Tror da F.... med den manager de har. Portvinstuden har jo også mere travlt med at kommentere på (læs: blande sig i) alt muligt andet end hans egen klub.Skovdal skrev:Om det var noget mod os de lige sang (scum supportere) skal jeg ikke gøre mig klog på, det havde dog YNWA klang over sig.
De er simpelthen så sørgelige, ikke engang når de ikke spiller mod os, kan de koncentrere sig om sit eget hold.
Dagens Kampe
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Re: Dagens Kampe
Senest rettet af Sledgehammer lørdag, 05. jan, 2013 19:53, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Har han ikke lige forlænget til 2017-18 stykker? I så fald kan det sikkert blive en kostbar omgang at fyre ham.Vest skrev:Pardew går af selv, hvis situationen ikke bliver bedre i løbet af den næste år. Han gider da ikke bruge tid på at kæmpe - hvis der ikke sker en skid. Newcastle er faldet ned i et dybt hul, og jeg tror ikke de kommer op i denne sæson.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Hold nu kæft...
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Jo, som jeg skrev på forrige sideScouserTommy skrev:Har han ikke lige forlænget til 2017-18 stykker? I så fald kan det sikkert blive en kostbar omgang at fyre ham.Vest skrev:Pardew går af selv, hvis situationen ikke bliver bedre i løbet af den næste år. Han gider da ikke bruge tid på at kæmpe - hvis der ikke sker en skid. Newcastle er faldet ned i et dybt hul, og jeg tror ikke de kommer op i denne sæson.

Verden er smask fuld af hyklere....
Jeg brækker mig over scums held.
Nu skal jeg se kampen næste søndag med en go gammel fodbold ven som er Scum fan, han er heldigvis go til at indrømme deres held og han er træt af aksel brokkerøv.
Nu skal jeg se kampen næste søndag med en go gammel fodbold ven som er Scum fan, han er heldigvis go til at indrømme deres held og han er træt af aksel brokkerøv.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.
- TomViolence
- Alder: 36
Giv ham en high five fra mig!Martin E skrev:Jeg brækker mig over scums held.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
- Ynwa-23
- Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
- Alder: 33
Også gerne herfraTomViolence skrev:Giv ham en high five fra mig!Martin E skrev:Jeg brækker mig over scums held.
Ps er der nogle der så det drømmemål alex lopez lige lavede for celta vigo?!
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Nogen der er med på en gang "Dong-Bold"? Hver gang Faxe siger Steve Bould skal der skåles!
Vi SMADRER det PIShold !
Cynwal skrev:Nogen der er med på en gang "Dong-Bold"? Hver gang Faxe siger Steve Bould skal der skåles!
Jamen for faen , han snakkede Sgu da lige med ham i tirsdags

Så kom Michu på banen.... Ét minut senere: 1-0 Swansea.
Han er så giftig.
Han er så giftig.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
- TomViolence
- Alder: 36
-
I de seneste fem kampe har Juventus modstander nu modtaget et rødt kort
. Tilfældigt?

Jeg har en kammerat, der er stor Milanfan. Han siger, at der er bred enighed om, at Juventus er Italiens svar på scum.
Liverpool Football Klopp
-
Det er altid nemt at stille spørgsmålstegn ved kendelserne uden at have set hændelserne.
Fan af Manchester United
-
Jeg har nu set 2 af de 5 røde kort. De var yderst tvivlsomme. Deraf min undren.