Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Hillsborough sker ikke igen, bare fordi nogen står op. Sideafsnit med nummererede pladser er præventivt nok i sig selv.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Hvilket vi er enige i. Jeg kan også bedst lide at stå op, når jeg ser fodbold. Nu er der ikke linket til nogen artikel, men tvivler også stærkt på at det bare er fordi de pågældende mennesker har stået op under en kamp. Det er nok lidt mere end det.Rasmus skrev:Hillsborough sker ikke igen, bare fordi nogen står op. Sideafsnit med nummererede pladser er præventivt nok i sig selv.
Jeg finder artiklen, når jeg kommer hjem igen engang. Men jo, det var udelukkende fordi, de stod op. Derudover er Allseater stadions da forstående af sikkerhedsmæssige grunde, men at man nu får karantæne for at stå op, fordi man faktisk gerne vil støtte holdet? Jesus.Alonso skrev:Hvilket vi er enige i. Jeg kan også bedst lide at stå op, når jeg ser fodbold. Nu er der ikke linket til nogen artikel, men tvivler også stærkt på at det bare er fordi de pågældende mennesker har stået op under en kamp. Det er nok lidt mere end det.Rasmus skrev:Hillsborough sker ikke igen, bare fordi nogen står op. Sideafsnit med nummererede pladser er præventivt nok i sig selv.
Liverpool Football Klopp
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
"The press have had a field day out of it. They have addressed every possible avenue. The only one they have left out is Barack Obama. He is too busy.
"That is unfortunate. I carry that because I am the manager of the most famous club in the world. I am not like Newcastle, a wee club in the north east."
( http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/20857613 )
Jeg havde lyst til at lade citatet stå ukommenteret, men retningslinier i Forum apellerer jo til kommentarer og ikke bare links/citater. Men for Fanden, hvor får mr. ferguson dog udstillet sig selv, som en rendyrket usampatisk og megaloman person. Det er ikke sikkert, at han exlicit vil udtale, at han mener, der gælder andre regler for ham end for alle andre. Men hver eneste porre i hans gustne hud udstråler, at det mener han. Føj!
"That is unfortunate. I carry that because I am the manager of the most famous club in the world. I am not like Newcastle, a wee club in the north east."
( http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/20857613 )
Jeg havde lyst til at lade citatet stå ukommenteret, men retningslinier i Forum apellerer jo til kommentarer og ikke bare links/citater. Men for Fanden, hvor får mr. ferguson dog udstillet sig selv, som en rendyrket usampatisk og megaloman person. Det er ikke sikkert, at han exlicit vil udtale, at han mener, der gælder andre regler for ham end for alle andre. Men hver eneste porre i hans gustne hud udstråler, at det mener han. Føj!
Vi SMADRER det PIShold !
Det helt komiske ved den udtalelse er, at han kaldte Benitez for arrogant, da han omtalte Everton som en "small club".
Liverpool Football Klopp
Det er jo netop derfor Ferguson er så forhadt. Han er hamrende dygtig og har opnået vanvittige resultater, men hans dobbeltmoral er så ussel. Desværre har FA også en standard for Ferguson og Man Utd og en for resten af ligaen.AndreasN skrev:Det helt komiske ved den udtalelse er, at han kaldte Benitez for arrogant, da han omtalte Everton som en "small club".
Ja, det er næsten ubegribeligt, at en mand, der har vundet så meget, ikke hen ad vejen har formået at udvikle lidt mere klasse og format. En stor træner, men et tilsvarende lille menneske.Alonso skrev:Det er jo netop derfor Ferguson er så forhadt. Han er hamrende dygtig og har opnået vanvittige resultater, men hans dobbeltmoral er så ussel. Desværre har FA også en standard for Ferguson og Man Utd og en for resten af ligaen.AndreasN skrev:Det helt komiske ved den udtalelse er, at han kaldte Benitez for arrogant, da han omtalte Everton som en "small club".
Jeg har aldrig hadet nogen så meget inden for fodbold, som jeg hader ham.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
LarsU skrev:Ja, det er næsten ubegribeligt, at en mand, der har vundet så meget, ikke hen ad vejen har formået at udvikle lidt mere klasse og format. En stor træner, men et tilsvarende lille menneske.Alonso skrev:Det er jo netop derfor Ferguson er så forhadt. Han er hamrende dygtig og har opnået vanvittige resultater, men hans dobbeltmoral er så ussel. Desværre har FA også en standard for Ferguson og Man Utd og en for resten af ligaen.AndreasN skrev:Det helt komiske ved den udtalelse er, at han kaldte Benitez for arrogant, da han omtalte Everton som en "small club".
Jeg har aldrig hadet nogen så meget inden for fodbold, som jeg hader ham.
Når nogen skriver det som man selv ville ha gjort, er der vel ingen grund til at prøve at gøre det bedre..........
@Cynwal
--> Definer ordet USAMPATISK

“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Usampatisk er en højere gradbøjning af usympatisk, hvor usympatisk er en subjektiv betragtning, men usampatisk dækker over, at mange mennesker SAMmen har denne opfattelse, og dermed ophæver den til en objektiv betragtning.veffe69 skrev:@Cynwal
Nej - pis! Slåfjel, lorte slåfjel

