Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
texy
- Geografisk sted: København
- Alder: 49
Melo19 skrev:Jeg synes at folk har tendens til at glemme Sturridges form under Villas-Boas - kan han finde den igen, så er det i mine øjne et rigtig godt køb.
Ince kender jeg INTET til, så her må jeg bare vente og se.
Sturridge kan ganske givet vise sig, at blive et udmærket køb. Min anke mod valget af ham er, at det ikke vil gøre os bedre i det direkte spil. Og det er en af de facetter, der har manglet i vores spil.
Sturridge er med andre ord ikke nødvendigvis en dårlig spiller (selvom jeg har en skidt mavefornemmelse i forhold til ham), men han er efter min opfattelse en forkert spillertype i forhold til, hvad vi mangler.
Kloppite
-
Mads T.
- Geografisk sted: Nørrebro
- Alder: 40
af Mads T. » torsdag, 20. dec, 2012 19:13
@texy
Hvorfor vil Sturridge ikke gøre os bedre i det direkte spil? Jeg synes da ellers han er en ret hurtig og ok boldsikker spiller, som egentlig er rimelig direkte i sit spil.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Jeg tror Texy mener direkte forstået på den måde, at man ikke sender lange bolde op i hovedet på ham. Han er nu ellers rimelig stærk også udi den disciplin, men selvfølgelig ingen Crouch eller Carroll.
Ellers helt enig med dig Mads T.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » torsdag, 20. dec, 2012 19:54
Villa-Boas sagde en gang at Sturridge ligner Hulk i spillestil. De er begge hurtige, og de kan anvende deres teknik i høj fart - noget der ellers er ret sjældent. Der er mange hurtige spillere, men det vigtige er, at spillerne formår, at modtage bolden, kontrollere den, og gøre noget med den - i fart. (se
http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... -test.html).
Villa-Boas så Sturridge naturlig position på den højre flanke, og sammenlignes Sturridge igen med Hulk, da begge leverer uforudsigelighed. Capello var også en beundre af Sturridge, og så vidt jeg husker, var det ham som gav Sturridge chancen på A-landsholdet.
Jeg ser frem til at se ham i den røde trøje.
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
Nene vil væk fra PSG, og 1 mål pr. 2. kamp ser okay ud for en wing. -mildt sagt. Fatter ikke han ikke mere profileret, og et "navn" world wide. 6 mrd til udløb, ergo bør han være til at købe.
Endnu et plus er han ikke er teenager, med sine 31 år. Sæt igang. Drop dog en dyr Sturridge, og køb kvalitet for mindre penge
Verden er smask fuld af hyklere....
-
Alonso
- Alder: 36
Sturridge er netop en meget direkte spiller. Han tager udfordringen, han sparker på mål. Derudover er han meget aktiv i kontrafasen, hvor han ofte truer modstanderne i dybden.
-
kristiank
- Alder: 28
-
Kontakt:
af kristiank » fredag, 21. dec, 2012 21:53
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/champion ... l-deltager
Malaga er udelukket fra næste års Chapions League. Kan det betyde at Liverpool får chancen for at købe Isco? Jeg har ikke selv set ham spille, men flere af jer herinde på forum har rost ham meget. Lyder som en spændende spiller.
Som bonusinfo kan nævnes at de har fået en bøde på 300000 euro og inden 31 marts næste år skal bevise at de er en gældfri klub.
Man kan ikke være lige heldig hver gang
-
Skovdal
- Geografisk sted: Esbjerg
kristiank skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/champion ... l-deltager
Malaga er udelukket fra næste års Chapions League. Kan det betyde at Liverpool får chancen for at købe Isco? Jeg har ikke selv set ham spille, men flere af jer herinde på forum har rost ham meget. Lyder som en spændende spiller.
Som bonusinfo kan nævnes at de har fået en bøde på 300000 euro og inden 31 marts næste år skal bevise at de er en gældfri klub.
Hvis man lige kigger bort fra at det kunne gavne os, så er dette en kæmpe skandale.
