Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Man kan ikke bruge odds til noget som helst. Det handler om hvilke indsatser, der er foretaget, og eftersom den er lav for et skifte til os, må nogle have satset en del penge på den handel. Mere skal man ikke lægge i det.
Hørte fra en Spursfan at de var på vej til at snuppe Sneider! Til en pris 110 mio dkr. Er det værd at satse på Sneider for LFC? Eller skal pengene hellere gå til Eriksen, Isco eller et andet håb og talent?
We need a new Fowler...
Prisen lyder ganske fornuftig, men hans lønkrav er vanvittige, så han passer ikke rigtig ind i ligningen. Desuden er der alt for meget prima donna over ham, til at jeg ville bryde mig om at se ham i en LFC trøje.nikand skrev:Hørte fra en Spursfan at de var på vej til at snuppe Sneider! Til en pris 110 mio dkr. Er det værd at satse på Sneider for LFC? Eller skal pengene hellere gå til Eriksen, Isco eller et andet håb og talent?
-
- Geografisk sted: nordborg
- Alder: 39
nikand skrev:Hørte fra en Spursfan at de var på vej til at snuppe Sneider! Til en pris 110 mio dkr. Er det værd at satse på Sneider for LFC? Eller skal pengene hellere gå til Eriksen, Isco eller et andet håb og talent?
jeg ville helt klart satse på eriksen eller isco...
sneijder har haft ALT for mange skader de seneste par sæsoner og han er oppe i årene...
han er også meget dyrere i løn end de andre
og han er langt fra hvad han har været
-
28 år = oppe i årene? Sneijder mister desuden ikke sine evner pga. alderdom. Hans spil er baseret udelukkende på hans teknik og det forsvinder ikke med årene.
Fan af Manchester United
-
Vil blive overrasket og en smule irriteret, hvis det skulle lykkes Spurs at få fingre i Sneijder. De har igennem de seneste år lykkedes med at tiltrække topspillere, som burde være udenfor deres rækkevidde. Her tænker jeg specifikt på Van der Vaart, Lloris og Verthongen. Så vidt jeg er bekendt, så kan Spurs hverken matche Arsenal eller Liverpool hvad angår omsætning og spillerlønninger. De må derfor have en dygtig ledelse, som kan få klubben til at fremstå attraktiv.
Spurs er i disse år en direkte konkurrent, så tilgang af Sneijder vil være rigtig skidt i mine øjne. Er der nogle der ved, hvad Sneijder render rundt og tjener i Inter - jeg mindes nemlig, at hans nuværende løn er over en million, så ville have svært ved at tro, at han ikke skulle have minimum det samme i Spurs. Noget som jeg kunne have svært ved at se Spurs gå med til.
Spurs er i disse år en direkte konkurrent, så tilgang af Sneijder vil være rigtig skidt i mine øjne. Er der nogle der ved, hvad Sneijder render rundt og tjener i Inter - jeg mindes nemlig, at hans nuværende løn er over en million, så ville have svært ved at tro, at han ikke skulle have minimum det samme i Spurs. Noget som jeg kunne have svært ved at se Spurs gå med til.
Det er muligvis for sent, da vi rent sportsligt sikkert ikke er attraktive nok længere til at tiltrække virkelige stjernespillere, men jeg har i en årrække ment, at vi handler forkert i transfervinduerne. Vi køber kvantitet fremfor kvalitet. Det har naturligvis hængt sammen med, at vi har skiftet managers, og de har alle ønsket i videst mulige omfang at besætte truppen med spillere efter deres hoved.
Havde vi dog bare haft en fodboldkyndig mand i baggrunden til at forstælle først Roy, dernæst Kenny og nu Rodgers, at den eksisterende trup i ingen af de tre manageres tilfælde var helt håbløs. Så havde vi måske undgået at spilde et hav af millioner på udviklingsspillere, der blev brugt i startopstillingen.
Jeg agiterede nok hårdest for det forrige sommer, hvor Kenny og Comoli hentede Downing, Adam og Henderson for vanvittige summer. Dengang (som nu) var min holdning, at man kunne have droppet alle tre indkøb og nøjedes med at hente Mata.
Igen denne sommer brugte vi alt for mange penge på spillere som Allen, Borini og Assaidi i stedet for at hente den klasseangriber vi manglede - eksempelvis Llorente.
Jeg tror, at vi når længere med en smal trup, der har høj kvalitet på de 11 første pladser, end vi gør med en bredere trup med mindre høj kvalitet på de 11 første pladser. Den kvalitetsmæssige bredde må komme, når de sportslige resultater kommer - eller når du unge spillere, som vil få masser af chancer som en konsekvens af en smal trup, er udviklet nok.
