Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Robbie_God_Fowler

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 09. feb, 2013 15:33

Så viser Cabaye sig igen som et svin. Grim tackling.

Jeg HADER Pardew. Han er usympatisk i sine udtalelser, benytter sine spillere på mystiske positioner og har altid 150 undskyldninger, når resultaterne ikke lige går hans vej. Hvis det ikke lige var fordi, at Newcastle spillede mod Tottenham, så ville et nederlag kun være et plus i min bog.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 09. feb, 2013 15:34

Bortset fra det - den gamle vittighed om at kalde Newcastle for Nyborg er vel snart outdatet.
I vore dage er det vel mere passende at kalde dem for "Nouveau Chatel" ;)
....indkøbt af en træner, som for få år siden harcelerede over, at der var for mange ikke-britiske spillere i engelsk fodbold!
Vi SMADRER det PIShold !

verdenskrig
Alder: 35

Indlæg af verdenskrig » lørdag, 09. feb, 2013 15:37

Der viser Lloris lige hvor vitalt det er at have en klassekeeper mellem stængerne. Noget vi kun kan drømme om og se langt efter pt :(
"We dont need to motivate players because each of them is responsible for the performance of the team as a whole.
The status of Liverpool's players keeps them motivated"
Bill Shankly <3

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » lørdag, 09. feb, 2013 15:57

verdenskrig skrev:Der viser Lloris lige hvor vitalt det er at have en klassekeeper mellem stængerne. Noget vi kun kan drømme om og se langt efter pt :(
Vi kan drømme helt tilbage til vores kamp mod Arsenal. Du glemmer hurtigt.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 09. feb, 2013 16:19

Mads T. skrev:
verdenskrig skrev:Der viser Lloris lige hvor vitalt det er at have en klassekeeper mellem stængerne. Noget vi kun kan drømme om og se langt efter pt :(
Vi kan drømme helt tilbage til vores kamp mod Arsenal. Du glemmer hurtigt.
I useriøsitetens ulideligt klare genskær, vil jeg kræve Clemence tilbage!
...og bortset fra det, er det den mest komplette keeper, jeg nogensinde har set:

...arrrrhhh OKay Shilton var også deroppe!
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 09. feb, 2013 16:50

Skod lørdag. Sejr til Spurs og pauseføringer til Chelsea, Arsenal og Swansea.
Skulle aldrig være stået ud af sengen. :roll:

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 09. feb, 2013 17:23

RedRedRed skrev:Skod lørdag. Sejr til Spurs og pauseføringer til Chelsea, Arsenal og Swansea.
Med hjemmekampe mod Wigan og QPR er sejre til CFC og Swansea forventelige. Arsenal har netop fået en mand smidt ud, så lad os se om ikke de sorte katte kan nå at redde et point eller 3... :)
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

verdenskrig

Indlæg af verdenskrig » lørdag, 09. feb, 2013 17:57

Så valgte Tjesny ligesom Lloris at have matchwinner redninger der gav holdet tre point. Alt i mens vi står med Reina.

Jeg glæder mig allerede til sommer, til vi har en lige så dygtig keeper som specielt Tottenham. Lloris er fantastisk og vi skulle helt klart have hentet ham i sin tid.
"We dont need to motivate players because each of them is responsible for the performance of the team as a whole.
Bill Shankly <3

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 09. feb, 2013 17:57

ScouserTommy skrev:
RedRedRed skrev:Skod lørdag. Sejr til Spurs og pauseføringer til Chelsea, Arsenal og Swansea.
Med hjemmekampe mod Wigan og QPR er sejre til CFC og Swansea forventelige. Arsenal har netop fået en mand smidt ud, så lad os se om ikke de sorte katte kan nå at redde et point eller 3... :)
Det blev der så ikke noget af, desværre. :(

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » lørdag, 09. feb, 2013 18:47

verdenskrig skrev:Så valgte Tjesny ligesom Lloris at have matchwinner redninger der gav holdet tre point. Alt i mens vi står med Reina.

Jeg glæder mig allerede til sommer, til vi har en lige så dygtig keeper som specielt Tottenham. Lloris er fantastisk og vi skulle helt klart have hentet ham i sin tid.
Nu er den hetz fra din side ved at være temmelig pinlig. Kan godt være du ikke længere bryder dig om Pepe Reina, men ingen grund til at køre hetz på ham, blot for at nedgøre ham, når andre keepere gør det godt.

Det er helt ude i hampen det du har gang i.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 09. feb, 2013 18:54

Det ser ikke ud som om City gider forsøge at vinde PrL endnu en gang :(
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

verdenskrig

Indlæg af verdenskrig » lørdag, 09. feb, 2013 18:57

Hekkem skrev:
verdenskrig skrev:Så valgte Tjesny ligesom Lloris at have matchwinner redninger der gav holdet tre point. Alt i mens vi står med Reina.

Nu er den hetz fra din side ved at være temmelig pinlig. Kan godt være du ikke længere bryder dig om Pepe Reina, men ingen grund til at køre hetz på ham, blot for at nedgøre ham, når andre keepere gør det godt.

Det er helt ude i hampen det du har gang i.
Undskyld søde men tror du manden læser med herinde?
Jeg har skam intet i mod Reina som person. Efter at have set being Liverpool og flere andre klip med ham, kan jeg hurtigt konkludere at han er en fin fyr, og et godt menneske.

Jeg er bare træt af at han er så pivringe, og under det niveau man bør forvente af en Liverpool keeper, og mener kun det kan gå for langsomt at få ham ud. Når han så alligevel står godt i ny og næ så glæder jeg mig naturligvis over det, da jeg ikke håber noget dårligt om vores spillere på forhånd, men naturligvis håber vi vinder.

Men når manden gennem to sæsoner er så meget under niveau og leverer på et så mangelfuldt og ustabilt niveau, så må han ud. Han står udelukkende i det mål pt pga tidligere tiders bedrifter( Og at vores andre er endnu ringere) , og det er selv samme grund at mange herinde stadig forsvarer ham.
Ærgeligt !

edit: Og ja tilgiv mig for at være misundelig over at Tottenham har en keeper som er klasse.
Senest rettet af verdenskrig lørdag, 09. feb, 2013 18:59, rettet i alt 1 gang.
Bill Shankly <3

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 09. feb, 2013 18:58

city skulle bare vinde over soto for at mit odds går hjem og 3.000 kr.
Det ser sku godt ud! 0 - 2 15 min!
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
agger

Indlæg af agger » lørdag, 09. feb, 2013 19:00

Og Apropos snakken om målmænd der redder point.. Joe hart... :wall: :wall: :wall:
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."

verdenskrig

Indlæg af verdenskrig » lørdag, 09. feb, 2013 19:01

agger skrev:Og Apropos snakken om målmænd der redder point.. Joe hart... :wall: :wall: :wall:
Den var ikke god, men jeg ville give ALT for at have Joe Hart hos os. Sammen med Cech den ubestridt bedste keeper i PL!
Bill Shankly <3

Besvar