Cynwal skrev:Kan nu godt li', når han er sur, og - som en ægte megaloman (ofte beslægtet med et stænk paranoia) - qua hans egen måde at agere på, altid mistænker resten af verden for at optræde ligeså råddent som han selv!nrg skrev:Han er en underlig skabning, ham der Sur Alex.Cynwal skrev:Thø-hø. mr. ferguson er sur, fordi Tottenham har taget røvet på dem:
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/20915309
Hø-hø-hø
Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
- TomViolence
- Alder: 37
Stakkels Agüero.. Måske er det grunden til at han ikke har opnået sidste sæsons kvalitet?
http://theworldgame.sbs.com.au/news/1135462/?
http://theworldgame.sbs.com.au/news/1135462/?
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Det var satans. Det må være efter devisen dårlig reklame er bedre end ingen reklame.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
- TomViolence
- Alder: 37
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
- JudgeArdaStudge
Får myrekryb på den gustne måde...Tænk på noget rart, tænk på noget rart!JTN skrev:Det var satans. Det må være efter devisen dårlig reklame er bedre end ingen reklame.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Haha, ja sådan noget "takes one to know one"/tyv tror hver mand stjæler-agtigt noget...Cynwal skrev:Kan nu godt li', når han er sur, og - som en ægte megaloman (ofte beslægtet med et stænk paranoia) - qua hans egen måde at agere på, altid mistænker resten af verden for at optræde ligeså råddent som han selv!nrg skrev:Han er en underlig skabning, ham der Sur Alex.Cynwal skrev:Thø-hø. mr. ferguson er sur, fordi Tottenham har taget røvet på dem:
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/20915309
Hø-hø-hø
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Sig mig, er det ikke bare en manipuleret reklame, sammensat af to seperate Chrevrolet reklamerJTN skrev:Det var satans. Det må være efter devisen dårlig reklame er bedre end ingen reklame.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
AllanShore
Nej de lavede den sammen.Thommo skrev:Sig mig, er det ikke bare en manipuleret reklame, sammensat af to seperate Chrevrolet reklamer
@ Cynwal og alle dem, der hænger sig i Fergusons kritik af Tottenhams ageren. Udover at han brokker sig, hvad er der så egentlig i vejen med hans pointe? United er jo i princippet blevet frarøvet et vist antal beløb i talentgodtgørelse, eller hvad det nu kaldes for, når en klub får penge for at have udviklet en spiller. Det viser jo, at det åbenbart ikke skulle være så svært at omgå reglerne, og især for mindre klubber, der kører deres klub ud fra videresalg af talenter, må det da rykke i et par næsehår.
Fan af Manchester United
Er vel LIDT svært at få overtalt gutten til at tage 6 mdr i Belgien og så bagefter finde en belgisk klub der vil overtage ham i 6mdr for at sælge ham tilbage? Jeg siger ikke det er umuligt, eller at det ikke er det som er sket her, men "ikke så svært" har jeg godt nok svært ved at se.AllanShore skrev:Nej de lavede den sammen.Thommo skrev:Sig mig, er det ikke bare en manipuleret reklame, sammensat af to seperate Chrevrolet reklamer
@ Cynwal og alle dem, der hænger sig i Fergusons kritik af Tottenhams ageren. Udover at han brokker sig, hvad er der så egentlig i vejen med hans pointe? United er jo i princippet blevet frarøvet et vist antal beløb i talentgodtgørelse, eller hvad det nu kaldes for, når en klub får penge for at have udviklet en spiller. Det viser jo, at det åbenbart ikke skulle være så svært at omgå reglerne, og især for mindre klubber, der kører deres klub ud fra videresalg af talenter, må det da rykke i et par næsehår.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Godnat mand økseskaft, som LFC fan får det mig ikke til at tænke"min næste bil SKAL sgu være Chevrolet", tværtimod. Årtusindets mest elendige reklame, efter min mening.AllanShore skrev:Nej de lavede den sammen.Thommo skrev:Sig mig, er det ikke bare en manipuleret reklame, sammensat af to seperate Chrevrolet reklamer
.
Ikke at jeg havde købt Chevrolet alligevel, men alligevel
Verden er smask fuld af hyklere....
-
AllanShore
Ej Thommo, jeg joker bare. Skal jo nødigt give dig et hjerteanfald inden nattesøvnen 
Fan af Manchester United
Her er teksten Chevrolet har skrevet til reklamen på deres egen youtube-channel:JTN skrev:Det var satans. Det må være efter devisen dårlig reklame er bedre end ingen reklame.
"Two great clubs and on the pitch, one great rivalry. Manchester United and Liverpool FC are unified by a mutual respect and driven by success, excellence and the support of their passionate fans."
Amerikanere...
-
AllanShore
Der er da også stor respekt mellem de to klubber. Det er noget anderledes for fansene.
Fan af Manchester United
Fansene ER klubberne!