Jeg synes, at vi som minimum bør droppe Ince i januar. Så kan vi sætte pengene i banken og bruge £6m ekstra på den ene forstærkning. der skal hentes til sommer.
Hvis Borini er meget tæt på, at være tilbage, så bør vi også droppe Sturridge-handlen.
Vi mangler kvalitet!
Havde vi dog bare haft en fodboldkyndig mand i baggrunden til at forstælle først Roy, dernæst Kenny og nu Rodgers, at den eksisterende trup i ingen af de tre manageres tilfælde var helt håbløs. Så havde vi måske undgået at spilde et hav af millioner på udviklingsspillere, der blev brugt i startopstillingen.
Jeg agiterede nok hårdest for det forrige sommer, hvor Kenny og Comoli hentede Downing, Adam og Henderson for vanvittige summer. Dengang (som nu) var min holdning, at man kunne have droppet alle tre indkøb og nøjedes med at hente Mata.
Igen denne sommer brugte vi alt for mange penge på spillere som Allen, Borini og Assaidi i stedet for at hente den klasseangriber vi manglede - eksempelvis Llorente.
Jeg tror, at vi når længere med en smal trup, der har høj kvalitet på de 11 første pladser, end vi gør med en bredere trup med mindre høj kvalitet på de 11 første pladser. Den kvalitetsmæssige bredde må komme, når de sportslige resultater kommer - eller når du unge spillere, som vil få masser af chancer som en konsekvens af en smal trup, er udviklet nok.
Jeg synes, at vi som minimum bør droppe Ince i januar. Så kan vi sætte pengene i banken og bruge £6m ekstra på den ene forstærkning. der skal hentes til sommer.
Hvis Borini er meget tæt på, at være tilbage, så bør vi også droppe Sturridge-handlen.
Vi mangler kvalitet!
Kloppite
- Ma Captain
Jeg er tilbøjelig til at give dig ret, for vi mangler i den grad kvalitet. For at det ikke skal være løgn så mangler vi også kvantitet, selv det er ikke godt nok i vores trup.texy skrev:Det er muligvis for sent, da vi rent sportsligt sikkert ikke er attraktive nok længere til at tiltrække virkelige stjernespillere, men jeg har i en årrække ment, at vi handler forkert i transfervinduerne. Vi køber kvantitet fremfor kvalitet. Det har naturligvis hængt sammen med, at vi har skiftet managers, og de har alle ønsket i videst mulige omfang at besætte truppen med spillere efter deres hoved.
Vi mangler kvalitet!
Men under alle omstændiheder så skal vi ikke droppe Sturridge handlen. Det er faktisk kvalitet, og han vil være nr. 2 i køen efter Suarez, så det er en direkte og mega klar forstærkning af vores start 11'er.
Jeg synes vi skal prøve at gå efter Tiote eller Diame til Sommer da vi mangler en kriger på midten. Eller Flamini måske. Nu ved jeg ikke om det er kvalitet eller kvantitet, men det er noget vi har behov for og råd til. For vi har ikke råd til eller tiltrækningskræft til Busquets/Macherano/ Schweini/Dembele/ Khedira/ Yaya/ Vidal/Marchisio typerne.
En Soldado til sommer synes jeg også vi skal prøve, da Valencia ikke har den bedste økonomi. Da vi skal glemme alt om Cavani og den gruppe.
There is only one Captain...... Ma Captain!!
Napoli har afvist et bud på kr. 410 mio. for Cavani hvilket er (en af) grundene til at vi ikke får ham. Og ja, jeg ved godt at det kun har været på rygtebasis herinde, men den kan vist fint droppes nu.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
-
Jeg kan godt følge dig i din tankegang. Jeg har også selv ofte tænkt, at vi kunne have købt mere kvalitet for pengene frem for at fokusere så meget på at styrke bredden i Comolli perioden. Som du er inde på, så er vi ikke sportsligt attraktive nok til at hente spillere fra hylde 1. Jeg mener dog ikke, at vi siden Benitez fyring har været attraktive nok til at kunne hente Mata og Llorrente. Suarez var i mine øjne et sjældent tilfælde. Men derfor skal man stadig forsøge, da der gudskelov stadig findes typer som Suarez, som vægter klubværdier og ikke fokusere på tårnhøje lønninger og hurtig succes.texy skrev:Det er muligvis for sent, da vi rent sportsligt sikkert ikke er attraktive nok længere til at tiltrække virkelige stjernespillere, men jeg har i en årrække ment, at vi handler forkert i transfervinduerne. Vi køber kvantitet fremfor kvalitet. Det har naturligvis hængt sammen med, at vi har skiftet managers, og de har alle ønsket i videst mulige omfang at besætte truppen med spillere efter deres hoved.
