Jeg synes ikke at det så så slemt ud. Ved heller ikke om det er en ankel eller muskelskade. Så meget muligt han er med næste uge, men lad os se, en klart fordel for os hvis han ikke spiller, det kan der ikke herske noget som helst tvivl om.jacobq skrev:Kompany er netop udgået med en skade. Svært at glæde sig, når andre dygtige spillere bliver skadet, men hvis vi skal have noget med hjem fra Etihad, er det vigtigt at han ikke er med.
Dagens Kampe
- Ma Captain
Re: Dagens Kampe
There is only one Captain...... Ma Captain!!
Sad og tænkte nøjagtig det samme.jacobq skrev:Kompany er netop udgået med en skade. Svært at glæde sig, når andre dygtige spillere bliver skadet, men hvis vi skal have noget med hjem fra Etihad, er det vigtigt at han ikke er med.
tænkte nok lidt "YES" indeni. det er lidt ondt.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Lad os håbe Kompany misser vores opgør: BBC Sport @BBCSport
BREAKING: Manchester City assistant David Platt confirms Vincent Kompany will miss QPR game & possibly visit of Liverpool with calf injury.
Bortset fra det, kan jeg ikke lade være med at grine over QPR's kollaps i dagens kamp
BREAKING: Manchester City assistant David Platt confirms Vincent Kompany will miss QPR game & possibly visit of Liverpool with calf injury.
Bortset fra det, kan jeg ikke lade være med at grine over QPR's kollaps i dagens kamp

-
Ankergren sejler pt.
Flot fight af Brighton. FA Cup'en når det er bedst
Flot fight af Brighton. FA Cup'en når det er bedst

- TomViolence
- Alder: 36
Man under Brighton lidt medvind! Desuden får QPR royale smæk af MK Dons!
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Ærgerligt de ikke sparede Walcott helt. Kunne godt have brugt en forlænget spilletid, så de kunne blive endnu mere trætte
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Ingen ekstra tid, men derimod endnu en kamp ved uafgjortHekkem skrev:Ærgerligt de ikke sparede Walcott helt. Kunne godt have brugt en forlænget spilletid, så de kunne blive endnu mere trætte

Verden er smask fuld af hyklere....
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Luton Town videre til 5. runde efter 1-0 sejr ude mod Norwich!! Scott Rendell med scoringen i det 80' minut. Sikke en oplevelse for de 4000 medrejsende Luton supportere! Grundet min sympati med Luton Town glæder det mig! 

- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Jeg kan huske at Luton havde et ganske godt hold tilbage i - tror jeg nok - 80´erne eller måske start-90´erne; de havde nogle sæsoner i PrL men er vist røget helt bag af dansen nu. Kan i øvrigt også huske at Lars Elstrup spillede for dem en overgangJohn Barnes skrev:Luton Town videre til 5. runde efter 1-0 sejr ude mod Norwich!! Scott Rendell med scoringen i det 80' minut. Sikke en oplevelse for de 4000 medrejsende Luton supportere! Grundet min sympati med Luton Town glæder det mig!

Tør man spørge hvordan en gut på 22 bliver Luton-sympatisør? Du kan næppe huske deres "storhedstid"?
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Luton var første klub nogensinde i højeste række med kunstgræsbane. Det er primært det, jeg husker dem for.ScouserTommy skrev:Jeg kan huske at Luton havde et ganske godt hold tilbage i - tror jeg nok - 80´erne eller måske start-90´erne; de havde nogle sæsoner i PrL men er vist røget helt bag af dansen nu. Kan i øvrigt også huske at Lars Elstrup spillede for dem en overgangJohn Barnes skrev:Luton Town videre til 5. runde efter 1-0 sejr ude mod Norwich!! Scott Rendell med scoringen i det 80' minut. Sikke en oplevelse for de 4000 medrejsende Luton supportere! Grundet min sympati med Luton Town glæder det mig!![]()
Tør man spørge hvordan en gut på 22 bliver Luton-sympatisør? Du kan næppe huske deres "storhedstid"?
Vi SMADRER det PIShold !
De blev altid vist, når alle andre baner lå under vand eller sne. Der blev altid spillet på Kenilworth RoadCynwal skrev: Luton var første klub nogensinde i højeste række med kunstgræsbane. Det er primært det, jeg husker dem for.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Nu vi er ved de gamle dage. Så snakkede jeg med en på arbejde igår, som er Stoke fan. Han nævnte at Stoke altid spillede et kvarter senere end de andre kampe, som det eneste hold om lørdagen. Nogen der kender grunden til dette?
Kender også en Stoke fan, der dog bor her i Viby SjCallesen skrev:Nu vi er ved de gamle dage. Så snakkede jeg med en på arbejde igår, som er Stoke fan. Han nævnte at Stoke altid spillede et kvarter senere end de andre kampe, som det eneste hold om lørdagen. Nogen der kender grunden til dette?

Det må jeg indrømme, at jeg tvivler meget på. Jeg har i hvert fald aldrig lagt mærke til det. Og jeg lægger mærke til meget...Callesen skrev:Nu vi er ved de gamle dage. Så snakkede jeg med en på arbejde igår, som er Stoke fan. Han nævnte at Stoke altid spillede et kvarter senere end de andre kampe, som det eneste hold om lørdagen. Nogen der kender grunden til dette?
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Min gode ven fandt da lige et link hvor det står.LarsU skrev:Det må jeg indrømme, at jeg tvivler meget på. Jeg har i hvert fald aldrig lagt mærke til det. Og jeg lægger mærke til meget...Callesen skrev:Nu vi er ved de gamle dage. Så snakkede jeg med en på arbejde igår, som er Stoke fan. Han nævnte at Stoke altid spillede et kvarter senere end de andre kampe, som det eneste hold om lørdagen. Nogen der kender grunden til dette?
http://oatcakefanzine.proboards.com/ind ... =3#3100621
her et billede af den gamle Victoria Ground --> http://homepage.ntlworld.com/craigdwall ... ctoria.jpgEvery other Saturday was like Christmas, to one who had been instantly smitten and preferred my first love to the Vale, who were my alternative choice. I realised that Stoke City had to be taken away from me during the in-between Saturdays, at 3.15., the KO being permanently delayed, so as to allow Michelin shift workers to enjoy what would be the highlight of their week.