske Henderson er solgt. Amerikanerne virker meget fokuserede på lønningerne og dem ved vi jo godt er ganske høje. Vi har 4-5 alibi spillere rendende rundt på stjerne lønninger. Det fungerer simpelthen ikke. Derfor er maks jeg tør håbe på til januar £10 mil + spiller salg.Mads T. skrev:Hvorfor ikke? Vi skulle jo eftersigende have været tæt på at købe Sturridge i sommers (til £15 mil.) eller Dempsey til omkring £5mil. Vi fik ingen af dem og der er vel formentlig lagt lidt i posen til det her transfervindue. Jeg ser i hvert fald ingen grund til, at der ikke skulle være £20 mil. Vi brugte trods alt over £20 mil i sommers og var jo ikke færdige med at handle.Kristoffer skrev:Efter at have gjort erfaringer med det britiske transfermarked, synes jeg vi bør handle på kontinentet de næste par gange. Det er tydeligt at vi uden for England får meget mere for pengene. Derudover har vi ikke "råd" til flere fuck-ups på transfermarkedet og trænger i den grad til et par succes historier. Jeg håber virkelig Rodgers har en plan - en plan der ikke involverer overbetalte britiske cry-babies som Walcott og Sturridge. Det er det sidste vi har brug for lige nu.
Derudover tror jeg ikke på at vi har 200 millioner at købe for, men Footy skal jo have ammunition til alle de rygter de skal finde på den næste måned.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.
Jeg er ikke sikker på, hvad du mener? Men jeg mener, at det burde være os der modtog cash PLUS Ba, hvis der skule byttes.Thommo skrev:Så du vurderer en ung engelsk landholds angriber som værende mindre end 65 mill kroner værd, tilmed hvor modparten vist ikke kan forsikres, hvis diverse artikler i forbindelse med Toon skiftet taler sandt. Ikke enig.og i den sammenhæng fatter jeg overhovedet ikke, at vi skulle være villige til at give Carroll PLUS cash for Ba?!!
Kloppite
Hvad med de penge de var villige til at give for Sturridge? Jeg forstå udemærket, at man ikke ville holdes som gidsel i Dempsey handlen og set i bagklogskabens klare lys, så er £6-7 mil. også for meget.Kristoffer skrev:For det første ville amerikanerne angiveligt kun betale £4-5 mil for Dempsey og missede ham derfor til Tottenham som betalte £6 eller 7 mil. Det lugter ikke ligefrem af millioner på kistebunden? For det andet tror først vi får så store beløb at arbejde med når Carroll, Downing, Cole og måske Henderson er solgt. Amerikanerne virker meget fokuserede på lønningerne og dem ved vi jo godt er ganske høje. Vi har 4-5 alibi spillere rendende rundt på stjerne lønninger. Det fungerer simpelthen ikke. Derfor er maks jeg tør håbe på til januar £10 mil + spiller salg.
Ups jeg misforstod den i skyndingen
vi er helt på bølgelængde i så fald. Newcastle viste godt købmandsskab med Carroll, nu skal LFC vise det samme, og ikke falde for deres tricks. ca 6-7 mill £ for Ba og Carroll bliver i WH, eller sælges til andre. Toons skal ikke have ham, for under 20 mill £, efter min mening.

- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Så du mener at det at holde på sine principper om ikke at betale overpris for mellemvare bare fordi vi er Liverpool er et tegn på at vi IKKE har penge?Kristoffer skrev:For det første ville amerikanerne angiveligt kun betale £4-5 mil for Dempsey og missede ham derfor til Tottenham som betalte £6 eller 7 mil. Det lugter ikke ligefrem af millioner på kistebunden?Mads T. skrev:Hvorfor ikke? Vi skulle jo eftersigende have været tæt på at købe Sturridge i sommers (til £15 mil.) eller Dempsey til omkring £5mil. Vi fik ingen af dem og der er vel formentlig lagt lidt i posen til det her transfervindue. Jeg ser i hvert fald ingen grund til, at der ikke skulle være £20 mil. Vi brugte trods alt over £20 mil i sommers og var jo ikke færdige med at handle.Kristoffer skrev:Efter at have gjort erfaringer med det britiske transfermarked, synes jeg vi bør handle på kontinentet de næste par gange. Det er tydeligt at vi uden for England får meget mere for pengene. Derudover har vi ikke "råd" til flere fuck-ups på transfermarkedet og trænger i den grad til et par succes historier. Jeg håber virkelig Rodgers har en plan - en plan der ikke involverer overbetalte britiske cry-babies som Walcott og Sturridge. Det er det sidste vi har brug for lige nu.
