Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
Hvor er det bare en fornøjelse at lytte til Bischoffs dybdegående analyser. Saglig og velargumenteret. Han er med længder den bedste fodboldekspert på dansk tv.
God analyse af Carricks styrker og svagheder.
+1. Virker til han tager sit job som ekspert ganske alvorligt. Han har en god formidlingsevne til at forklare noget taktisk, der kan være komplekst, til at være ganske simpelt.Robbie_God_Fowler skrev:Hvor er det bare en fornøjelse at lytte til Bischoffs dybdegående analyser. Saglig og velargumenteret. Han er med længder den bedste fodboldekspert på dansk tv.
Noget vi har manglet i mange år.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
- JudgeArdaStudge
Jeg synes samtidig, Bischoff er lidt kedelig når han kommenterer. Omend han gør det væsentligt bedre end Faxe. At Faxe udtaler navne som han gør, det er, hvad det er, men at han i løbet af kampen udtaler den samme spiller på flere forskellige måder, det er da for underligt. Mod Manure noterede jeg mig bl.a. "van Parsie...fan Persay...fan Pørsø..."
Steve Bould sidder til gengæld i skabet, stort set hver gang.
Steve Bould sidder til gengæld i skabet, stort set hver gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Jeps, men - ønsketænkning måske - slår vi dem med et par mål er vi 3 points foran og har bedre målscore. I så fald er det pludselig dem, der skal jagte os.Hafsteinsson skrev:Goonerz har jo en kamp in mente så for os er det kampen om, at hænge på top-4 til og med top-6 holdeneScouserTommy skrev:Ihf er det nu en direkte duel om 6.pladsen...JTN skrev:Jeg håber virkelig, det er Arsenal fra første halvleg, vi kommer til at møde på Emirates
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Han er så pisse fucking irriterende..........
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Uden RvP ville manu mangle mindst 10 point i indeværende sæson. Men lige præcis i dagens kamp vil en sejr til dem være til at bære - så bliver 4. pladsen pludselig en smule mere realistisk.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
Young eller Bale?phl skrev:2 dives indenfor 20 min i spurs - scum kampen..
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
-
Hvordan fanden kan Foy misse det frispark. Elendigt!
-
Så kender man Spurs igen, ingen modstand når de møder scum, uanset hvor fanden i helvede de ligger i tabellen - totalt skodhold og demoraliseret trup - pull on back og så fuld kraft fremad - i værste fald, er det blot LFC's økonomi der vinder lidt på kontoen i og med, at vi kommer tættere på CL, som vil given en kraftig bensin-indsprøjtning økonomisk set.
Så det heller ikke - hvem var det?JTN skrev:Young eller Bale?phl skrev:2 dives indenfor 20 min i spurs - scum kampen..
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
-
Parker viser god fightervilje. Han kan godt blive en blessing in disguise for Spurs i den kommende halvsæson.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Er det bare mig der er helt forkert på den, når jeg synes jeg lige hørte en Suarez-chant i Tott-Man U-kampen?
- Hyppia
- Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
- Alder: 54
Den er go nokMiskat skrev:Er det bare mig der er helt forkert på den, når jeg synes jeg lige hørte en Suarez-chant i Tott-Man U-kampen?