Vi mangler kvalitet!
Jeg er dog ikke enig i, at vi ikke skal forstærke os i januar vinduet. Vi er pt. 1 skade væk fra ikke at kunne stille med en angriber. Nogle herinde har helt ualmindelige store forventninger til Morgan og Yesil. Disse deler jeg langt fra! Jeg vurderer, at de er flere år fra at kunne udfylde en rolle som acceptabel reserve for Suarez - dette værende hvis de udnytter deres potentiale og udvikler sig positivt. Yesil udviser et fint angriber instinkt, men mangler i den grad fysik. Morgan synes jeg har store tekniske mangler, hvilket han kompenserer for på ungdomsplan via sit store fighterhjerte. Begge spillere har målnæse, men de er som sagt utrolig ustabile og i mine øjne år fra at kunne udfylde en rolle i PL.
Som du vil kunne se i Sturridge tråden, så er han heller ikke min kop te. Jeg synes dog det er svært at argumentere mod, at han er en klar forstærkning i forhold til vores nuværende valgmuligheder. Af offensiv skyts har vi i Cole og Downing to spillere, som besidder kvaliteterne, men som enten er udbrændte eller mangler den fornødne mentale styrke til at kunne realisere deres kvaliteter. Ligeledes har vi i Sterling og Suso to spillere som mangler erfaring. Suso's position som yderangriber anser jeg som mangel på bedre, da det er åbenlyst, at han er bedre centralt. Sturridge vil derfor tilføre holdet mere målfarlighed samt give Rodgers flere muligheder taktisk. At £ 12 millioner så måske er et par millioner for meget er en anden sag.
-
- Alder: 35
Kan vi ikke bare hente Kenwayne Jones
Så slipper vi også for at se ham smide rundt med vores hold når vi møder Stoke

Så slipper vi også for at se ham smide rundt med vores hold når vi møder Stoke

"We dont need to motivate players because each of them is responsible for the performance of the team as a whole.
The status of Liverpool's players keeps them motivated"
Bill Shankly <3
The status of Liverpool's players keeps them motivated"
Bill Shankly <3
heh, han vil aldrig blive god for liverpool dog,
Har det bare lidt sådan at der er nogen modstander vi bare ikke kan slå
Stoke på Udebane,
Tottenham på Udebane
United på Udebane
generelt er det allerede tabte kampe på forhånd og det er nok den mentallitet som spillerne har i lige præcis disse kampe
Har det bare lidt sådan at der er nogen modstander vi bare ikke kan slå
Stoke på Udebane,
Tottenham på Udebane
United på Udebane
generelt er det allerede tabte kampe på forhånd og det er nok den mentallitet som spillerne har i lige præcis disse kampe
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Jeg følger dig Texy, og er helt enig med dig. Vi smider enorme summer ud på spillere, der kommer fra midterklubber, som ingen af de større klubber viser interesse for, og som vi derfor et eller andet sted bør vide ikke har niveauet. Jep, af og til kan vi være heldige, men skal vi videre herfra, så skal vi altså finde spillere med potentiale til at banke os fremad. Et eksempel er Suarez-handlen, som jeg ikke tror nogen af os brokker os over nu.
I min verden bør vi droppe:
1) Spillere fra midterklubberne i PL, medmindre vi kan se at de besidder noget ekstraordinært. Med ekstraordinært kan vi eksempelvis nævne en spiller som Gareth Bale.. Ham ville jeg sgu gerne have haft. Glen Johnson vil jeg også betegne som noget ekstraordinært, og et ganske godkendt køb fra en klub i midten af PL. Men derudover - Joe Cole, Downing, Adam, Carroll - købt for enorme summer, hvad enten det er lønkroner, sign-ons eller decideret transfersum, spild af penge, tid og spilletid til yngre spillere.
2) Reserver fra de andre topklubber. Jep, af og til er det sgu nogle prominente navne der sidder på bænken, men de rigtig gode har vi ingen chance for at få, og de mindre navne... tja, hvem af dem, der er solgt fra City, Scum eller Chelsea har succes nu? Glem dem. De er for dyre i lønninger, og for dårlige til de hold vi gerne vil slås med. Dermed bør de være for dårlige for os.
