Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
Mambo
- Geografisk sted: København N
- Alder: 35
Alonso skrev:Mambo skrev:
I begge tilfælde kommer spilleren med knopperne forrest i skulderhøjde og rammer sin modstander. Synes nu sagtens det kan forsvares at give rødt det.
Nej, det kan fandme ikke (undskylder jeg bander). Klippet viser tydeligt at Carlton Cole kigger på bolden hele vejen, så det kan maksimalt give et gult kort for farligt spil.
Der er intet der indikerer at Carlton Cole kan se at en modspiller er i nærheden af situationen. Skal man så have rødt kort for at have benet i den højde, når der ikke er en modspiller i nærheden? Situationen er jo den samme. Han er bare uheldig at der er en Everton spiller ved ham i den pågældende situation.
Det er vel ligegyldigt om det er forsætligt eller ej. Han stempler en mand i skulderhøjde. Derfor mener jeg sagtens den kan forsvares. Foden skal slet ikke derop i hovedhøjde og under alle omstændigheder er der farligt spil. At Carlton Cole er så klodset at prøve at tæmme en bold med foden i hovedhøjde mens en modstander går efter at heade bolden væk er i mine øjne blot dumt og klodset af Cole. Han kunne ligeså godt have ramt Baines i hovedet.
Og nej, havde han gjort det i en situation hvor der ingen modstandere var i nærheden, så havde han naturligvis ikke stemplet en mand på skulderen og der skulle derfor ikke dømmes noget.
Situationen så ret voldsom ud i mine øjne. Ville du ikke have siddet og skreget efter et rødt kort hvis det var Enrique der var blevet udsat for det samme i en Liverpoolkamp?
-
Hekkem
- Alder: 51
Kan godt forstå van persie reagerer som han gør, men der gør ikke reaktionen acceptabel. Han er heldig chiko lige for holdt ham lidt tilbage, ellers havde han 'hævnet' sparket fra Williams
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
Hekkem
- Alder: 51
Cynwal skrev:Hekkem skrev:
Det er samme forseelse, så det andet røde kort bliver han nød til at give. Begge røde er dog ganske tynde. Og hvorfor er det lige at Osmans hovedstødsmål bliver annulleret.
Begge røde kort ligger vel inden for området: "Hensynsløst spil" hvor der er ret vide rammer for dommerens fortolkning. Eksempelvis er der jo ikke mange, som er i tvivl om, at de Jong burde have fået et rødt kort i VM finalen for bryst-stemplingen på Alonso. Begge disse røde kort er i retning af samme handlingsforløb som de Jong/Alonso, men dog langt mildere. Dette beviser kun, at der er ufatteligt mange ting i fodboldkamp, som ikke er enten sort eller hvidt, men er fortolkninger, som dommeren vel at mærke skal "færdigbehandle oppe i hovedet" på et splitsekund. Det kan således anbefales alle, at prøve bare én gang i deres liv at dømme en fodboldkamp, og så opleve, hvor sindsygt mange situationer man som dommer er i tvivl om i løbet af en kamp.
Den første kan godt gives på grund af uforsvarligt spil. Men stadig en af de tynde røde kort. Det andet skal han give på grund af det første.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
mig_der
- Geografisk sted: 8340
Mon de stadigvæk buher af Rafa.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
-
Weissert
- Geografisk sted: Tønder, Sdr. Jylland !
af Weissert » søndag, 23. dec, 2012 18:30
@piersmorgan: By Ferguson's mad logic, Torres nearly committed suicide with that header.
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » søndag, 23. dec, 2012 18:33
mig_der skrev:Mon de stadigvæk buher af Rafa.
Nej, nu vinder de jo. Hvis de taber et par kampe igen, så buher de igen. Sådan har det altid været med den klub - stærke i medgang, elendige i modgang.
@Weissert

Liverpool Football Klopp
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » søndag, 23. dec, 2012 18:38
Weissert skrev:@piersmorgan: By Ferguson's mad logic, Torres nearly committed suicide with that header.
For ikke at tale om den Andy hamrede ind ved EM-slutrunden i sommers. Mon ikke vi bare skal konkludere at Fergie nu igen har kikket lidt for dybt i portvinsflasken?
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
YNWA!
- Alder: 28
Weissert skrev:@piersmorgan: By Ferguson's mad logic, Torres nearly committed suicide with that header.
Lol
Gamle Ferguson burde tage på plejehjem, hold nu op, den vin som Laudrup havde med, måtte have været god. Den må han da have drukket inden han skulle til pressemøde.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
DAGGER!
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 30
Av av Aston Villa...
You'r Never Walk Alone. ///
-
Sledgehammer
af Sledgehammer » søndag, 23. dec, 2012 18:47
Godt snuppet af målmanden. Han har haft nogle fine redninger og er vel Villas MoM.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
YNWA!
- Alder: 28
ScouserTommy skrev:Godt snuppet af målmanden. Han har haft nogle fine redninger og er vel Villas MoM.
Hvad står der 7-0?? Men alligevel er han MoM? Damn, hvor må Aston Villa være elendige i dag så!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
Weissert
- Geografisk sted: Tønder, Sdr. Jylland !
af Weissert » søndag, 23. dec, 2012 18:51
Kastration af AV !
Og vi tabte til dem fordi... ?????? Hyl !
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”
-
mig_der
- Geografisk sted: 8340
AndreasN skrev:mig_der skrev:Mon de stadigvæk buher af Rafa.
Nej, nu vinder de jo. Hvis de taber et par kampe igen, så buher de igen. Sådan har det altid været med den klub - stærke i medgang, elendige i modgang.
@Weissert

Med de voldsomme protester må selv de mest plastikagtige fans da få en dårlig smag i munden hvis de hylder ham bare lidt.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
-
Sledgehammer
af Sledgehammer » søndag, 23. dec, 2012 18:56
YNWA! skrev:ScouserTommy skrev:Godt snuppet af målmanden. Han har haft nogle fine redninger og er vel Villas MoM.
Hvad står der 7-0?? Men alligevel er han MoM? Damn, hvor må Aston Villa være elendige i dag så!
Nu fulgte jeg kun kampen som billed- og lydkulisse til en masse jule-gøremål, men jeg kunne høre på kommentatorudbruddene at han diskede op med et par fine refleksredninger på store Chelsea-chancer, og et pareret strafespark pynter jo også altid. Men selvf., på et hold der taber 0-8 bliver MoM i sagens natur altid billigt til salg.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
af Callesen » søndag, 23. dec, 2012 18:59
AndreasN skrev:mig_der skrev:Mon de stadigvæk buher af Rafa.
Vi ville nu nok også buhe lidt af en ny træner, hvis han for nogle år siden havde kaldt os plastik fans?
Tilfredsheden havde i hvert fald ikke været synderligt stor og der skulle en del til, før han var "tilgivet".