Derudover tror jeg ikke på at vi har 200 millioner at købe for, men Footy skal jo have ammunition til alle de rygter de skal finde på den næste måned.
Pengene var der, men man vurderede at Dempsey ikke var mere værd end £5M. Det synes jeg sgu ærligt talt er fair nok.
ThunderZtorm skrev:Så du mener at det at holde på sine principper om ikke at betale overpris for mellemvare bare fordi vi er Liverpool er et tegn på at vi IKKE har penge?Kristoffer skrev:For det første ville amerikanerne angiveligt kun betale £4-5 mil for Dempsey og missede ham derfor til Tottenham som betalte £6 eller 7 mil. Det lugter ikke ligefrem af millioner på kistebunden?Mads T. skrev:Hvorfor ikke? Vi skulle jo eftersigende have været tæt på at købe Sturridge i sommers (til £15 mil.) eller Dempsey til omkring £5mil. Vi fik ingen af dem og der er vel formentlig lagt lidt i posen til det her transfervindue. Jeg ser i hvert fald ingen grund til, at der ikke skulle være £20 mil. Vi brugte trods alt over £20 mil i sommers og var jo ikke færdige med at handle.Kristoffer skrev:Efter at have gjort erfaringer med det britiske transfermarked, synes jeg vi bør handle på kontinentet de næste par gange. Det er tydeligt at vi uden for England får meget mere for pengene. Derudover har vi ikke "råd" til flere fuck-ups på transfermarkedet og trænger i den grad til et par succes historier. Jeg håber virkelig Rodgers har en plan - en plan der ikke involverer overbetalte britiske cry-babies som Walcott og Sturridge. Det er det sidste vi har brug for lige nu.
Pengene var der, men man vurderede at Dempsey ikke var mere værd end £5M. Det synes jeg sgu ærligt talt er fair nok.
Hvis pengene er der, så er det da med få købt ordentligt ind.
Principper og principper £10-11M for Borini synes jeg var en ekstrem høj pris, for en mellemvare.
Tænker lige out of the box, Gary Hooper, 74,48 kampe/mål. Det er adskillige gange, nærmere ofte, sket at dem fra dem skotske OMGÅENDE performer i pl. Indrømmer gerne jeg ikke kender ham som spiller, altså har set ham adskillige gange(en gang).men ser på liga styrken. Og det er hæderligt.
Danny Wilson et dårligt eksempel, men nu er det også offensive, der har slået til i pl. Og så lige Craig Gordon, som jeg også gerne ser i LFC
Hooper skulle selvflgelig være MEGET billig, 1-3 mill £.
Danny Wilson et dårligt eksempel, men nu er det også offensive, der har slået til i pl. Og så lige Craig Gordon, som jeg også gerne ser i LFC
Hvis man ser isoleret på det, så ja. Men hvis man ser lidt overordnet på vores situation, så mener jeg det var hul i hovedet. Jeg bryder mig ikke specielt meget om Dempsey, men han ved hvor målet er, og jeg tror vi ville have scoret flere mål og have flere points, hvis vi havde købt ham. Og så kan man jo godt sige, at en 2-3 mio ekstra ville have været givet godt ud.ThunderZtorm skrev: Pengene var der, men man vurderede at Dempsey ikke var mere værd end £5M. Det synes jeg sgu ærligt talt er fair nok.
Jeg er i øvrigt meget på linje med Kristoffer. Jeg håber, vi kigger på kontinentet i stedet for at hente englændere til overpris. Jeg er ikke specielt oppe at køre ved udsigt til signinger af Walcott og Sturridge.
I like my sugar sweet
Hvem er det fra den skotske liga, der har performet i PL? Det er et reelt spørgsmål. Kan simpelthen ikke komme på nogen.Thommo skrev:Tænker lige out of the box, Gary Hooper, 74,48 kampe/mål. Det er adskillige gange, nærmere ofte, sket at dem fra dem skotske OMGÅENDE performer i pl. Indrømmer gerne jeg ikke kender ham som spiller, altså har set ham adskillige gange(en gang).men ser på liga styrken. Og det er hæderligt.
Men hvad vil du dog med Craig Gordon? En mand der har stået dårligt i flere år, og også dårligere end Reina, er vel næppe vejen frem.
-
- Alder: 37
Der er i hvert fald Jelavic, som Everton hentede i Glasgow Rangers. Han har gjort det godt - især ift. købsprisen på ham.