3) Spillere, der har spillet godt i en enkelt sæson i den bedste række - for eksempel for en nyoprykker, der brager derudaf i sin første sæson. De overpræsterer (som regel) og tit ses de liggende til nedrykning allerede sæsonen efter. Det kan vi altså ikke bruge i sidste ende.
4) Spillere, som de andre store klubber i andre lande vil lade gå for en slik. Der må være en grund til dette... De kender ham trods alt bedst.
Til gengæld bør vi i min verden gå efter handler som Suarez, selvom de ikke decideret hænger på træerne. Jeg vil dog alligevel vove den påstand, at vi vil få langt mere succes ved at gå på rov i de klassiske talentudviklingsklubber som Ajax og PSV, inden eksempelvis Scum gør det. Derudover vil jeg mene, at vi bør vende blikket mod Sydamerika og købe de brasilianske spillere her, istedet for at de skal over Ukraine før de kommer til Europa og bliver solgt til Real Madrid. Desuden kunne Ukraine og Rusland også være et fint sted at finde spillere. De er knapt så hyped, men nogle af dem er altså rigtig dygtige til deres job. Jeg tror desuden også, at den fysik de har derovre, er noget vi især har brug for, hvis vi skal gøre os forhåbninger om nogensinde at nakke Stoke på udebane!
1) Spillere fra midterklubberne i PL, medmindre vi kan se at de besidder noget ekstraordinært. Med ekstraordinært kan vi eksempelvis nævne en spiller som Gareth Bale.. Ham ville jeg sgu gerne have haft. Glen Johnson vil jeg også betegne som noget ekstraordinært, og et ganske godkendt køb fra en klub i midten af PL. Men derudover - Joe Cole, Downing, Adam, Carroll - købt for enorme summer, hvad enten det er lønkroner, sign-ons eller decideret transfersum, spild af penge, tid og spilletid til yngre spillere.
2) Reserver fra de andre topklubber. Jep, af og til er det sgu nogle prominente navne der sidder på bænken, men de rigtig gode har vi ingen chance for at få, og de mindre navne... tja, hvem af dem, der er solgt fra City, Scum eller Chelsea har succes nu? Glem dem. De er for dyre i lønninger, og for dårlige til de hold vi gerne vil slås med. Dermed bør de være for dårlige for os.
3) Spillere, der har spillet godt i en enkelt sæson i den bedste række - for eksempel for en nyoprykker, der brager derudaf i sin første sæson. De overpræsterer (som regel) og tit ses de liggende til nedrykning allerede sæsonen efter. Det kan vi altså ikke bruge i sidste ende.
4) Spillere, som de andre store klubber i andre lande vil lade gå for en slik. Der må være en grund til dette... De kender ham trods alt bedst.
Til gengæld bør vi i min verden gå efter handler som Suarez, selvom de ikke decideret hænger på træerne. Jeg vil dog alligevel vove den påstand, at vi vil få langt mere succes ved at gå på rov i de klassiske talentudviklingsklubber som Ajax og PSV, inden eksempelvis Scum gør det. Derudover vil jeg mene, at vi bør vende blikket mod Sydamerika og købe de brasilianske spillere her, istedet for at de skal over Ukraine før de kommer til Europa og bliver solgt til Real Madrid. Desuden kunne Ukraine og Rusland også være et fint sted at finde spillere. De er knapt så hyped, men nogle af dem er altså rigtig dygtige til deres job. Jeg tror desuden også, at den fysik de har derovre, er noget vi især har brug for, hvis vi skal gøre os forhåbninger om nogensinde at nakke Stoke på udebane!
Badooo siger, hvad han mener!
Badooo skrev:Jeg følger dig Texy, og er helt enig med dig. Vi smider enorme summer ud på spillere, der kommer fra midterklubber, som ingen af de større klubber viser interesse for, og som vi derfor et eller andet sted bør vide ikke har niveauet. Jep, af og til kan vi være heldige, men skal vi videre herfra, så skal vi altså finde spillere med potentiale til at banke os fremad. Et eksempel er Suarez-handlen, som jeg ikke tror nogen af os brokker os over nu.
Kan godt følge dig, men kan du komme med nogle eksempler på handler der ville være Suarez'sk? Har grublet lidt over det, og kan ikke komme i tanke om nogen. Det giver god mening alt det du skriver, men man skal selvfølgelig også have med i ligningen spilsystemet spillerne kommer fra og til. Fordi man er reserve i en klub, kan man jo sagtens stråle i et andet system.
Den der kommer tættest på i mit hoved er umiddelbart Isco fra Malaga når man snakker om Suarez handler.
Gode eks på texys gode indlæg er Everton, som bevidst køber lidt men godt
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!