Hvad med City? Hvad med Barcelona? Hvad med PSG? Hvad med Real Madrid der blev reddet af fucking staten? Skal disse ikke udelukkes fordi de er større klubber?
Dette er helt sikkert fordi UEFA vil bevise noget for omverdenen, ikke en skid andet. Skandale!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Skovdal skrev:kristiank skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/champion ... l-deltager
Hvis man lige kigger bort fra at det kunne gavne os, så er dette en kæmpe skandale.
Hvad med City? Hvad med Barcelona? Hvad med PSG? Hvad med Real Madrid der blev reddet af fucking staten? Skal disse ikke udelukkes fordi de er større klubber?
Dette er helt sikkert fordi UEFA vil bevise noget for omverdenen, ikke en skid andet. Skandale!
Forskellen er, at Malaga ikke kan betale deres kreditorer. Det kan de andre klubber du nævner.
... og ang. Real Madrid, så var det vel bystyret i Madrid, som købte hele deres træningsanlæg på en sale/leaseback ordning.
Vi SMADRER det PIShold !
-
veffe69
Hr. Drejer skrev:Villa-Boas sagde en gang at Sturridge ligner Hulk i spillestil. De er begge hurtige, og de kan anvende deres teknik i høj fart - noget der ellers er ret sjældent. Der er mange hurtige spillere, men det vigtige er, at spillerne formår, at modtage bolden, kontrollere den, og gøre noget med den - i fart. (se
http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... -test.html).
Villa-Boas så Sturridge naturlig position på den højre flanke, og sammenlignes Sturridge igen med Hulk, da begge leverer uforudsigelighed. Capello var også en beundre af Sturridge, og så vidt jeg husker, var det ham som gav Sturridge chancen på A-landsholdet.
Jeg ser frem til at se ham i den røde trøje.
Apropo Hulk, så er han vidst ikke speciel populær på de østlige kanter.
-kunne være frækt med et bud på ham.
Og ellers synes jeg generelt der skal kigges på rutine spillere istedet for ungdom i det kommende transfer vindue.
Ungdom har vi rigeligt af pt, nu gælder det altså om at fylde huller op med rutinerede spillere
(og måske en enkelt stjerne, hvis det er muligt)
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » lørdag, 22. dec, 2012 14:07
veffe69 skrev:Apropo Hulk, så er han vidst ikke speciel populær på de østlige kanter.
-kunne være frækt med et bud på ham.
Det er vist hans egen skyld. Han er egoistisk, pengegrisk taber.
Liverpool Football Klopp
-
DaBonks
- Geografisk sted: Århus
Nogle af de sædvanligvis mere pålidelige folk på Twitter siger Sturridge har medical imorgen.
-
YNWA!
- Alder: 28
@KOPWATCH: Yes Isco and Ericksen are Summer targets for Brendan Rodgers N10 role. Only one will be a bought thou. Ericksen is NO1 on the list.
Ved ikke hvor pålidelig han er.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
RedRedRed
- Alder: 36
af RedRedRed » lørdag, 22. dec, 2012 16:34
YNWA! skrev:@KOPWATCH: Yes Isco and Ericksen are Summer targets for Brendan Rodgers N10 role. Only one will be a bought thou. Ericksen is NO1 on the list.
Mit danskerhjerte synes det ville være fedt med endnu en dansker i truppen, med tanke på Aggers succes og ikke Poulsens mangel på samme. Men mener egentlig Isco ville kunne bidrage med mere end Eriksen. Isco er bare lige det farligere imo. Men Eriksen har helt sikkert også forbedret sig på dette område det sidste stykke tid, så lad os da se hvordan det ser ud til sommer.

-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
YNWA! skrev:@KOPWATCH: Yes Isco and Ericksen are Summer targets for Brendan Rodgers N10 role. Only one will be a bought thou. Ericksen is NO1 on the list.
Eftersom Isco er i top 3 i golden boy nominationen, og Eriksen ikke er, håber jeg på Isco. Han må vel være bedre, selv om Eriksen også tryller oftere og oftere..
Verden er smask fuld af hyklere....