Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
KingKenny94
Geografisk sted: Skive

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af KingKenny94 » onsdag, 12. dec, 2012 09:42

http://www.footy.dk/2012/12/11/medie-na ... -i-united/

Selvom han er fra scum, vil han da udentvivl pynte på vores offensiv.

Krelle
Geografisk sted: Vejle

Indlæg af Krelle » onsdag, 12. dec, 2012 09:44

KingKenny94 skrev:http://www.footy.dk/2012/12/11/medie-na ... -i-united/

Vil aldrig nogensinde ønske Nani til vores klub! En af de spillere fra Scum, jeg hader aller mest at se på.

Brugeravatar
Rasmus
Geografisk sted: Århus
Alder: 43

Indlæg af Rasmus » onsdag, 12. dec, 2012 09:44

Det kommer godt nok an på, hvad man lægger i ordet "pynter". Jeg er overhovedet ikke vild med idéen. Han kræver desuden en uhyrlig hyre (bare spørg i Skt. Petersborg).
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
Martin VP
Geografisk sted: Helsingør

Indlæg af Martin VP » onsdag, 12. dec, 2012 09:53

Rasmus skrev:Det kommer godt nok an på, hvad man lægger i ordet "pynter". Jeg er overhovedet ikke vild med idéen. Han kræver desuden en uhyrlig hyre (bare spørg i Skt. Petersborg).
Hvis man nu ikke har nogen direkte kontakter i Skt Petersborg, kan du så ikke lokkes til at fortælle, hvad han kræver i hyre?
I like my sugar sweet

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 12. dec, 2012 10:16

@ Tex

Du skrev, at man ville få cash flow problemer hvis ikke man havde styr på amortisationen. Derfor skrev jeg, at amortisationen går under non cash flow udgifter. Men lad nu det ligge.

Jeg synes ikke du svarede på mit spørgsmål. Jeg spurgte hvor i regnskabet Borinis værdi står? For hvis den ikke indgår specifikt (men selvfølgelig har man en sportslig ide med købet, det er ikke det vi taler om), så kan man da ikke tabe penge på at sælge en spiller når først han er købt. Der vil være de samme udgifter forbundet med vores aktiv Borini om vi sælger ham eller ej. Men hvis vi sælger ham vil vi slippe for at betale hans løn, og måske endda få dækket noget af det beløb vi købte ham for. Så jeg kan altså ikke se at man kan tabe penge på et salg.

Ps. Når jeg siger tabe penge, så mener jeg ikke om vi samlet set taber på eventyret Borini, men om vi stilles økonomisk ringere af at sælge ham frem for alternativet, nemlig ikke at sælge ham. Hvilket burde være den eneste fornuftige måde at anskue tingene på. Han er vel sunk cost.
Senest rettet af AJ onsdag, 12. dec, 2012 10:19, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » onsdag, 12. dec, 2012 10:17

Rygter fra Skysports:

-Barcelona have knocked back a Liverpool enquiry about Alexis Sanchez.

-Liverpool have taken significant steps towards signing Chelsea striker Daniel Sturridge and Blackpool forward Tom Ince.

Liverpool are on the verge of a double deal for Chelsea striker Daniel Sturridge and Blackpool forward Tom Ince.

Manchester United are preparing to join Chelsea, Liverpool and Manchester City in the race to sign Theo Walcott, whose Arsenal contract expires next summer.

Det kunne da godt tyde på at det blir Sturridge og Walcott der blir hentet ind til Januar, og forhåbenligt evt. Tom Ince.

Det lyder okay :)

Så kan man vel bare håbe at kaninen så hedder Huntelaar :!: :shock: :o :D

AllanShore

Indlæg af AllanShore » onsdag, 12. dec, 2012 10:26

Rasmus skrev:Det kommer godt nok an på, hvad man lægger i ordet "pynter". Jeg er overhovedet ikke vild med idéen. Han kræver desuden en uhyrlig hyre (bare spørg i Skt. Petersborg).
Han krævede den løn fordi han ikke gad blive solgt til Skt. Petersborg, og derudover så kommer sådan en handel aldrig til at ske så længe Ferguson er manager. Heinzes skifte blev jo også direkte forhindret dengang af ham, og derudover så tror jeg helst man vil have ham sendt af sted til udlandet hvis han endelig skulle sælges, da han trods alt er en af de bedste spillere i Uniteds trup. Det ville lidt være at skyde sig selv i foden at gøre som Arsenal, ved at forstærke sin konkurrent og samtidig selv svække sin egen klub.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Indlæg af tue69 » onsdag, 12. dec, 2012 12:21

AllanShore skrev:
Han krævede den løn fordi han ikke gad blive solgt til Skt. Petersborg, og derudover så kommer sådan en handel aldrig til at ske så længe Ferguson er manager. Heinzes skifte blev jo også direkte forhindret dengang af ham, og derudover så tror jeg helst man vil have ham sendt af sted til udlandet hvis han endelig skulle sælges, da han trods alt er en af de bedste spillere i Uniteds trup. Det ville lidt være at skyde sig selv i foden at gøre som Arsenal, ved at forstærke sin konkurrent og samtidig selv svække sin egen klub.
Så med andre ord giver du Rasmus ret i, at han ville kræve en uhyrlig hyre?
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

kristiank
Alder: 28
Kontakt:

