Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg kan virkeligt ikke forstå hvordan man kan diskutere det røde kort. Det er da komplet underordnet hvorhen Nani kigger, når han rammer modspilleren så højt oppe med knopperne forrest.
West Ham fik tidligere på sæsonen to røde i samme kamp der lignede Nanis. Om han kigger på bolden eller ej, så kaster han sig ind med knopperne forrest uden hensyn til modstanderen.
Slå over på TV3 Sport 1. Det skulle være nært forestående.
Skulle ikke undre om Portvinstuden laver en "Wilbek" og bliver væk fra pressemødet. Det vil jo blot yderligere understrege hvilken dårlig taber han er.
edit: Nå, nu har han da sendt en eller anden papegøje derind...
Senest rettet af Sledgehammer tirsdag, 05. mar, 2013 23:22, rettet i alt 1 gang.
Fatter iøvrigt ikke hvordan man kan synes Mourinho er en middelmådig træner. Hvem skulle være en bedre træner Søren B? Han har altså vundet CL med to forskellige hold, vundet mesterskaber i alle de ligaer han har været træner, han er en gigantisk personlighed, og har den største vindermentalitet. Han lader sig ikke kue af klubejere eller divaer på holdet, og han tager alle knubsene i medierne. Han har desuden lige vundet på Old Trafford. Hvor er det lige han er middelmådig? Og kom nu ikke med den at han altid har de "dyreste" hold at arbejde med. Det har Mancini også, og hvad har han fået ud af det i Europa?
Slå over på TV3 Sport 1. Det skulle være nært forestående.
Skulle ikke undre om Portvinstuden laver en "Wilbek" og bliver væk fra pressemødet. Det vil jo blot yderligere understrege hvilken dårlig taber han er.
edit: Nå, nu har han da sendt en eller anden papegøje derind...
(Fergie) = Sender sin assistent afsted.... Ja grine eller græde .. Fortjent / Ufortjent? Real videre og man sidder med en fed følelse som Liverpool fan.
Undskyld Allan, men jeg kan simpelthen ikke forstå hvad der for en Man Utd. fan til at gå ind på et Liverpool forum lige efter et nederlag Det gør jo kun nederlaget endnu værre?
Oldtrafford.dk er nok den sidste hjemmeside i verden jeg ville besøge efter et Liverpool nederlag.