Vi SMADRER det PIShold !
Cynwal skrev:Usampatisk er en højere gradbøjning af usympatisk, hvor usympatisk er en subjektiv betragtning, men usampatisk dækker over, at mange mennesker SAMmen har denne opfattelse, og dermed ophæver den til en objektiv betragtning.veffe69 skrev:@Cynwal
Nej - pis! Slåfjel, lorte slåfjel

“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”
http://www.6-eren.dk/k%C3%A5ringer?nid=12697
John Faxe har sat efterårets hold i Premier League (se link)
Jeg er ikke enig med ham på en række af positionerne specielt målmandsposten. Her har, han har valgt Joe Hart som efterårets målmand. Som jeg ser det kan det kun være Asmir Begovic, som er efterårets målmand. Begovic har bare været langt bedre end samtlige Premier League målmænd, og jeg synes, at Hart har været en skygge af sig selv sammen med resten af City holdet i forhold til, hvad vi så i sidste sæson. John Faxes valg af Evra, som venstre back undrer mig, også når man har L. Baines, som har været fantastisk, og efter min mening er PL's bedste back både i denne sæson og også i sidste sæson. Valget af Ferguson, som efterårets manager synes jeg også kan diskuteres, da der også er mange gode alternativer til Ferguson såsom Steve Clarke, Chris Hughton og ja man er jo dansker, så jeg vil sige, at Laudrup også er et godt alternativ til Ferguson. Jeg synes, at Faxes valg af Hart og Evra er helt forkerte, og valget af Ferguson kan diskuteres for Manchester United fører trods alt PL.
John Faxe har sat efterårets hold i Premier League (se link)
Jeg er ikke enig med ham på en række af positionerne specielt målmandsposten. Her har, han har valgt Joe Hart som efterårets målmand. Som jeg ser det kan det kun være Asmir Begovic, som er efterårets målmand. Begovic har bare været langt bedre end samtlige Premier League målmænd, og jeg synes, at Hart har været en skygge af sig selv sammen med resten af City holdet i forhold til, hvad vi så i sidste sæson. John Faxes valg af Evra, som venstre back undrer mig, også når man har L. Baines, som har været fantastisk, og efter min mening er PL's bedste back både i denne sæson og også i sidste sæson. Valget af Ferguson, som efterårets manager synes jeg også kan diskuteres, da der også er mange gode alternativer til Ferguson såsom Steve Clarke, Chris Hughton og ja man er jo dansker, så jeg vil sige, at Laudrup også er et godt alternativ til Ferguson. Jeg synes, at Faxes valg af Hart og Evra er helt forkerte, og valget af Ferguson kan diskuteres for Manchester United fører trods alt PL.
Uden skyggen af tvivl er Laudrup,min klare efterårets manager. Ikke nok med han er rookie i PL, og har præsteret SÅ godt. Han har tilmed lavet pletskud med samtlige transfers. Michu dette årtusindes bedste køb, når man ser pris/kvalitet. Med stor afstand til nummer 2.
At scum ligger et med persie købet er vel bare at præstere som forventet?
At scum ligger et med persie købet er vel bare at præstere som forventet?
Verden er smask fuld af hyklere....
Jeg har det meget svært med både Evra og Rafael på holdet. Leighton Baines over Evra, og skulle man være lidt farvet, så kunne jeg godt finde på at sætte Johnson på højre back. Jeg har som de 2 andre i studiet Cech som bedste målmand. Vertongen og Ivanovich har jeg ikke så meget at sætte på, ej heller på Bale, Michu, Cazorla eller Mata, men jeg mener nu ikke Yaya Toure har været så fremragende. Jeg havde nu nok smidt Suarez på toppen ved siden af RVP, alene pga. Suarez enorme betydning for Liverpool. Det ville gøre holdet langt mere uholdbart i praksis, men det er vel heller ikke pointen.
Imod moderne fodbold.
Jeg ville have valgt følgende:
Begovic
Zabaleta
Ivanovic
Distin
Evra
Carrick
Yaya Touré
Michu
Mata
Van Persie
Bale
Manager: Mr Ferguson
Dvs næsten det samme som Faxe (kun 4 ændringer), overraskende nok.
Begovic
Zabaleta
Ivanovic
Distin
Evra
Carrick
Yaya Touré
Michu
Mata
Van Persie
Bale
Langt mere acceptabelt, selvom jeg nu stadig har Leighton Baines over patrice evra. Carrick overraskende på, men ja han har været en af nøglerne på man utd midtbanen. Han viser sig nu ikke blot til at være boldflytter, men har flere key passes end nogensinde før. Jeg vægter dog Cleverly til at være bedre og mere vigtig. Santiago Cazorla er også vanskelig at komme udenom, men har vanskeligt ved at placere ham, da han ikke er central midtbane, men mere 10'er. Og her har Michu været vigtigere grundet mål, samt hans most-importent-player for Swansea end Santiago Cazorla har været for Arsenal.AJ skrev:Jeg ville have valgt følgende:
Begovic
Zabaleta
Ivanovic
Distin
Evra
Carrick
Yaya Touré
Michu
Mata
Van Persie
Bale
Mit hold vil være - selvom det er langt sjovere at vælge et hold, når turneringerne er færdigspillet ved sommertid.
Asmir Begovic
Pablo Zabaleta
Jonny Evans
Sylvain Distin
Leighton Baines
Mousa Dembélé
Juan Mata
Gareth Bale
Michu
Robin van Persie
Luis Suárez
Er der en der skal være efterårets bedste spiller, så må det være Robin van Persie.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them