Indlæg af kristiank » onsdag, 12. dec, 2012 12:56

Krelle skrev:
KingKenny94 skrev:http://www.footy.dk/2012/12/11/medie-na ... -i-united/

Vil aldrig nogensinde ønske Nani til vores klub! En af de spillere fra Scum, jeg hader aller mest at se på.
Vis jeg fik muligheden havde jeg slettet den artikel, lige så hurtigt som den kom ud. Jeg ønsker på ingen måde spillere fra den klub, ligeledes ønsker jeg heller ikke at nogle af Liverpools spillere skifter til den klub, også selvom han tager et stop i en anden klub først.
Jeg kan ikke fordragen den klub.
Man kan ikke være lige heldig hver gang

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Skovdal » onsdag, 12. dec, 2012 13:25

Jensen skrev:Rygter fra Skysports:

-Liverpool have taken significant steps towards signing Chelsea striker Daniel Sturridge and Blackpool forward Tom Ince.

Liverpool are on the verge of a double deal for Chelsea striker Daniel Sturridge and Blackpool forward Tom Ince.

Manchester United are preparing to join Chelsea, Liverpool and Manchester City in the race to sign Theo Walcott, whose Arsenal contract expires next summer.

Det kunne da godt tyde på at det blir Sturridge og Walcott der blir hentet ind til Januar, og forhåbenligt evt. Tom Ince.

Turde man håbe på at Walcott trækker kontraktforhandlingerne så længe fordi han vil til LFC?

Hvis United er interesseret i ham, så bliver det spændende at se hvor stor Liverpool-fan han i virkeligheden er.

Jeg håber, og ville være tilfreds med disse 3 spillere til januar:

Rækkefølge:

Klaas Jan Huntelaar
Theo Walcott
Daniel Sturridge
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » onsdag, 12. dec, 2012 13:37

Skovdal skrev:
Jensen skrev:Rygter fra Skysports:

Turde man håbe på at Walcott trækker kontraktforhandlingerne så længe fordi han vil til LFC?

Hvis United er interesseret i ham, så bliver det spændende at se hvor stor Liverpool-fan han i virkeligheden er.

Jeg håber, og ville være tilfreds med disse 3 spillere til januar:

Rækkefølge:

Klaas Jan Huntelaar
Theo Walcott
Daniel Sturridge
Hvis du vil have dem alle tre, er rækkefølgen vel ligegyldig? ;)

Derudover synes jeg det ville være voldsomt, at købe 3 forstærkningen til forreste geled, HVIS pengene er knappe. Så er det bedre også at forstærke eks. venstrebacken, hvor vi ser tynde ud, hvis Enrique er udtog Glen skal væk fra sin favorit position. Midterforsvaret er et andet sted, hvor vi kunne bruge en stærk mand og på midtbanen har vi mange folk, men ikke rigtig nogen, der holder et højt niveau, så her trænger vi også til forstærkning/udskiftning.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 12. dec, 2012 14:12

Hvis vi henter endnu en central midtbanespiller i stedet for offensivspillere går jeg helt ned. vi har allerede Sahin, Henderson og Shelvey som reserver der, det må sgu være nok.

Så meget gerne at vi hentede Sturridge, Walcott og Ince

AllanShore

Indlæg af AllanShore » onsdag, 12. dec, 2012 14:14

tue69 skrev:Så med andre ord giver du Rasmus ret i, at han ville kræve en uhyrlig hyre?
Det gør jeg vel, men han er også det værd.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » onsdag, 12. dec, 2012 14:34

AllanShore skrev:
tue69 skrev:Så med andre ord giver du Rasmus ret i, at han ville kræve en uhyrlig hyre?
Nani er da muligvis en af de mest irriterende fodboldspillere jeg nogensinde har set og i mine øjne er han på ingen måde et Liverpool emne. Nani spiller kun når han gider og løber kun hjem når han gider. Selv ikke Ferguson har kunnet få den indstilling lavet om og det er vel også derfor han er på vej ud.
Hvor meget han er værd, er jeg virkelig i tvivl om, men en eller anden russer-klub er vel klar med den store pengepung.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København

Indlæg af Surf » onsdag, 12. dec, 2012 14:54

Kristoffer skrev:
AllanShore skrev:
Nani er da muligvis en af de mest irriterende fodboldspillere jeg nogensinde har set og i mine øjne er han på ingen måde et Liverpool emne. Nani spiller kun når han gider og løber kun hjem når han gider. Selv ikke Ferguson har kunnet få den indstilling lavet om og det er vel også derfor han er på vej ud.
Hvor meget han er værd, er jeg virkelig i tvivl om, men en eller anden russer-klub er vel klar med den store pengepung.
Jeg er enig. Lad ham forsvinde over til den russiske tundra. Ingen tvivl om, at han har sine kvaliteter, men han er ikke til at holde ud at se på med hans primadonna attitude.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Besvar